NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja lastig... Ik ben wel gewoon doorgegaan met 2x per dag toen ik dacht dat het eraan zat te komen, maar je drinkt dan idd wel veel minder.

2. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik doe de ovu test met tweede urine, daarna drink ik gewoon en vlak voor t avondeten en na het eten niets meer, test dan tegen half 8 en kan ik gewoon weer de avond wat drinken

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ja ik drink normaal dus ook heel slecht, maar probeerde er goed op te letten de laatste tijd...

De eerste urine sla ik ook over en dan doe ik de test rond 10:00
    De tweede doe ik rond 17:00... Misschien moet ik die dan opschuiven...

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik deed de 2e ook rond een uur of 20.00. Dan dronk ik na het eten niks meer. Daarna kon ik dan nog weer wat drinken.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ok, ik ga lekker een glas drinken pakken haha... Dan drink ik gewoon voor het eten nog een keer (rond 17:00) en dan 20:00 een testje...

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hmm nog steeds niet een knaller dubbeltje, irritant dst afwachten he?

Als je de ovutesten van cb (ik heb daar de gewone van en niet de digitale) dan kan het wek met ochtendurine. Kan ik toch lekker veel drinken in de ochtend. Als ik dan 2 x test dan eind cd middag drink ik even wat minder en doe dan de test.

Mijn temp is nu ook echt hoger, heb of gisteren of eergisteren m'n ei gehad, maar deze mnd niet heel duidelijk, terwijl ik her normaal goed kan signaleren. Vanochtend nog even voor de zekerheid geklust, ook weer lekker klaar mee met toch enigszins verplichte nummertjes ;) dus nu op t wachtbankje, 1 of 2 DPO. Nog een tijdje fe gaan.... Bij mij overigens altijd op 11 à 12 DPO spotting dus ik wacht altijd netjes tot die tijd en hoef dus nooit te testen. (En dst lukt me ook nog eens ;) ).

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Idd errug koud zeg, t is bij ons maar 18 graden binnen!! Brrrrr

Mags succes zo! Weet er helaas alles van hoe dst voelt, echt enorm verschrikkelijk. Bij mij was de wortelkanaalbehandeling echt de uitkomst, daarna was de pijn weg.

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Roos:

Ja...afwachten als het hierom gaat is niet mijn sterkste kant haha...
    Die zijn wel duur toch van CB?
    Knap dat je dan kan wachten met testen! Mijn temp zakt altijd rond 11 dpo, maar ik kan meestal niet zo lang wachten omdat ik weet dat er met 10dpo ook al wat te zien is als je zwanger bent...Bij mij dan :p

9. Djingo

Djingo Niet meer actief

Roos, knap dat jij dat kunt, niet testen.

Ik ben van plan om deze keer ook netjes te wachten tot m'n nod.
    Hopelijk lukt me dat. Voel me nu nog wel aardig rustig.

10. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik test altijd na het douchen uit mn werk vandaan. Heb dan rond 5 uur voor het laatst gedronken vaak. Maar het is toch zo dat je wel gewoon mag drinken, maar niet extra om naar de wc te moeten???
    Hier is het lekker weer. Niet super warm, maar het zonnetje schijnt lekker.

Manlief is optijd thuis vandaag. Eindelijk weer een keer een beetje optijd aan tafel ipv 8 uur.

Roos spannend!! Hoop echt voor je dat het wachtbankje niet te lang duurt.

11. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Respect hoor roos!!! Ik heb nu al testdrang... Er toch....
    Houd het ook echt niet vol tot me NOD! Gelukkig heb ik nog maar 3 kV testen en 3 cb testen... De 3cb testen bewaar ik toch zodra ik wat zie op die vd kruidvat.. Haal dus ook express geen testen meer in huis! Omdat ik weet dat ik dan meer en vaker wil & ga testen! Super irritant!

12. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dure hobby:$

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Rvdc, begint jouw ei er nu ook aan te komen?? Wordt echt weleens tijd voor je zeg, wat een geduld moet jij hebben met zulke lange cyclussen :(

Dubbeltje, ik stop ook met tempen moet ik zeggen. Wel altijd tot 3/4 dg na m'n ei zodat ik eht weet dst hij is geweest, en dan even helemaal lekker niks. Zo fijn! Niet ongesteld, niet tempen/ovutesten, niet verplicht klussen en ook ng even niets verwachten de komende dg. Even rust dus ;)
    Ik durf echt nog niet met 10 dpo te testen hoor, ik test eigenlijk gewoon liever niet. Een witte test vind ik ook zo confronterend en zegt met 10 dpo ook nie alles en maakt me nog meer onzeker. En met 11/12 dpo spotting zegt bij mij genoeg natuurlijk. Daarnaast verwacht ik totaal niet dat het spontaan lukt. Hierna nog 1 mnd en dan de mmm in, daar verwacht ik eigenlijk meer van.

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hihi grappig hoe dat verschilt he?! Ik hb totaal niet de behoefte om te testen dus... :) weet meestal toch wel dat ik ongesteld word. Maar goed, door al het getest hier op t forum word ik wellicht aangestoken met het testvirus ;)

15. Djingo

Djingo Niet meer actief

Dit heb ik helaas precies zo :$.

16. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop het roos. Vanavond weet ik meer.. Hoop echt dat ik binnen de 40 dagen blijf. Zit nog steeds op schema.
    Klussen nu ook om de dag. Hoop wel dat mn ei binnen nu en volgende week komt, want mijn man word begin september geopereerd en dan gebeurt er niks meer.

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    De ovutesten van cb zijn idd duur... Ik doe meestal ee combi met testen van kv of Etos, als echt m'n ei eraan komt doe ik die Vd cb, meestal maar 2 nodig dan.

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoop t ook echt voor je rvdc, want jemig wat duurt t voor jou lang zo zeg... En zeker hopelijk dat je je ei nog goed kan benutten!

19. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mags, Je moet je paracetamol en ibu zeker niet in een keer nemen! Dat helpt niet!
    's morgens als je wakker wordt: 1 ibuprofen 2 uur later paracetamol en dat de hele dag herhalen...
    Als ze 4 kanalen gevonden hebben dan hebben ze inderdaad geen kanaaltje gemist.
    Wat je zegt klopt helemaal. Als je een wortelkanaalbehandeling nodig hebt begint het bij kiespijn, de zenuwtjes die in de wortels lopen zijn ontstoken geraakt, de zenuwtjes gaan dood. Daardoor ontstaat er een ontsteking aan de wortelpunt, dat is dus inderdaad in je kaak.
    Tijdens een wortelkanaalbehandeling vijlen ze de dode zenuwen uit het wortelkanaal, spoelen met chloor om alle bacteriën te doden.
    Dan is het aan je lichaam om de ontsteking die nog aan de wortelpunt zit op te ruimen. Jij hebt antibiotica gekregen dus die helpt je een handje.
    Het is normaal dat je na de behandeling nog pijn hebt maar dit moet nu met de dag afzakken...
    Het is goed dat je bij je tandarts terecht kon, ik hoop dat ze een paar keer goed kunnen vijlen en spoelen en dat het daarna minder wordt..
    Misschien kun je een recept brufen bruis krijgen van je tandarts en die nemen ipv je ibuprofen.. Weet bijna zeker dat dat helpt. Ik heb echt GEEN idee of dit mag tijdens je borstvoeding dus zoek dat even op en ik denk dat je tandarts moet dit weten.

Dubbeltje: Oke, ik snap het. Dan hoop ik voor je dat je ovulatietest snel positief wordt!!!

Mijn cyclus is eigenlijk ook niet echt regelmatig. Ik ben in januari al gestopt met de nuvaring. Mijn cyclus was eerst 29 dagen toen een keer 33 dagen en toen 35 dagen en de laatste keer dus 37 dagen.
    Ik ben nu met mijn nod uitgegaan van de langste cyclus en dan kom ik op 12 sept uit...

En hier ook eentje met testdrang hoor! Vorige maand was ik er echt van overtuigd dat ik zwanger was, hele testen uit elkaar lopen plukken om een streepje te vinden... Ik probeer me deze keer echt in te houden, het is niet goed om er zo geobsedeerd mee bezig te zijn.

Ik heb nu vanaf een uur of 1 niks meer gedronken, ik denk dat ik nu maar weer een ovulatietestje ga doen... Kijken of er veel verschil in zit met die van de ochtendurine...

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Jullie kletsen er aardig op los :D

Sorry als ik niet helemaal kan mee kletsen....ben best druk op het moment.
    We hebben ons huis in de verkoop en hebben al een nieuw huis gekocht...dus druk aan het dozen vullen met spullen.
    2 meiden die me bezig houden....huishouden, was en strijk.....blahblah...
    Dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik niet persoonlijk op iedereen reageer

@testen: ik heb er een hele berg in geslagen en kan voorlopig mijn gang gaan :)

@tandpijn: oeh erg vervelend! Ik heb zelf ook net een wortelkanaal behandeling gehad die 3keer over moest dus weet er alles van....en nu doet die kies dus weer pijn en durf eigelijk niet meer terug. Sterkte ik hoop dat je snel minder pijn hebt!

@vage klachten: Hier altijd last van dus ik vertrouw er helemaal niet meer op.....ik test al vanaf 10DPO en als ze nega blijven dan pas geloof ik dat ik niet zwanger ben....mijn cyclus is op het moment erg onregelmatig dus als ik dan op mijn lichaam af zou moeten gaan dan weet ik niet waar ik aan toe ben...

@tempen: wel gedaan omdat de gyn dit vroeg maar ik stond altijd al naast mijn bed voor ik getemt had....dus respect voor degene die dit trouw kunnen volhouden!

@wachtbank: het duurt altijd zo lang! Eerst wacht je op je ei en dan wacht je op een posi-test echt drama.....grrrr Ik ben nog aan het wachten tot de laatste ongi dag en dan mag het volgende wachten gaan beginnen.

Hier baal ik dat mijn man de gang naar het ziekenhuis niet wil maken.....hij is blij met de 2 meiden en als er een 3de komt is het goed....zo niet ook prima. We zijn wel een paar keer spontaan zwanger geworden maar niet zwanger gebleven. De enige keren dat we plakkers hadden was met de IVF....
    Ik ben nu echt enorm aan het duimen dat het toch snel raak mag zijn.

@iedereen: ik hoop op een bijzonder vruchtbare maand met super veel roze :D

Deel Deze Pagina