NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sloppy:

Lijkt me erg moeilijk als je eigenlijk gewoon graag n derde wilt, maar de kans niet erg groot is. Misschien wil je man over een paar maanden wel meewerken... Of zit die kans er niet in?

2. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Sloppy dat lijkt me inderdaad ook lastig!!! Vooral als je zelf graag een derde wilt.. En daar desnoods weer de MMM voor in wilt gaan! En van je man hoeft dat niet perse (bedoel de MMM ingaan he;) )
    Succes met de dozen inpakken!!

3. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry dubbel post

4. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Roos fijn dat je geen last van testdrang hebt! Ook weer ff lekker rust op t wachtbankje!

Sloppy geeft niks meid. Idd jammer dat je man er zo in staat terwijl jij er dus wel meer voor zou willen doen. Hopelijk lukt het toch snel spontaan meid! Een vriendin van mij heeft over de eerste zs 2 jaar gedaan, met hormonen spuiten enz. En nu is ze spontaan in de eerste ronde zwanger geworden voor de tweede keer, nu al over de helft!

Rvdc hoop dat je ei snel komt meid!

5. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Dag dames!
    Ben niet zo'n actieve kletser hier, excuus!
    Lees veel over de ovulatie testen, super spannend!
    Ook van vervelende kiespijn :( niet leuk! Pijnstillers en antibiotica is ook niet handig denk ik wanneer je zwanger wilt worden, en de pijn ook niet uiteraard! Sterke ermee!

Ik had in mn hoofd om de dag te klussen, heb ik gisteren echt onwijze last van blaasontsteking symptonen.. kwam niet meer van de wc en pijn iehh!
    Besloten even geen seks te hebben gisteravond, volgens mijn bannet de meest vruchtbare dag aaahhww.. :-/ maar goed, vandaag laten checken is dus geen blaasontsteking te vinden! Hmm gek hoor! Vanavond maar weer klussen :) weet helemaal niet hoe mijn cyclus is, gezien ik nog geen natuurlijke menstruatie gehad heb, dus we zien wel! Kan alle kanten op!

Het wachtbankje, houdt dit in dat je je eisprong gehad hebt en dat het afwachten is tot je je menstruatie verwacht?
    Wie zitten er tot nu op? Oeeh! Good luckkk! Duim met jullie mee!

6. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Oef vervelend sloppy!
    Hopelijk komen jullie snel op 1 lijn...
    En kunnen jullie er samen 100% voor gaan!

7. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dit is dus de reden waarom je die testen niet met je ochtendurine moet doen.
    Heb het nu eens goed opgezocht...
    Elk mens (ja ook mannen) maken 's nachts het LH Hormoon aan, 's morgens zit er dus bijna bij iedereen LH in.
    Nu met middagurine getest, en veel lichter streepje. Ik heb op internet gelezen dat je het best tussen 10 uur 's morgens en 16 uur 's middags kunt testen. Dat je gewoon normaal kunt drinken, maar proberen om voor je test even niet te veel te drinken, dat je urine niet superverdund is. Als je een paar glazen water op hebt kan het heus geen kwaad. Als je urine maar een beetje gekleurd is en niet zoals water zo helder...
    Ik moet dus nog even wachten op mijn ei.
    Ergens zegt mijn gevoel dan dat het ook niet zo veel zin heeft om nu te klussen, tuurlijk doen we het als we er zin in hebben maar denk niet dat ik van deze keer dan zwanger kan worden. Toch???:(

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    MMD:

Het wachtbankje is inderdaad als je eisprong is geweest en je mag wachten tot de dag dat je ongesteld zou moeten worden (NOD)

Debbie:

Ik ga smorgens altijd plassen, maar daarna drink ik dan amper tot niks en dan test ik om 10:00. Dan zijn ze soms best een beetje donker en smiddags dan weer licht... Twijfel toch wel of ik de tijd van die eerste ook moet aanpassen... Gewoon drinken en dan pas de eerste rond 12:00 ofzo doen?
    Op welke dag zat je nu ook alweer? Wij doen het zo'n beetje om de dag en soms een keer 2 dagen achter elkaar...Gisteren niks gedaan dus vanavond denk ik wel weer, want wie weet knalt ie morgen ineens.... Vorige keer werd hij donkerder op dag 17 zag ik net...

9. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Even snel bijgelezen, bedankt allemaal voor de reacties.

Het was een drama bij de tandarts. Ik heb een. Dubbele verdoving gekregen tegen de pijn. Er bleek nog een stukje levende ze uw in te zitten, dus geveild en gespoeld, antibacterieel middel erop en weer dicht. Al tijdens de beha deling begon het al weer gevoelig te worden en nog voor ik de kamer uitwas was de pijn terug, en wel drie keer zo erg, omdanks de dubbele verdoving. Kon kloppen volgens de tandarts. Het was wel een lieverd trouwens, hij had echt met me te doen... Als het zo blijft mag ik terugkomen weer desnoods behandeld hij me in zijn pauze zei hij.

Heb idd recept voor brufen bruis gekregen. Volgens de bijsluiter mag dat beperkt met borstvoeding, maar met al die pijnstillers en antibiotica voel ik me er niet prettig bij. Met manlief samen besloten dat dit dan een mooi moment is om er mee te stoppen...

Ik ben jankend weggegaan bij de tandarts, stond jankend in de rij bij de apotheek en kwam jankend thuis. En het kan me allemaal echt niks schelen want man wat een pijn.... De brufen begint nu te werken geloof ik. Of ik hoop dat de tandarts gelijk krijgt en dat de pijn aan het einde van de dag helemaal weg is. Kon ook een week duren, zei hij. Fijn.

