Nou schiet lekker op hier. Ik dacht doe een tweede ovu test is hij weer lichter.... Nah en had echt wel ongeveer morgen/overmorgen eitje verwacht.
Zwangernr5, fijn dat je zoveel afleiding hebt. Mar10e, mooie knaller!! Nieuwe dames, welkom! Hier weer heeeeel moe! Echt aan weekend toe Vooralsnog ging het goed met zoontje bij mijn moeder.
Zwangernr5, het is meer zelfbescherming dat ik dat denk . Ik voel ook nog niet echt iets ofzo. Waarom ga jij maandag bloed prikken? Afleiding heb ik gelukkig ook, dat scheelt echt enorm. Denk je er tenminste niet de hele tijd aan .
Ik las nog een verhaal met betrekking tot je moeder. Wat een vervelende situatie zeg! Klopt het dat jij niet werkt? Ja misschien gekke vraag, maar vroeg het me ineens af. Ik wou dat ik mij eens kon vervelen hahaha. Zo druk met werk dat dat helaas nooit zo is. 😜
Klopt ik werk nog niet. Alleen vrijwilligerswerk op zaterdag, maar wegens vakantie dat ook al een paar weken niet. Ik wou dat ik werk had, maar heb wajong en de combinatie van autisme, chronische bekkeninstabiliteit en slechte gewrichten is er niet echt veel passend werk helaas.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (10) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Lindsey, 25 jaar, ronde 1, 2de kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (2) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Guppymaaike, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje 4. (5) : mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. 5. (4) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Mar190, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Miich, ?? jaar, eerste ronde iui, ?? Kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (3) : Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje 7. (3) : Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje 8. (1) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje 9. (4): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 10. (3) : mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje Mini1988, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje 11. (4) : Linky, 27 jaar, ronde 1(na MA) 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Dogs84, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 12. (4): Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Lalas, 25 jaar, ronde 13, 1ste kindje Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. (5): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje Katrien, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje. Mila85,??? AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje 14. (1): Jessie90, 24 jaar, ronde 8, 2e kindje 15. (2): SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (3) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Boris10, 32 jaar, 3e kindje, ronde ?? Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 56 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Thanks ladies! Nee ik moet al om 8 uur s ochtends de kerk helpen versieren... Dus morgenochtend babydansje gaat helaas niet lukken! Ik hoop op morgenavond, maar ja ben bang dat we allebei op zijn!
Jeetje joh zeker heftig! Maar wel goed en fijn dat je dan toch vrijwilligerswerk hebt en doet. Daar help je waarschijnlijk een hoop mensen mee.
Ja ik help in het zwembad om mensen te begeleiden die door invaliditeit en/of angst niet alleen kunnen of mogen zwemmen. Heel leuk werk
Mar10e, ik hoop dat je ei morgen komt!! Zal zeker als het lukt morgen en zaterdag nog een babydansje doen!! Dan weet je zeker dat je je ei goed benut hebt! Want vandaag een knaller houdt in dat hij morgen of zaterdag springt!! Mocht het niet lukken om een dansje te doen dan ga ik duimen dat het voldoende was!! Hopelijk heb je de 3 uurtjes op je werk overleefd Je hebt trouwens een mooie knaller op de ovulatietest!!! Moielle eipijn zegt helaas niets over de sprong van je ei!! Ik voel mijn ei ook altijd maar voel hem (nu ik t weet) waarschijnlijk eerst groeien (krijg een paar dagen voor me ei een zeurderig en