NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Zwangernr5, dat zou heel goed kunnen hoor!! Vandaag of morgen springt dan je ei!;)

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja op de foto is hij lastig te zien zie ik. Maar maakt niet uit. Een knaller is het uiteraard nog niet en dat zijn de enige belangrijke he haha.

Ik moet mezelf echt door deze dag heen slepen. Mis mijn zoontje zoooo erg! Overleg gehad met zijn vader en ik haal hem morgen al op. Kan niet wachten!

Vanavond waarschijnlijk een nieuw konijnenhok halen voor buiten. Ook altijd leuk :) we wouden eerst een kunststof hok halen omdat er minder aan te knagen valt maar ze hebben mega opruiming bij een dierenwinkel hier in de buurt. Supermooi hok voor een prikkie dus daar maar heen vanavond.

Nu eerst maar eens kijken of ik in een boek kan duiken. Tiktak tijd gaat langzaam

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Sparky:

ik was net mijn bericht aan het aanpassen. Op de laptop zie ik m wel hoor!

Nog even en dan is je zoontje weer thuis! Binnenkort gaan mijn kids beide een week naar hun vader...vreselijk.... Voor hun en hun vader fijn, maar voor mij...niks aan ;)

4. Djingo

Djingo Niet meer actief

Hoi meiden,

Zwangernr5, het kan hoor. Ik ben ook 2 of 3 dagen eerder dit keer.

Dubbeltje en Sparky, ik hoop en duim boor jullie ook ineens een knaller!!
    Voor iedereen trouwens!

Shart, succes en sterkte voor vanmiddag! Hopelijk valt het mee!

Hoe erg gisteren mijn ovulatietest knalde, hoe snel dat alweer voorbij is.
    Bekijk bijlage 412095

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja verschikkelijk he dubbeltje. Hier beginnen maandag de scholen weer dus ik ben er weer een jaartje vanaf. Een weekendje is best lekker, maar 2 weken is vreselijk!

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Djingo:

Jij mag dus ook al op t wachtbankje!

Sparky:

2 weken lijkt me helemaal hel.... bleh

7. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sparky super fijn dat je zoontje thuis komt! Nog heel even geduld.

@shart succes bij de echo vanmiddag, en sterkte met het wachten. Balen dat je niet direct sochtends mag.

Al 2 dames op het wachtbankje, wat gaat de tijd toch snel!
    Gister weer een heel lichte ovulatietest. Maar ik merk wel aan mijn lichaam dat er meer aan het veranderen is. Meer slijm dus kom maar op met dat ei.
    Helaas ook Eff een down moment gister. Manlief, is moe.... HEEL slechte timing meneer! Grmbl :(

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Rvdc:

Zeker een verkeerde timing ja... kan je m niet zo ver krijgen? Moet natuurlijk wel leuk blijven dat begrijp ik....

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Thanks meiden! Honger hier haha

Zo alweer 2 op wachtbankje! Gaat echt snel idd :) voor mij duurt het nog 2 weken lijkt een eeuwigheid!
    Sparky hoop dat je toch een vroeg eitje hebt !

Ik zei gister avond tegen ml dat het niet de kwaliteit van sperma bevorderd om het elke dag te doen dus dat we dat beter in de vakantie om de dag kunnen doen en toen had ik gelijk een boze ml die absoluut niet allerlei trucjes wil toepassen om kansen te vergroten haha... Onze standaard frequentie is 2/3 x per week maar op vakantie gaan de remmen meestal los (zeker gezien we met z'n tweetjes gaan) hoe moet dat nou?!

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Shart, de kwaliteit verslechterd niet bij elke dag klussen. Alleen de kwantiteit. En dit is bekangrijk als jouw man bewezen slechter zaad zou hebben. Maar elke dag kan prima hoor voor de meeste mensen. Zou mij er niet druk om maken als ik jou was. En succes vanmiddag!

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Shart:

Dat wordt een hele uitdaging dan haha... Die van mij komt zelf steeds met de vraag of het al weer tijd is om het om de dag te doen :p. Hij verbaasd me elke keer weer haha.

Maar goed...hmmm even denken...Zorgen dat jullie een paar keer (de dag nadat jullie het al gezellig hebben gemaakt) tot 's avonds laat op pad zijn? En dan ben je ooooh zo moe?? hihi

Zaad wordt inderdaad niet slechter, maar er zit wel veeeel minder zaad in hoor als je het elke dag doet! Zijn lichaam moet ook de kans krijgen om nieuw zaad aan te maken...

12. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

hier is t weekend begonnen!
    Ga vanavond maar eens beginnen met randje fietsen :D
    Kleine meid van mij is nu de eerste van drie weken weg naar dr vader... mis dr ook erg neiging om elke dag te bellen, maar dan ga ik t er alleen maar moeilijker maken... de eerste paar dagen zijn lekker. maar daarna is t zoooooo stil in huis! Vreselijk gewoon!
    en als k dan dr stemmetje hoor... oohhhh nog twee weken te gaan....

13. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    yeeyy het is gelukt met mn kalender!

Enne.... mijn man weet dat ie straks weer moet... maar de rest van de maand lijdt daar dan echt onder... hebben jullie dat niet? Het spontane is er wel af door dit allemaal....
    en dat ligt niet aan mij hoor...

14. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt voor het zetten op de lijst.

15. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Thanks voor jullie reacties. Ik twijfel toch of het gister m'n knallers waren, vorige rondes was ie echt donkerpaars.

Shart gewoon lekker genieten meid!

Djingo duidelijk rijtje hoor, mooi!

Sparky leuk een nieuw konijnenhok!

Hieronder m'n rijtje, iemand ideeën? De knallers van gisteren drogen wel wat lichter op dan ze na 10 min waren trouwens

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      0
  16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik vind ze duidelijk hoor zwangernr5.

Kayleigh, ja hier is dat ook hoor.

17. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zijn wel echt duidelijk hoor zwanger zwangernr5.
    S
    Succes zometeen sparky!

Ik denk dat mijn man gewoon zenuwen heeft. Klinkt stom maar ja. Hij is 23 en helemaal klaar voor kinderen, de namen van onze kinderen hadden wij mwhkonzmwm
    (crisis ik kan niet deleten..) maargoed ik ga verder.
    De namen van onze kinderen hadden wij met onze eerste maand verkering al bedacht en die komen elke dag aanbod. .. .. .. .. Zou echt zo'n moment voor die kleine zijn enzo.
    Maar hij is heel twijfelachtig, en nu komt het moment daar dat hij een kleine kan maken en dat gaat hij nadenken. (mannen en nadenken is vaak niet een goede combi)
    En dat terwijl hij niet kan wachten op een kleine aangezien ik denk dmet vorige maanden overtijd te zijn hij direct klaarstaat met een zwangerschap zwangerschapstest en kusjes op mn buik geeft....
    Heel bijzonder soms. Mannen je kunt niet zonder ze, maar zsoms.

Mijn excuses voor het abc, mijn bmobiel stottert en de backspace bij een typfout is dit ding volledig aan het negeren, krijg er alleen maar woorden bij....

18. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Doet me ergens goed om te lezen dat mijn man op dat gebied niet de enige is die zich als een hork gedraagd soms... Stel je voor zeg dat je er extra moeite voor moet doen! Zijn die mannen nou zo naief dat ze denken dat het allemaal wel vanzelf gaat, ook al is het de afgelopen x aantal maanden niet gelukt?? Of zijn wij nou zo ongeduldig dat we allerlei trucjes willen toepassen?

19. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mags ik geef de mijne ook gewoon steekjes onder water hoor. "wist je dat je maagm 12 12 maar 12 uur de tijd hebt om een eitje te bevruchten " beetje overdrijven en verder er niet al te veel over hebben.
    Meneer kan zelf ook wel zien dat ik elke dag een test doe. Beetje moeite van zijn kant wordt dgewaardeerd gewaardeerd.

Weer excuses voor het abc, wissen kan niet.. Start Eff mn bmobiel opnieuw op. Crisis ding grmbl

20. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas maandag mag beginnen met ovutesten. Dan zit ik op dag tien of elf geloof ik. Aangezien vorige week mijn piek op dag 18 was, denk ik niet dat hij nu eerder zal zijn dan dag 10... Maar ik moet mezelf wel enorm inhouden merk ik alweer.

Dit is voor mij sowieso de laatste maand dat ik ovulatietesten ga gebruiken. Mocht het nu weer niet lukken dan laat ik het voorlopig even rusten en zie ik wel. Ik wil me dan eigenlijk helemaal niet bezig houden met zwanger worden, even rust in mijn hoofd... Maar ja, gemakkelijker gezegd dan gedaan he?

Deel Deze Pagina