Ja erg he, idd maar goed dat er geen sluimerstreepje te zien is. Maar ik heb er zoveel liggen dat ik morgen toch weer eentje doe hoor haha!
Help... Nu krijg ik ook testdrang😓😓😓 Maar dat ga ik nog niet doen!! Want heb alleen nog maar kruidvattestjes!! En die ga ik niet gebruiken bij 6dpo
Wel eerlijk Daarom heb ik gezegd dat ik probeer tot 10dpo niet te testen, want langer is toch niet haalbaar voor mij. We zullen zien
Rvdc, hier trouwens ook minder last van de spastische darmen met tarwekiemolie. Zwangernr5, oh ik ben gelukkig niet de enige hahaha. Ik testte ook vanaf 7 dpo elke dag haha. Ik hoop echt dat ik nu kan wachten tot 10 dpo. De dag dat vriend weggaat.
Hier zo ff naar de huisarts. Van de week een flinke kopstoot gekregen van zoontje en sindsdien is mijn neus heeel pijnlijk en lijkt er een stukje bot los te zitten. Een soort botsplinter zeg maar. Toch maar ff naar laten kijken..
Tarwekiem: Denk dat ik er vandaag wel mee kan beginnen nu mijn test positief is geweest? Zou leuk zijn als het ook voor mijn darmen werkt, want die zijn altijd erg vervelend...
Dubbeltje, dat kan zowiezo hoor. Ik slik het voor de posi ovulatietest 1x per dag en na de posi test 3x per dag. Maar ik heb dan kruidvat capsules, jij andere geloof ik of niet?
Sparky: Kan inderdaad ervoor ook al, maar dan heb ik al monnikspeper. Dus ik wilde voor erna dan tarwekiemolie. Ik heb van Solgar, daar hoef je er maar 1 van per dag te nemen inderdaad Laat ik vanaf nu de monnikspeper zitten en ga over op de tarwekiemolie tot mijn nod
Ik heb vanmorgen trouwens niet getempt! Dat was ik even vergeten Ben dus heel benieuwd naar mijn temp morgen!!
Sterkte bij de ha sparky! Dubbeltje dat kan hoor. Ik slik de hele cyclus gewoon de tarwekiemolie, merk trouwens geen verschil met m'n darmen
Zo dat is veel lezen op de vroege ochtend! Haha! Kzit nu in de krulspelden bij de kapper! Werd vanochtend half 7 wakker van de buikpijn! Dus m'n eitje was er vroeg bij vanochtend!! 😁 Hoop dattie bij jou ook springt vandaag dubbeltje!! Thanks rvdc!! Hoe is het bij jou? En? wat zei de dokter sparky? Je neus nog heel?
Oh ik heb nu dus m'n mega knaller! Test een minuut geleden gedaan en knalt er nu al af! Zal straks foto sturen. Wanneer zal ie dan springen?? Klopt t echt dat in de zomer je ei alleen savonds of snachts springt??