NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48

Ik heb je verplaatst!!:)

2. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dubbeltje, mooie knaller!!! Veel plezier met dansen vnaaf!
    @sparky, thanks! Hoop dat je moeder na deze logeerpartij haar voorkeur btje bijstelt!
    @kayleigh, vervelend zeg, hebben ze slecht over nagedacht! Sterkte!

@hier, vnacht dansje gedaan! Denk dat ik vandaag m'n knaller krijg en dan morgen m'n ei, alleen vnaaf kunnen we geen dansje doen en waarschijnlijk morgen ook niet! 😢 nu maar hopen dat eitje lang blijft leven, dan zaterdagochtend nog een dansje voor de zekerheid! ;)

3. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Even ego. Kan het natuurljjk aan niemand kwijt. Maar hier wel hihi.
    Ik ga er vanuit dat ik afgelopen dinsdag eisprong had (dat voelde ik, geen test gedaan). Dus gedaan zeg maar (you know) maar nu voel ik hetzelfde, alsof ik weer eisprong heb! Zo vaag!!! Dus vanavond weer aan de bak.
    Maar heb eigenlijk al het idee dat het dindsag"gelukt" is.
    Nergens op gebasseerd. Alleen op gevoel.
    Zit dus zo in spanning.
    Dit is zo anders dan toen we voor de eerste gingen.
    Dat was allemaal vrijer ofzo.
    Nu is het veel serieuzer zeg maar. Ben er de hele dag (en nacht) mee bezig! Pfff had dat niet verwacht haha
    Ik vind het gewoon zo spannend aaaaarrrgghhh hihi
    Herkenbaar?
    Ik hoop het!�😁😁😬😡😢😯😯 😁

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mar10, als hij morgen springt zou het in principe genoeg moeten zijn.

Moielle, daar kan je helaas niks uit opmaken. Eipijn betekend nog niet de garantie dat je ei gesprongen is, en pijntjes na de eisprong betekend niet dat je zwanger bent. Het is heel lastig. Als je er veel mee bezig bent dan denk ik persoonlijk dat het gebruik van ovulatietesten je rust geeft. Dan weet je in ieder geval wanneer je eisprong eraan komt (bijna altijd springt hij na een positieve ovulatietest) en weet je wanneer je ongeveer ongesteld moet worden. Als je niks bijhoudt is het vooral gokken.

5. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    K weet het, maar wat extra zwemmers kunnen nooit kwaad! ;)

6. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moielle, ik had vorige maand allerlei gevoelens, helaas onterecht...
    Hoop het wel voor je natuurlijk, maar meten is weten...

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja dat is waar. Hier ook 2 dagen voor de eisprong savonds een babydansje gedaan en de dag van de eisprong. Hoop maar dat het genoeg is.

8. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor je sparky! Wil alleen maar roze zien deze maand!! 😁

9. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Jep, heel herkenbaar. Ik ben er bijna constant mee bezig.
    Ik kan het moeilijk loslaten. Ik zit veel te vaak op dit forum oa.

Ik zit nu paar dagen voor m'n ei. Dus voor mijn gevoel kan ik er nu tenminste weer iets actiefs aan doen. De andere weken zijn ellendig. wachten wachten wachten.

Ga gelukkig bijna op vakantie, afleiding!

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Poe wat wordt er hier toch veel afgekletst!!
    Gezellig!

Marg, fijn dat de pijn afzakt! Hoe voelt het stoppen met de bv?? Is het goed zo of toch ook wel verdriet? Ik ben met 10 mnd gestopt omdat dl tanden kreeg en enorm beet, vond het wel goed maar ook zo raar om af te sluiten.

Dubbeltje, je ei kan ook pas overmorgen springen, dus ik zou zeker morgen klussen en dan nog weer 2 dg later (dus echt om de dag), dst is voor het zaad echt het beste! Maar snap ook dat je vnvd wil, dan zou ik zeker het daarna nog een keer 2 dg later doen! Heb je het iig optimaal geprobeerd.

Jemig sparky, lastig zeg wb je moeder.... Hoop dat ze het leuk gaat hebben met je zoontje!!

Mmoielle, ik hoop dat het je lukt het gewoon 'ontspannen' te gaan proberen. Het zou zo kunnen dst het echt nog een aantal mnd duurt en als je r nu al zo mee bezig bent zal dat dan echt heel lastig worden! Nou snap ik dat het ook niet lukt om er helemaal niet aan te denken (lukt nstuurlijk niemand) maar bij mij werkt afleiding zoeken erg, lekker genieten van je kindje en niet teveel op zp zijn. Dan heb ik het over de eerste mnd hoor, lukt me nu ook echt niet meer...en als het je rust geeft idd misschien ovutesten gebruiken, alhoewel ik dat pas na paar mnd deed om te proberen er niet teveel mee bezig te zijn!
    Maar ja als je eenmaal besluit om er weer voor te gaan wil je meteen een posi test en laat dat nou helaas voor maar weinig dames zijn weggelegd ;)

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Kayleigh, Poe zeker niet leuk, is hier bij ons ook zo. Weet nog heel goed dat ik er zat toen ik net m'n MA had gehad en ik een echo zou krijgen of alles schoon was. Zat ik daar met mijn intense verdriet tussen de dikke buiken... Echt heel naar vond ik dat!!
    Toen ik daar zelf uiteindelijk met mijn dikke buik zat vond ik het ook lastig om mensen zonder dikke buik te zien, alsof ik hun verdriet zeg maar voelde! Voelde ik me bijna schuldig dat ik n dikke buik had en ineens bij d 'dikke-buiken-brigade' hoorde waarnaar ik zolang had verlangd.