af en toe stekend gevoel aan de linker of rechterkant..) je kan er helaas niet volledig van uitgaan dat hij dan daadwerkelijk ook gesprongen is! Ik hoop voor je dat het gelukt is!!! Sparky, ik duim voor je dat het genoeg babydansje waren voor een plakbeeb!! Wat leuk dat jullie zaterdag een fotoshoot gaan doen!! Hoop ook voor jou dat je zoontje op de foto wilt!! Is wel leuk om een gezinsfoto te maken (of alleen een foto met de twee kids!!) En wat balen dat je te vroeg op school was!! Maar t was voor een goed doel Heeft je dochter wel genoten van der chippies? En wat fijn dat het tot nu toe goed gaat met je zoontje bij je moeder!! Dat geeft je toch een geruster gevoel!! En wat heftig zeg dat je chronische bi, slechte gewrichten en autisme hebt! Maar begrijpelijk dat je graag zou willen werken! Ik zit nu 4 jaar thuis vanwege chronische zenuwpijn, waardoor werken niet gaat.. En zou inderdaad ook graag weer willen werken!! Want dat thuis zitten word je toch zoo zat!!! En wat doe je ontzettend leuk vrijwilligerswerk!! Klinkt echt ontzettend leuk!! Scarlett1985, dat gevoel voor je ei van nu kan je actief weer iets doen.. Dat herken ik echt!! Voor de rest is het wachten en meer kan je niet!! Super irritant!! Wat lekker dat jullie bijna op vakantie gaan!! Duimen dat je een positieve test hebt op vakantie!! Geniet er lekker van! Rvdc, wat vervelend dat jou ei er nog niet is!! Misschien moet ik stoppen met duimen Want sinds ik duim blijft je ei weg!! Ook logisch dat je het heftig vind dat iedereen ineens een positieve ovulatietest heeft en jouwe blijft maar heftig!!! Sterkte meid! Knuffel voor jou!! Kayleigh, wat fijn dat je duidelijkheid hebt wat je ei betreft!!! Super fijn dat je weet wanneer je nu babydansjes moet doen!! En een eierdansje klinkt leuk!! Hoe gaat die!!?? Wat fijn dat jouw dochtertje over een weekje weer thuis is!! Ik hoop dat deze week snel gaat voor je!! Gelukkig kan je dochter nog even acclimatiseren voordat ze weer naar school moet!! En wat goed dat ze een klasje heeft over geslagen en dat het zo goed gaat!! Dribbel, wat gek dat je van de lijst was!! Je staat er nu weer op! Sorry!! ik hoop dat de tarwekiemolie goed werk doet bij je!! AnitaP, dat lijkt me inderdaad ook ontzettend heftig!! Vooral als je net zoiets hebt mee gemaakt en dat al die zwangere dan daar zitten te "zeuren en klagen" dat ze het zoo zat zijn.. Terwijl jij het met liefde over zou willen nemen! Miich, welkom!! Zou je nog even je leeftijd & hoeveelste kindje dit is door willen geven!? Dubbeltje, ik zou voor de zekerheid vandaag nog een babydansje doen!! Want stel je voor dat hij morgen ineens lichter is!! Dan baal je dat je hem niet gebruikt hebt! Elf, welkom!! Mag ik vragen wat Part.mola!? En moet je nu in het groen!? Djingo, ik blijf voor je hopen!!! Maar herken je gevoel.. Heb zelf inderdaad ook de hoop zal het dit keer raak zijn.. En dan komt er een ander stemmetje in me hoofd.. Ben je helemaal betoeterd.. Natuurlijk is het nu niet raak... Je gaat mooi ronde 9 in! zwangernr5, gelukkig heb je veel afleiding deze dagen!! Dat scheelt een hoop zorgen, nadenken etc! Ik heb gelukkig ook veel te doen! Dus dat scheelt dan een hoop!!! Ik hoop zo dat je gevoel juist is!! En wat raar dat je buik s avonds zo opgezet is!! Dat moet toch haast een positief teken zijn!! Menneh, wat verschikkelijk K dat je ovulatietest weer lichter is!! Maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen!! Hij kan zomaar ineens knallen he!! Ik geloof dat ik nu iedereen beantwoord hebt!!! Mocht ik iemand vergeten zijn excuus!!! Hier, hier gaat het goed!! Heb vandaag mijn kleine vriendinnetje te logeren dus ben heerlijk in de weer geweest!! En dat scheelt een hoop nadenken.. Wat voel ik, voel ik iets, herken ik dit gevoel, zal het wel, zal het niet!!
7 sept: Miayni, 24 jaar, ronde 37! 2e kindje Ik weet niet hoe ik het in het oude bericht krijg Groetjes
@lisette weet ik ook wel alleen duurt mijn cyclus weer langer en daar baal ik zo van! Ik know ben ongeduldig 😛😛😛😛