Dankje rdvc. Het was/is idd een erg heftige periode, je wordt alle kanten op geslingerd en het heeft er ook best diep in gehakt. Voor een volgende zs is er een iets verhoogde kans op herhaling, nl 1 tot 2 procent. Daarom moet ik sowieso een paar vroege echo's. Spannend zal het iig zijn tot na de 12 weken echo!
NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (5) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Rvdc, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 7. (2) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (2) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje Linky, 27 jaar, ronde 1(na MA) 1e kindje 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 10 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. __________________
Wauw, wat een rijkdom al zwangernr5. Geweldig zo'n groot gezin! Klinkt wel erg heftig wat je mee hebt gemaakt! Hoe gaat het verder met jullie? Ik heb ovulatietesten besteld bij zwanger en kids. Ze zullen morgen wel binnen komen denk ik.
Dankjewel. Ik heb die ovu testen ook, heb er nog vier dus hopelijk genoeg om m'n ei weer te vinden deze maand. Ik ben er erg tevreden over! Hier de tweede dag vd ongi, de eerste dag is altijd t ergst met bekkenpijn/buikpijn, dus die is weer achter de rug gelukkig.
Hey allemaal, Ben nog niet ongesteld, maar na een negatieve test en mijn gezakte temp zit dat er wel aan te komen! Als het zo ver is kom ik me aanmelden
Hier de ongi al weer een week geleden. Wachten tot ik kan gaan testen duurt lang!! Heb besloten om toch nog even te wachten. Wou eigenlijk vandaag beginnen maar datoen ik toch maar niet. Komende zondag moet vroeg genoeg zijn. Welkom linky!
Hee meiden, Mag ik misschien hier mee kletsen?? Mijn NOD zit rond eind aug & 1 september... Ben al wel een tijdje actief op dit forum, maar vanwege een meelezer heb ik een nieuw profiel aangemaakt.. Als ik hier mee mag kletsen zet mij dan maar op: Lisette89, 25 jaar, ronde 8, eerste kindje NOD 1 september Liefs!
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (6) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Rvdc, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 7. (2) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (2) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje Linky, 27 jaar, ronde 1(na MA) 1e kindje 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 11 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Welkom Lisette! Het wordt al druk op 1 september . Zwangernr5, ik zag dat er best veel verschil in leeftijd zit tussen je 4e en 5e kindje? Mag ik vragen hoe dat komt? (Ik heb zelf ook een broertje en zusje die 15 en 17 jaar jonger zijn dan ik hoor)
@Prulletje, lief dat je de lijst al heb aangepast!! Heb net de pagina's even doorgelezen zodat ik weet wat er een beetje speelt!! @zwangernr5, wat heftig zeg!! Gelukkig liep het niet op en mag je vanaf nu (nouja de vorige ronde) weer proberen! @degene die vroeg over ovutesten! Ik gebruik de ovutesten van zwanger&kids en heb de cb met erbij om te kijken of hij ook daadwerkelijk positief is.. Daarnaast temp ik ook nog! (Jaja ben er maar druk mee!) Ik heb 1x die van sensitest gebruikt maar die werden bij mij niet heel duidelijk. Terwijl bij een ander ze wel duidelijk worden! Dus het is even kijken en uitproberen wat voor jou het fijnst werkt!
Ik teken ook voor een mei-baby! Balen dubbeltje! En welkom Lisette. Ik vind het ook lastig om te bepalen wanneer ik met ovulatietesten moet starten. Verwacht stiekem ook nog een cyclus die minder lang duurt...
Dat komt omdat ik in de tussentijd gescheiden ben Mijn vriend had zelf nog geen kinderen en wilde wel heel graag papa worden, dus naast de vier die hij cadeau heeft gekregen heeft hij nu ook nog een kindje (en hopelijk straks nog 1) met mij. Dubbeltje het lijkt me geweldig om een mei kindje te krijgen! Altijd al gewild Welkom lisette, dankjewel
Nou is best wel leuk hoor mijn dochter besloot 4 weken te vroeg te komen op mijn verjaardag en haar papa is de dag na ons jarig een groot feest in huize shart86! dus enige wat ik hoop niet nog eentje in december thats it!
Oh haha dat is wel erg toevallig shart! Ja ik geloof ook best dat het een groot feest kan zijn maar als ik mag kiezen dan gun ik mijn kindje een eigen feestdag . Helaas hebben we het niet voor het zeggen. We zijn ook nog getrouwd in mei dus kan ook nog op de trouwdag worden. Ik had berekend wanneer mijn cyclus klopt met 33 dagen dat ik dan 11 mei uitgerekend zou zijn. Dan ben ik nog net geen 30 haha! Zou toch leuk zijn . Maar mijn moeder heeft 4 kinderen en wij zijn allemaal zeker 1 of 2 weken te vroeg geboren, dus het kan hier zelfs nog wel een april kindje worden als ik dat ook heb. En dames, moederdag valt ook altijd in mei dus wie weet krijgen we een leuk moederdag cadeautje!