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Tjee de tijd kruipt echt hier. Laat het maar mooi 15.00 uur zijn dan kan ik dochter ophalen.

13. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm hier kruipt de tijd ook! Dacht neem paar uurtjes vrij, kan ik ff kijken of m'n test knalt vandaag, neemt m'n collega net een paar uur vrij, moet ik nog 3 uur blijven zitten!:(

14. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1214 rvdc, 21 aug 2014
    Laatst bewerkt: 21 aug 2014
    ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥

1. (10) :
    Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje
    Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje
    Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje
    Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje
    SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Lindsey, 25 jaar, ronde 1, 2de kindje
    Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje

2. (2) :
    Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje

3. (3) :
    Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje
    MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Guppymaaike, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje

4. (4) :
    mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje
    Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje

5. (2) :
    LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje
    Mar190, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje

6. (2) :
    Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje

7. (3) :
    Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje

8. (1) :
    AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje

9. (4):
    DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje
    Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje
    Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje

10. (3) :
    mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje
    Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Mini1988, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje

11. (4) :
    Linky, 27 jaar, ronde 1(na MA) 1e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Dogs84, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje
    TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje

12. (4):
    Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Lalas, 25 jaar, ronde 13, 1ste kindje
    Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje

13. (5):
    Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje
    Katrien, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje.
    Mila85,???
    AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje
    Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje

14. (1):
    Jessie90, 24 jaar, ronde 8, 2e kindje

15. (2):
    SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje
    Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje

Datumloos (4) :
    Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje
    Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje
    Boris10, 32 jaar, 3e kindje, ronde ??

Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 53

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.

15. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sparky is niet leuk als de Kids ineens allemaal weg zijn. Misschien nog iets gezellige doen vanmiddag??

Kayleigh sterkte meid, lijkt me ook heel frustrerend zo in het ziekenhuis. Kan het al aan mezelf merken als ik zwangeren in de winkel krijg, laat staan op zo'n moment dat je al kwetsbaar bent.

Mar10 ik hoop met je mee op een lang en sterk ei! Of gewoon een heel snelle bevruchting :D

Spannend Moielle! Hoop met je mee dat het raak is!! Maar zoals al meer gezegt, hoop niet teveel want dan kan het heel hard aankomen als het niet zo is.

Ik heb de lijst even aangepast en mn banner ook maar even helaas.... Begin de hoop op een 'normale' cyclus een beetje te verliezen :( vooral met al die eitjes hier...

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Rvdc, wat balen dat je ei nog niet in zicht is. Maar het kan heel snel gaan he. Hopelijk duurt het niet te lang meer.

Mar10e, he dat is ook niet leuk! Hopelijk gaan die 3 uur snel voorbij.

Hier net een fotoshoot gepland voor zaterdag :D dan gaan de kinderen samen op de foto. Wat zal mijn dochter dat geweldig vinden! Hoop alleen echt dat mijn zoon mee wilt op de foto.

Gelukkig alweer bijna tijd om dochter op te halen. Ik kan niet goed tegen dit soort onverwachte veranderingen. Moet mijn bezigheden echt van te voren inplannen en nu had ik dat ineens heeeel snel af en dan kan ik geen nieuwe bezigheden zomaar inplannen (tja, autist). Dus ben blij dat het bijna tijd is :D

17. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks rvdc!!
    Balen zeg, Hoop dattie voor jou ook snel komt!!
    Ik moet waarschijnlijk naar 5 of 6 september, maar moet ff kijken of vandaag of morgen ei heb!
    Ik heb altijd hele trouwe cyclus van 28 dagen gehad! Als ik in t verleden met pil stopte dan hoefde m'n lichaam helemaal niet te ontpillen, maar vorige maand 32 dagen en als ik morgen m'n ei heb 30 dagen! Gelukkig weet ik met de testen wel wanneer!

18. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk sparky! Hoop dat het mooie foto's worden!! 😄👍
    Nog 11 minuutjes en dan mag je! Haha!
    Ik ga m'n tijd maar ff vullen hier denk! Heb helemaal geen zin meer om te werken vanmiddag!

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mar10e, als je vandaag een knaller hebt heb je waarschijnlijk morgen of overmorgen je eisprong. Morgen een knaller is overmorgen of de dag erna je eisprong.

20. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja I know, had gister aardig donkere streep, ondanks dat ik wel ervoor gedronken had, zou kunnen dat dat em al was, maar denk het niet, denk dat vandaag knaller krijg en dan morgen de sprong.... Vorige maand 3 dagen van tevoren wit, 2 dagen van te voren niet getest en 1 dag van tevoren knaller, toen eisprong... Maar ja, resultaten uit het verleden zijn jammer genoeg geen garantie voor de toekomst!
    Vorige maand op 13dpo ongesteld geworden.

Deel Deze Pagina