Sparky sneu van je dochtertje en zoontje. Shart helaas zo'n licht streepje betekend niet perse dat je ei eraan komt, maar t kan wel natuurlijk! Menneh nog niet positief maar komt er zeker aan hoor!
Sparky wat sneu van je zoontje en je dochtertje!! Wat zal ze verdrietig zijn geweest!! En inderdaad niet handig hoe het met je zoontje is gegaan.. Heb gewerkt met jongeren met autisme.. En als er inderdaad iets gebeurde wat niet verteld was.. Dan waren ze van slag!! Dus kan me een beetje indenken!! (Natuurlijk niet helemaal, want in de werksituatie (mijn werksituatie ) is het altijd anders als in de echte thuis situatie) Maar heb ontzettend veel respect voor je!! Shart, dat betekend helaas nog niets! Ik heb ook altijd een streepje!! Menneh hij is bijna positief! Vanmiddag nog een keer testen!!!
Zo vanaf vandaag slik ik ook 2 tabletten selenium en zink, 2 tabletten magnesium en 2 tabletten vitamine D per dag. Zou allemaal moeten helpen een zwangerschap vast te houden. Oh en heb ook maar ff 4 action testen gekocht hihi. Kon het niet laten.
Oh men ik heb de hele dag al zo'n nare lage rugpijn en last van m'n bekken, nu ff paar uurtjes op de bank gelegen (moeeee) en voel de hele tijd steken en een zwaar gevoel onderin m'n buik. En m'n borsten doen zeer! Pffff was het maar vast een week verder
Zwangernr5, dat klinkt zeer hoopvol! Spannend hoor meid! Hier niks van dat alles. Lisette, voel jij al wat? Sparky, dat is een hele lijst. Hopelijk ben je snel zwanger!
Moeilijk voor je Sparky, het is jouw zoontje en je weet hoe je hem moet behandelen. Alleen je kan niet 24/7 bij hem zijn, je wilt hem ook een keer naar je moeder kunnen brengen, jammer dat je moeder hier niet genoeg rekening mee houd... Dubbeltje, WAT EEN KNALLER! Ik denk persoonlijk dat je ei morgen springt, vanavond zou ik zeker een dansje doen! Ik voel sinds vandaag een soort menstruatie achtig gevoel in me onderbuik, toen met afvegen een sliert slijm! Toen dacht ik KUT! Vergeten te testen!!! Had expres niet veel gedronken.... Toen nog een paar laatste druppeltjes plas in een bekertje kunnen krijgen en een testje gedaan... Wat denken jullie? Ik vind hem vrij donker maar zit er de hele tijd naar te staren ha ha! De eerste foto is van Woensdag, en die andere van vanmiddag. Ga er vanavond nog eentje doen als ik 2 uur niet zo veel gedronken heb...
Ja t voelt megaaaaazwanger, nu maar hopen dat het dat ook echt is. Wordt er wel n beetje sneu van elke maand klachtjes en dan toch ongi. Al meen ik dat ik voorgaande maanden het allemaal niet zo heftig voelde als deze maand, maar dat is mss mijn verbeelding
Ben zoooo benieuwd zwangernr5! Debbie, ik vind hem bijna positief! Ben benieuwd naar je volgende test. Heb je woensdag voor het laatst getest?
Nee positief is hij ook nog niet denk ik... Maar denk wel dat hij eraan komt, ook omdat ik van dat slijm heb.... Vandaag een dansje doen en dan overmorgen weer, dan hoop ik dat hij zondag of maandag springt! Dat zou betekenen dat mijn nod ook een stukje terug kan! Als ik mijn cyclus van de vorige maand aanhoud, is mijn eisprong pas de 29ste, hoop zo dat hij eerdaags knalt!!!! Zodra ik een nieuwe test doe zet ik hem erop!
Zwangernr5 ik vind het hoopvol klinken hoor! zou toch mooi zijn als we een compleet roze lijst hebben in dit NOD topic! en dan mag jij het spits afbijten!
Brrrr hebben jullie het de laatste dagen ook zo koud? Is toch eigenlijk ook niet leuk meer hoe koud het nu buiten is. Binnen is het nog wel 21 graden hier, maar ik ril de hele dag van de kou.
Echt verschrikkelijk koud idd! het is gewoon stiekem herfst geworden! Gingen vandaag nog even shoppen voor wat zomerse strand kleding nou er was mooi helemaal NIKS meer ik dat genre restanten maar dan niet meer in mijn maat dus flink balen.
Sparky: Zooo dat moet goed komen zou je haast denken he Zwangernr5: Allemaal herkenbare dingen van andere maanden? Of weet je alleen dat t minder heftig was die maanden? Debbie: Wel balen als ie morgen springt...dan hadden we het misschien beter toch om de dag kunnen blijven doen... Nu doen we t dan 3 dagen achter elkaar... Je test is nog erg licht, kan zijn dat hij binnenkort knalt, kan ook nog een paar dagen duren. Hier: Nog steeds ovulatiepijn, dus zal nog niet gesprongen zijn denk ik... Baal nu een klein beetje dat we het gisteren dan weer hebben gedaan. Hadden we beter gisteren niet en vandaag wel. Nu wordt t 3 dagen achter elkaar dan... Ach ja we zien wel...
Dubbeltje, volgens mij worden er heeeeeeeeel veel stellen zwanger bij dagelijks een babydansje doen hoor. Ik zou er niet teveel zorgen over maken hoor.