NOD Lijst 1 t/m 15 september 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door prulletje2, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja of je doet het vandaag niet en morgen wel!

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dank je dat je dat even benoemd :) Al zou het niet zo zijn dat het raak is, dan is het soms wel even fijn wat positiefs van iemand anders te horen :) Zodra mijn ei in de buurt komt dan ben ik altijd bang dat het niet genoeg is geweest of niet op de goede manier... Stom he ;)

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Morgen dacht ik ook aan, maar ik denk echt dat hij vannacht wel gesprongen is en dan is morgen weer te laat. Hele drukke dag dus ook geen idee of het er 's morgens van komt... Keuzes keuzes keuzes :p :p

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
  5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja weet je, het zijn de stellen die vanalles opzoeken en bijv op dit soort forums zitten of bij niet slagen bij de huisarts/gyn terecht komen die te horen krijgen dat om de dag beter is.

Volgens mij is elke "leek" op dit gebied van mening dat zoveel mogelijk babydansjes, zoveel mogelijk kans betekend. En velen slagen erin op die manier.

Als het hier wat makkelijker zou gaan zou ik na de posi ovutest ook elke dag een babydansje doen tot aan de tempstijging. En dan voor die tijd minder... Dus niet dat je weken lang elke dag aan het dansen bent haha, maar gewoon enkel die paar dagen elke dag.

6. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees nog steeds mee, maar ik kan het niet bijhouden:) en kan ook niet alles teruglezen haha er wordt wat afgekletst!

Als ik ergens niet op reageer dan is het niet zo dat het me niet interesseert maar omdat ik zelf vind dat ik er nog niet veel van af weet :).

Zwangernr5 klinkt goed! Wanneer ga je testen?

Dubbeltje, Wij deze maand ook elke dag gedaan rond positieve ovulatietest. Maanden ervoor om de dag.

Debbie ik vind je test ook nog licht.

Hier: nog op het wachtbankje.

7. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zwangernr5! Ohw spannend. Ik vind het heel spannend voor je hoor maandag. Duim met je mee!

Debbie al een mooie streep maar nog lang niet positief. Nog even geduld.

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden met veel testervaring ik heb een vraagje
    hoort een ovutest tijdens ongi niet licht te zijn ipv donkerder te worden?

9. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Dubbeltje gewoon lekker babydansje doen hoor, dan mis je m iig niet!

Wel herkenbare dingen van andere maanden, maar heb wel t gevoel dat t heviger is. Maar t is zo moeilijk om op je gevoel te vertrouwen als je al zo vaak teleurgesteld bent :(

Sparky ik heb t ook ijzig koud. Heb n dik vest aan en lig op de bank ook nog met een gevoerde fleecedeken. Maar ben altijd wel n koukleum hoor. Te weinig spekjes denk ik haha

Shart dat zou toch geweldig zijn he, allemaal op roze deze maand!

Sw1 heb vanochtend al omowit getest haha, maar dat kan eigenlijk niet anders op 7dpo. Toch doe ik er morgen weer eentje. Maandag bloedprikken, dan weet ik wel echt wat meer (al zegt dat nog niet alles, maar als t dan 0 is geloof ik niet dat er nog een zs zal volgen, 10dpo maandag)

Zuurtje ik gebruik geen ovutesten tijdens ongi dus zou t niet weten. Waarom test je?

10. mennehh

mennehh Niet meer actief

Sorry hoor ik ga zo echt alles van iedereen lezen en reageren.

Moeten jullie dit nou zien. Vanmorgen 10:30 eerste donkere test. De tweede lichte is van 18:15. Snap er niets van... Is mijn knaller al geweest??
    Help....

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zuurtje, knalt hij? Dan zou ik een zwangerschapstestje doen. Anders kan het idd dat hij donkerder wordt. LH schommelt gedurende de 'normale' dagen van je cyclus.

Zwangernr5, ben benieuwd naar je testje morgen!

12. mennehh

mennehh Niet meer actief

Met foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29 KB
      Weergaven:
      1
  13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik vermoed dan dat je piek nog niet begonnen is en het dus nog gewoon schommelt.

14. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet.Menneh.. Ik hoop voor je dat hij gewoon heel erg schommelt.
    Wel super vervelend. Zoveel onzekerheid.

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik heb eergisteren een ovulatietest gedaan voor ik ongi werd en die werd donkerder (ongi is pas later gekomen)
    verder had ik ook geen tekenen van ongi worden
    gisteren iet getest en vandaag uit nieuwsschierigheid of hij donkerder zou worden
    ongi is minimaal en eigenlijk bijna geen ongi te noemen, ook heb ik geen buikpijn of andere ongiklachten

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zwangerschapstest zal ik morgen doen maar daar verwacht ik niet veel van aangezien temp niet hoog is

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sparky:
    Daar heb je gelijk in. Normaal doen we t om de dag vanaf dag 7 ongeveer en nu dus dan 3 dagen achter elkaar als we vanavond n babydansje doen ;)

Sw1
    Ben benieuwd! Hopelijk bij ons allebei raak!

Zwangernr5
    Ja dat is t ook... Ik vergeet zelf ook elke keer weer hoe t de vorige maand was. Nu pas tweede ronde maar herken t van bij m'n twee andere kids

Mennehh:
    Dit kan wel. Ik test savonds ook altijd wat lichter... Waarschijnlijk is hij morgen ochtend bij je tweede plas donkerder!

Zuurtje:
    hoe is je temp nu? Zoals normaal tijdens je ongi?
    Heb je foto van de test?

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dubbeltje temp is nu 36.1
    tijdens ongi meestal 36.1 of 36.4

zal eens kijken of ik de testen op foto krijg

momentje

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Je temp is vaak wel n goede graadmeter, denk persoonlijk niet dat je zwanger bent dan...

20. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Zuurtje wanneer was je nod dan?

Menneh ik heb ook een keer 'S ochtends al een vrij donkere test gehad en 'S avonds heel licht. 2 dagen later was ineens m'n knaller.

Dubbeltje spannend hopelijk raak voor ons allemaal

Deel Deze Pagina