Sloppy, hopelijk is de mmm dit keer niet nodig. ovutesten, ik test met de 2e urine, vaak rond 9 a 9.30 uur. En nog nooit vals resultaat gekregen hoor. Dus dat zal wel goed zitten. Sterker nog ik heb steeds alleen een piek gehad in de ochtend of nacht (en dus gemist) en alleen later testen zou niet eens werken bij mij. Een paar glazen water drinken hoef ik ook niet te doen voor ik moet testen. Dan mag ik nog geen slok drinken als ik wil dat mijn urine enigsinds geconcentreerd is. mags, jeetje wat balen zeg van die kiespijn. Hopelijk zakt het nu sneller af. testdrang heb ik gelukkig nog helemaal niet. Zou ook wel heeeel erg zijn he haha.
Test is weinig verandering in te zien. Kleurde wel sneller dan de andere, maar ongeveer het zelfde resultaat helaas... Ik hoop zo op dit weekend! Denk dat mijn nod wel met een dag of wat naar achteren kan helaas...
Mar10e: Dit is niet positief/knal, maar hij zit er wel aan te komen!! Veel plezier Tjs: Advies is 2 keer testen als je denkt dat je ei bijna komt of de test oploopt. Rvdc: Balen hier net ook getest, ben nu beneden dus kan niet kijken. Hij was sowieso niet positief ook hier... Ben na 4 min weg gelopen
Ohhhh my! Ik loop net naar boven om m'n test te bekijken... Test heb ik om 19:40 gedaan... Hij ziet er nu zo uit... Lijkt nu wel de goede kant op te gaan... Durf bijna niet te hopen Wat denken jullie?
Mags: ik hoop echt dat je snel van die ellendige pijn af bent meid! Dubbeltje: ik denk dat ie bijna komt hoor! Vast een baby dansje doen vanavond? volgens mij kun je gewoon wat drinken hoor voordat je ovu test doet, zo lang je maar niet ineens 6 glazen water achterover slaat en dan vervolgens na een uurtje gaat testen dan geeft ie geen goede uitslag meer. Sloppy: ik hoop echt voor je dat de MMM niet nodig zal zijn dit keer, je leest wel vaker dat er spontaan ineens een derde kindje kwam zonder MMM terwijl de eerste twee dan dmv MMM zijn gekomen. Ik duim voor je! Mar10e: ik denk ook dat ie bijna komt hoor! Klus ze ! Hier is ongi toch nog niet over, vandaag ineens weer bloeden ? Echt wazig normaal is het 3/4 dagen en nu zit ik al aan m'n 6de dag ?? Lijkt echt op de grote schoonmaak daar beneden! ) hoop dat m'n ongi gauw klaar is en we kunnen gaan klussen!
Haha thanks shart & dubbeltje!! Die van jou (dubbeltje) ziet er ook positief uit!! Gaan we gelijk op! Veel klusplezier! Wat irritant shart, denk je dat de ongi weg is, komtie terug! Hoop dattie snel weg is en je richting je ei kan!!
Dubbeltje je ei komt eraan!!!🎉🎉 Gauw een babydansje maken vanavond!!!! Shart, laten we hopen dat het inderdaad de grote schoonmaak is en dat je deze ronde een goede plakbeeb hebt!!
Fijne avond nog dames en dubbeltje, veel plezier hihi Ik ben zooooo moe.. zal wel door het veranderen van ritme zijn zo na de vakantie. Nu maar eens ff bijslapen.
Hey! Test is nu helemaal droog en wel weer wat lichter, maar donkerder dan de rest... Hoop wel dat ie nou morgen ochtend dan een stuk donkerder is. Zou wel moeten dan toch als ei eraan komt? @Shart: Hmm dat had ik deze ronde ook...begon t ineens weer een beetje te bloeden op dag 5 en toen weer niet en toen weer een beetje... @Mar10e: We gaan inderdaad gelijk op! Hopen dat die van ons beide morgen nog donkerder is! Hoe is die van jouw opgedroogd? Babydansje: Haha dat klinkt inderdaad erg leuk! Sparky: Slaap lekker! Hier: Als ie nou morgen knalt, dan nog een babydansje doen die dag??
Wat extra zwemmers erbij kunnen nooit kwaad toch dubbeltje?! Ja hopen dat ze morgen helemaal gaan knallen die testen!! Klinkt zeker leuk: babydansje -> ff blonde vraag: is term ipv klussen toch? 😄