NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djingo

Djingo Niet meer actief

Sparky, ik ben nu toch wel heel erg benieuwd waar in Salland jij woont!
    Ik kom ook uit Salland!

Dubbeltje, wat een mooie knaller meid!!

Deze keer heb ik (denk ik) mijn ei ook heel goed gevoeld. Had best buikpijn en zelfs als ik wilde gaan zitten deed het me zeer.

2. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow dubbeltje! Wat een mooie test! Echt een knaller.

Weet even niet wie het vroeg, maar ik test altijd rond 7 uur half 8 savonds. Ivm werk is het voor mij geen doen om testen mee te nemen en rond 10 uur te testen.

Sparky balen van die kopstoot. Hopelijk geneest het voorspoedig. Heb je al baat bij de paracetamol?

3. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hallo meiden,

Even een ego berichtje. Is deze ovu test nou positief?
    Even snel stiekem op het werk getest! Hihihi

Lees vanavond van iedereen weer bij hoor!

P.s. Streepje ontstond niet direct.. Maar paar minuten later

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,1 KB
      Weergaven:
      0
  4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hoe was ie na 10 minuten? Dit is m helemaal opgedroogd toch? Ik denk dat ie nog net niet positief is...

5. mennehh

mennehh Niet meer actief

Foto is na 10 minuten gemaakt

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dan is deze nog niet positief... Zit er wel aan te komen!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Had nog action ovu's liggen en die van sensitest die ik voor het 'eggie' wil gebruiken dus dacht doe ff een action maar die geeft al een streepje. Gaat dat zo snel joh?! Kan ik er dan vanuit gaan dat ik een vroeg eitje zal hebben deze keer? Of is dit normaal?

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Na 10 min is ie zo

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Shart:

Dat is normaal ;) Iedereen heeft lh in urine. Ik heb alleen net na mijn menstruatie een heel licht streepje en daarna vaak al vrij duidelijke. Bijna iedereen heeft de hele cyclus door wel streepjes op ovutesten

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    He balen haha :) de vorige keer begon ik op cd 12 en toen was t streepje lichter dan nu dus ik dacht ha mooi! Eitje op vakantie :D maar dat zegt dus niks... Ow Well.. :)

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Shart, bij mij duidt zo'n streepje op de action op een aankomend ei. Normaal zijn ze bijna wit als ik die doe. Maar dit is niet bij iedereen hetzelfde.

Menneh, ik denk nog niet positief. Maar komt er dan wel echt aan op korte termijn.

Djingo, ik woon in het hart van Salland :D Jij?

Hier net pas paracetamol gehaald.. Straks maar ff innemen.. Misschien..... (oh ik heb zo'n hekel aan medicatie)

Dochter kwam down uit school en raakte op de fiets compleet in paniek. Mama jij mag nooit oud worden en nooit dood gaan anders heb ik geen mama meer. Straks gaat iedereen dood en dan heb ik niemand meer, dan ben ik helemaal alleen!
    Zooo sneu, schijnt een oma van een klasgenootje overleden te zijn.

Zoontje is thuis en ook van slag. Volledig in zijn eigen wereldje en wilt niks.. :(

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Shart:

Testen kunnen helaas best wel schommelen de eerste helft van je cyclus... niet leuk he...

Sparky:

Oh wat sneu van je dochtertje, maar praten helpt vast wel :) En heeft oma nog wat gezegd eigenlijk over hoe het verder ging daar? Zal eerder aan haar liggen dan aan hem denk ik dat het niet ging...

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hij wou niet onder de douche.. Ze moest hem onder de douche trekken en aankleden wou hij ook niet.
    Toen was hij overstuur en wou niks meer. Behalve naar huis.

Hij is heel moeilijk. Thuis moet ik zorgen dat ik hem aangekleed heb voordat hij naar beneden gaat. Als hij eenmaal beneden is geweest dan is het aankleden en hels drama. Douchen hebben wij hier juist het omgekeerde probleem mee, hij wilt hier nooit onder de douche vandaan.

Ik had persoonlijk als ik mijn moeder was gezegd, prima dan douche je maar niet. Of savonds douchen zoals zoontje dat gewend is.

Nu had ze al 1,5 uur met hem beneden gezeten en ging hem daarna dus ineens douchen. Ja dat is hij niet gewend. En ze zal het ook wel niet van te voren een aantal keer aangegeven hebben (na het broodje eten gaan we douchen ofzo).. Tja, het blijft wel een autist en je moet hem op alles voorbereiden. Hij is totaal niet flexibel.

Maar als alles op een beetje normale manier gaat en hij goed voorbereid wordt dan heb je er zo'n makkelijk kind aan!

14. Djingo

Djingo Niet meer actief

Shart, dat streepje is helaas normaal en zegt nog niks helaas. Maar..... De test kan ook zo ineens knallen, dus wie weet.

Sparky, wat sneu en hart verscheurend van je dochtertje zeg, maar ook van je zoontje..
    Hopelijk gaat het snel beter.

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sparky:

Oh okee. Als je oma instructies hebt gegeven had zij het ook vast wel moeten kunnen. Als ze dan ineens zijn ritme door de war gaat gooien is niet handig... Wel jammer hoor..

16. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Djingo:

Voel je eigenlijk al gekke dingen? Of gewoon zoals anders?

17. mennehh

mennehh Niet meer actief

Dank je wel dubbeltje en sparky voor het reageren.
    Ik ga vanavond als ik thuis ben nog wel een keertje testen. ☺️

18. Djingo

Djingo Niet meer actief

Dubbeltje, ik voel me nog net zoals als anders.
    Niks wat kan wijzen op een zwangerschap :(.

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik merkte 2 keer echt pas wat duidelijks vanaf 8dpo, dus kan nog makkelijk hoor :)

20. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sparky jammer hoor dat je zoontje zo overstuur terug is gekomen. Ook niet bepaald handig gegaan als ik het zo lees.

Shart mijn testen zijn tot nu toe altijd wel zichtbaar qua streepje.

Deel Deze Pagina