ja hier 😊. Snap het wel hoor. Maar werken met testen is niks voor mij. en zit pas in de eerste ronde. Na vier, vijf rondes zou ik er misschien ook voor kiezen.
Gaan naar mallorca Weersverwachting de hele week 30 graden en zon! Kan niet wachten tot we er zijn haha
Zwangernr5: Witttt hihi Sparky: Jeej 1 dpo! Ik zit op t bankje! Mennehh: Klopt, ik gebruik voor de eisprong al monnikspeper en weet niet of ik anders m'n cyclus juist in de war gooi misschien? Heb ook gelezen dat ervoor geen zin heeft?? Als je Ovu test echt positief wordt zie je dat na n paar seconde al dat ie zichtbaar wordt inderdaad.. Hier: Yep weer n goede babydans gedaan gisteren
Haha nou Dubbeltje, volgens mij heb je je eitje goed benut met al die dansjes! Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend? Wij waarschijnlijk alleen maar heel rustig aan doen haha. Vriend is vanavond bij vrienden. Lekker de tv voor mezelf haha. Vanmiddag fotoshoot van de kinderen en verder dit weekend niet echt plannen.
Wij gaan ook niet zo veel doen van het weekend. Mijn man moet vanavond werken en ben ik alleen.. Ga ik lekker suits kijken 😄😄😄😄😄 Heb net met tweede urine na twee uur niet plassen een ovutest gedaan. Had er ook een met ochtend urine gedaan. Die is veel lichter.. Maar mijn tweede urine was wel heeel donker. Zal zo een foto plaatsen. Officieel is dit ook mijn eerste ronde, maar omdat we eigenlijk al vanaf 2011 bezig zijn kies ik er voor om ovu testen te gebruiken. Ik wil echt geen kans missen. Vind het al erg genoeg dat ik al drie jaar elke keer onze kinderwens heb moeten bevriezen om allerlei redenen. Vandaar... Maar moet ook eerlijk zeggen dat door die ovutesten ik me er wel heel erg mee bezig hou. En ik weet nu ook dat ik een langere cyclus heb... Wat me ook een beetje irriteert. Maarja dan moet ik even denken.. Kan er niets aan veranderen.
Haha jaaa dat voelt best goed! Hopelijk kan t geen kwaad! Zo gek mijn gevoel zit nog helemaal in de "ik wacht op m'n ei" stand! Hopelijk blijft dat nog even zo, dan merk ik de dpo dagen niet zo Wij gaan morgen n dagje weg. Kan er alleen niet zoveel over zeggen, wil niet herkend worden komen ook bekende hier helaas.
Lekker hoor shart!! Geniet van je vakantie!! Kben ff aan het opzoeken wat die ovulatiepijn nou betekent... De ene site zegt dat je het springen van het eitje voelt, de andere de groei van het eitje... Bij degenen die zeggen dat het de groei van het eitje is, verschilt het ook weer wat ze zeggen wanneer de eisprong dan komt, de ene zegt zodra pijn over is is ook het eitje al gesprongen terwijl de andere het heeft over binnen 2 dagen springtie... Pfff snap er niks meer van!
Jaaaaaaaaaaaaaa ☺️☺️☺️☺️ had hem even weggelegd, maar nooit verwacht dat hij zou knallen... Bovenste is die donkere van gisteren. Daarna een lichte van gistermiddag. De derde is van vanmorgen met ochtend urine. En de knaller is van net met tweede urine. Dus nu springt ie binnen 12 tot 24 uur? Is vanavond laat een dansje maken dan niet te laat?
Mar10e: Wat ik t meeste heb gelezen is dat als t over is je ei is gesprongen. Bij mij is t nu na 2 dagen over en m'n temp was ook hoger! Dus lijkt te kloppen! Dus ik heb sowieso ook t groeien gevoeld Hier: Mijn test is weer veeeel lichter!!! Jeej ook dat kan leuk zijn
Dus dan vanavond en morgenavond babydansje doen... Hihi ik voel me gelukkig ☺️ was even bang dat het nog lastig zou worden mijn eitje te vinden. Nu ga ik ook opletten wanneer ik de ovupijn voel. Weet ik gelijk mijn lf ☺️ Maar stel ik zou vanmiddag nog een test doen, is hij dan weer veel lichter of zou hij moeten knallen dan nog?
Menneh wat een knaller! Fijn zeg! De mijne was om 18.30u donker maar geen knal, ochtend erna 11u knal en om 21.15 al minder. Maar is volgens mij bij iedereen verschillend.