Ik begin ook deze maand voor het eerst met ovulatietesten en heb ze bij sensitest besteld. Hoorde daar goede dingen over. Keurig bezorgd en ziet er duidelijk uit. En betaalbaar!
Ik ga ook sensitest gebruiken. Ziet er heel gemakkelijk uit. En verzorgd. Hier gaan we een weekend bijkomen van een heel lange werkweek. Eerste weekend sinds tijden zonder verjaardagen. Ook wel eens fijn. Bedankt voor jullie reacties!
Welkom nieuwe leden! Dames, niet om vervelend te doen, maar iemand anders mag ook best een keer de lijst aanvullen hoor . NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (4) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Rvdc, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 7. (2) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (1) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 8 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Sorry Prulletje! Begreep in andere forums van NOD dat dat niet te kopieren is, maar wel dus? Ga het de volgende keer proberen!
Oh ik kopieer het zelf wel altijd, ik typ het echt niet steeds opnieuw haha. Ik forum wel in firefox. Misschien dat het in internet explorer anders is?
Ik zal het ook in de gaten houden. Sorry prulletje! Wel leuk trouwens dat we allemaal aardig in de zelfde leeftijdscategorie zitten zo'n beetje! Misschien een domme vraag, maar wat betekent (MMM) ??
Medische malle molen betekent dat, dames die dus hulp krijgen in het ziekenhuis om zwanger te worden Sorry prulletje! Zal er ook ff op letten
Haha ben er bang voor sw1... Zijn pas net op weg helaas. Kan ook niet wachten op 17 augustus, dan ga ik richting mijn vruchtbare periode!!
Selecteren en kopiëren werkt idd niet maar de lijst quoten (dus de reactie met de lijst quoten) werkt wel. Alleen moet je dan niet vergeten de "quote" codes weg te halen want een quote kan niet opnieuw gequote worden snap je m zo nog? Goed, das lekker om mee binnen te vallen he? Goede avond altesaam: ik wil me graag aanmelden aangezien ik zo goed als ongesteld ben. Cosy, 2e ronde na 2e mk, 28 jaar, 1e kindje en mijn nod houd ik even op 5 sept maar dat verschuift misschien omdat ik met ovulatietestjes aan de gang ga om mijn ei te spotten Ik wil de lijst best mee bijhouden overigens! Alleen kan dat nu even niet ivm mobiel internet maar ik zal het de volgende keer doen
NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (4) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : Cosy, 28 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje 6. (1) : Rvdc, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 7. (2) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (1) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Belofte maakt schuld maar het is gelukt! Welkom Cosy! Ik vind het jammer voor iedereen, maar ben wel blij dat ik niet de enige ben in de september lijst.
Ook hier een nieuwe aanmelding voor 1 sept, helaas Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Ik heb in maart een MA gehad bij 12 weken, we hadden al 2 goede echo's gehad, hartje klopte, kindje groeide, dus we hadden t niet verwacht bij de termijnecho. Een maand na de curettage bleek het om een partiele mola zs te gaan. Kort gezegd is dat: de placenta woekert als een kankergezwel en het kindje wordt meestal niet ouder dan 9 weken. Bij mij was het ook overleden met 9 weken. Ik mocht ongeveer een halfjaar niet zwanger worden en moet elke maand bloedprikken op hcg om te kijken of dat afneemt/niet meer oploopt. Was dat wel het geval dan had ik chemo gemoeten. Gelukkig is het goed gedaald en stabiel gebleven. Afgelopen maand de eerste ronde gehad waarin we weer mochten proberen. Helaas zonder resultaat dus Ik temp niet, werd er helemaal gefrustreerd van als ik eerder uit bed moest voor m'n jongste ofzo. Wel gebruik ik ovu testen. Had de laatste twee maanden op cd 14 een mooie knaller, en als ik uitga van op cd 16 de eisprong een lf van 14. Dus mooi! Oja, m'n naam kan verwarrend zijn omdat ik me destijds daarmee heb aangemeld, maar we gaan voor een zesde kindje
Ik heb dezelfde ongi als jij! Ik reken de lichtere dagen erna ook mee. Bij mij begint t met een dag spotting, de volgende dag echt bloedverlies (die reken ik als dag 1), dan 2 dagen licht vloeien en nog 2 dagen wat bruinverlies en dan stopt t weer. Dus 5 dagen ongeveer. Ik gebruik de ovu testen (dipsticks) van zwanger&kids. Ik vind ze heel fijn, goedkoop en bij mij zijn ze erg duidelijk.
NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (4) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Rvdc, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 7. (2) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (1) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Zwangernr5 wauw een zesde al! Ik vind dat zo mooi zoveel kinderen! Wilde je altijd al een groot gezin? Hoop voor je dat het gauw gaat lukken! Hier zal ik blij zijn als de eerste lukt .
Bedankt! Ik vind het heerlijk zoveel kids. De leeftijden zijn 15, 14, 12, 11 en 1,5 jaar. Ik heb maar liefst vier jongens en 1 meid (de middelste).
Welkom zwangernr5! Sow behoorlijk heftige periode heb je achter de rug. Heb je nu ook nog kans op herhaling bij een volgende zwangerschap?? Super leuk zo'n groot gezin! Lijkt me druk maar wel heel gezellig