Monnikspeper weet ik niet! Tarwekiemolie is goed voor de doorbloeding en innesteling (zeggen ze!) het is een vitamine E.. Dus eigenlijk overal goed voor! (Tenminste zo is t mij uitgelegd )
Maar zal ie dan waarschijnlijk vandaag springen?? Als ie gisteren al positief was en nu nog meer knalt? Monnikspeper is voor o.a een normale cyclus. Google maar eens, schijnt heel goed te zijn!
Goedemorgen ladies! Dubbeltje ik had vorige maand 3 dagen zo'n knaller dus wellicht nog even doortesten? Ongi hier eindelijk voorbij! Gisteravond weer een generale repetitie baby dansen ging erg goed Zit een beetje te twijfelen wanneer ik zal beginnen met de ovu testen. Iemand een suggestie?
Teunisbloem is ook voor een betere groei van het eitje en daardoor betere cyclus. Dubbeltje, wauw die knalt zeg! Het kan wel dat hij vandaag springt. 24-48 uur na het begin van de piek. Kan ook morgen zijn. Zoontje komt naar huis, was alleen maar huilen en schreeuwen dat hij naar mama wou... Dus die zijn onderweg. Toen ze zeiden dat ze hem naar mij gingen brengen was het ineens goed en nu is hij rustig. Dokter kon er weinig van zeggen. Ze kon zelf zo snel niet het bewegende stukje voelen, maar dat was logisch zei ze. Of het nou een stukje afgebroken bot is of toch een flinke kneuzing, ze kunnen er niks aan doen. Het stukje zit echt aan de zijkant zeg maar en dus ook niks ernstigs. Pijn kon wel tot 6 weken aanhouden. Zoveel mogelijk mijn neus ontzien en dus goed opletten bij zoontje die erg fanatiek is in kopstoten geven. Pijnstilling moet helpen, maar weet niet of ik dat wel wil. Neem het normaal alleen bij hoofdpijn omdat het anders lang en heftig doorgaat. Misschien toch maar paracetamol halen.
Dribbel t zou kunnen betekenen dat je ei geweest is als je temp hoger blijft. Sparky dan idd maar paracetamol halen en ff goed uitkijken met je neus. Shart bij een cyclus van 28 dagen zou je op cd 11 kunnen beginnen met ovutesten om je ei ws niet te missen. Bij een kortere cyclus eerder beginnen en een langere cyclus later
Sparky: Maar gisteren was dan toch het begin van de piek? Gisteren was ie ook donkerder dag de controlestreep. Kan er niks duidelijks over vinden op internet. Alleen 1 site die zegt dat hij binnen 10 uur na de donkerste springt... Oja 48 uur is dan natuurlijk pas morgen ochtend Of bedoelde jij dat ie pas tussen 24-48 na die van vanmorgen springt? Vervelend dat er niks aan gedaan kan worden Hopelijk wordt de pijn snel minder! Shart: Dat heb ik nooit als hij zo pikkedonker is geweest hoor. Dit is altijd 1 keer en dan de volgende dag is ie weer lichter dus denk nu ook. Heb ook echt al sinds gisteren behoorlijke ovulatiepijn. Maar ik test sowieso altijd even door tot hij lichter wordt
Dubbeltje, ik zou er rekening mee houden dat hij morgen springt. En dan wellicht vanavond nog een keer een babydansje doen?
Sparky: Ja daar twijfelde ik een beetje over... Normaal doen we t ook niet zo snel 3 dagen achter elkaar... Voelt dan een beetje gek om nu weer erover te beginnen Ach, ik weet zeker dat hij het geen probleem vindt, maar vind het zelf lastig Zal wel even een beetje hinten vandaag Hoop wel dat ie vandaag springt, dan is mijn cyclus in ieder geval nog 2 dagen korter dan de vorige keer
Binnen 24-48 uur, dat kan volgens mij dus ook al wel eerder dan morgen zijn toch? Ik krijg telkens een halve dag na de knaller ovulatiepijn, ik heb steeds t idee dat ie dan springt al. Sparky ik zie dat je in Overijssel woont, ik ook!
Zwangernr5: Ik heb nu dus ook echt behoorlijke ovupijn! Net echt even flinke steken rechts... En als ik opsta is het net of er een steen onderin mn buik ligt...heel apart en zwaar voelt t... Alleen had ik dus net pas de echte mega knaller. Gisteren was ook wel donker...
Leuk sparky! Ik in het Twentse gedeelte! Dubbeltje kan groeipijn of de eisprong zelf zijn hoor! Ik herken dat 'zware' gevoel
Dat had ik ook op de dag van mijn eisprong. Sochtends en tegen 2 uur smiddags ook. Daarna was het helemaal weg, dus vermoed dat hij smiddags gesprongen is.
We wachten af! Hopelijk morgen n tempstijging! Heb net zitten hinten en hij heeft er al helemaal zin in hahaha. Had niet anders verwacht die wil dit altijd wel denk ik Zien vanavond wel hoe t loopt.