Goed, genoeg geklaagd, dit is een nod-topic en geen kiespijn topic :p ik hoop helemaal van de pijnstillers af te zijn als mijn eistje springt, heb nog een weekje gok ik. En als de kwalitiet slecht is nouja, dan is er daarna weer een maand.

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Oh heb t ook met je te doen hoor :( kiespijn sucks
    Sterkte!

11. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Mags dat is niet niks. Ik weet gelukkig zelf niet hoe het voelt maar kan me heel goed voorstellen dat je zo veel pijn hebt dat je heel veel gejankt heb. Het komt helaas wel eens voor op mijn werk dat mensen jankend binnenkomen. Goed die brufen innemen zoals ik zei, om en om. Dan zorg je dat je een spiegel opbouwt. Niet wachten tot de pijn er weer is, gewoon zorgen dat je de pijn voor bent. Snap dat je het niet fijn vind tijdens borstvoeding en zwanger worden. Het is niet anders, pijn is ook heel slecht voor je lichaam.
    Goed opletten dat je wang niet dik word hoor, als dat zo is, meteen bellen, kan heel gevaarlijk zijn.

Dubbeltje: Ja als je 2 keer test op een dag zou ik de eerste rond 12 of 1 uur doen, en de 2e rond etenstijd, of erna. Het hoeft niet elke dag precies om hetzelfde tijdstip te zijn, maar rond dat tijdstip. Als je ff te veel gedronken heb doe je hem gewoon wat later of andersom...
    Als je een positieve ovulatietest hebt, betekend het dat je ei tussen 24 en 48 uur springt, je LH piekt op het moment vóór je ei...
    Ik heb dit allemaal van verschillende sites hoor het is niet zo dat ik een expert ben haha... Ik hou ervan om research te doen als ik ergens mee bezig ben...

Ik zit nu op cyclusdag 15, vorige keer was m'n cyclus 37 dagen en m'n ei op dag 23. Ik ben sinds vandaag begonnen met testen, hoop dat ik hem eerder krijg deze maand dat mijn cyclus ook meteen wat korter is!!!

12. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow ladies, dat was een eind scrollen! Haha net met ml wezen shoppen, dus had vandaag nog niet gekeken!
    @mags, fijn dattie ff tijd voor je had, duim voor je dat de pijn snel minder wordt!!

Hier eindelijk een donkerder streepje, vinden jullie dit knal?volgens mij wastie vorige maand dag voor ei nog iets donkerder! Maar voor de zekerheid klussen vnaaf, ml is toch vrij! 👍😄

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      40,4 KB
      Weergaven:
      3
  13. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Is er een reden meiden, dat jullie soms twee maal op een dag testen? Ik gebruik de ovu testen van Sansitest en begrijp daaruit dat ik gewoon 1x per dag moet testen. Bij donkere verkleuring duurt het dan nog 24-48 uur voordat er een eisprong plaats vind.

14. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mar10e, ik zou het inderdaad maar even gezellig maken vanavond hihi, en morgen gewoon weer testen, en weer gezellig maken natuurlijk, misschien is 'ie morgen nog rozer!

TJS, ik test ook gewoon 1 keer per dag, dat staat ook in de bijsluiter, er staat dus wel dat je meerdere keren per dag kan testen als je eerste test van de dag donkerder is, om te kijken of 'ie 's avonds nog donkerder is...

15. mennehh

mennehh Niet meer actief

Nahhh bizar ik zit met precies dezelfde vragen in mijn hoofd haha dezelfde streepjes en net test gedaan en nog steeds erg licht. Wel weer iets beter te zien dan gisteren... Agrrr ik hoop wel dat mijn eitje niet later dan vrijdag springt... Hihi

Maar als je heb geklust.. Kun je dan vruchtbaar slijm opmerken?

16. mennehh

mennehh Niet meer actief

Misschien voelde je je eisprong?

17. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debbie, haha ga ik doen! Hoop op eitje morgen! Morgen kunnen we helaas het niet gzellig maken...
    @tjs, ik doe ook maar 1 testje per dag, tenminste als het lukt!
    @menneh en dubbeltje, ik drink op m'n werk altijd heel veel water, maar dan kom ik thuis en dan besef ik dat ik nog lang moet wachten met testen, dus heb het juist omgekeerd! Vandaag niet heel veel gedronken, was dagje vrij, dus kon net wel gelijk testen toen ik thuis kwam!

18. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slobby jammer dat je man er nog niet zo achter staat. Misschien over een paar maanden dat hij er andere over denkt. Of misschien wel een spontane zwangerschap!?

Maggs balen dat je zoveel pijn hebt. Beterschap! {knuffel}

19. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1119 rvdc, 20 aug 2014
    Laatst bewerkt: 20 aug 2014
    MMD86 dat heb ik ook al een paar keer gehad. Geen blaas ontsteking ontsteking, maar wel constant rennen naarr de wc. Super irritant. Ik heb toen wel cranberry sap en pillen gebruikt. Denk zelf dat het een irritatie is ofzo.. Sterkte

Mar10 duidelijke streep hoor! Of het echt een knaller is durf ik niet helemaal zeker te zeggen, maar ik zou het niet laten lopen. Veel plezier!

20. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Wie weet! Hihi, heb al eerder lage buikpijn gehad ongeveer 1.5 dag en nu ook weer beetje, ontringen of eisprong? Wie zal het zeggen haha!
    Vandaag alleen last van het laatste beetje urine.. nou ga toch echt klussen!

Pff kiespijn is echt niet fijn! Maand terug 2 verstandskiezen laten trekken incl. Complicaties...... vreselijk gevoel allemaal! Sterkte ermee en wie weet nog een kans na de antibiotica etc... succes ermee!

Deel Deze Pagina