Mar10e ik duim voor je! Ow ja dat wordt nog wel een dingetje niet drinken na ovulatie had ik al niet eens meer aan gedacht haha... Verwacht m'n ei ergens over een week doe gewoon na de posi ovu test niks meer drinken... Lees m'n eigen tekst en lijk wel een alcoholist haha Maar op vakantie doen we toch graag bij het eten een wijntje en s'avonds lekker drankje op een terrasje, dus zo bedoel ik het meer
Ik snap je helemaal hoor Shart!!! Mar10e ze vinden o.a. dat ik hun zoon heb afgepakt.. En nog wel meer dingen hoor Daarom weten mijn schoonouders ook niet dat wij een kinderwens hebben en bezig zijn.. Want ze gaan geheid nog meer stoken!!
Thanks shart!!Haha ik ken het! Ik hou ook wel van een wijntje! Gister nog wel wijntje gedronken op de bruiloft, maar vnaf vandaag geen alcohol meer! maar ik drink met plezier 38 weken niet meer hoor! Haha! Nou ja lisette, wat belachelijk!! Wat vind je vriend ervan?
Hahaha logisch!! Ik hoop het ook voor je!!!! @Mar10e, ja die vind het belachelijk!! Snapt niet waar zijn ouders zich zo druk over maken.. T is niet dat we nooit langs kwamen, ze nooit meer zagen en nooit meer iets van ons lieten horen.. En t was al helemaal niet zo dat ik hier thuis zat van; je mag niet naar je ouders, je gaat niet en ik verbied het je.. (Zie je t al voor je?? ) Maar dat idee hadden hun wel.. Gelukkig heeft me vriend hun heeel duidelijk gemaakt dat dat niet het geval was.. Sindsdien zijn ze ietsje bij gedraaid.. Maar ik blijf op mijn hoede
Dubbeltje en lisette 3 september wordt mijn man geopereerd aan zijn h.oltes. Vrees dat ik dan 2 weken lang niet bij hem in de buurt mag komen ivm de pijn. Spannend lisette ik hoop het echt voor je! Rustig blijven zitten op het wachtbankje.
Spannend!! Ik hoop zo voor je dat je ei nog wel voor de operatie komt!! Zal een spannende week worden!! En ik kan helaas niet anders dan rustig blijven wachten!!! Maar begin wel te wiebelen op het bankje!! Zat tot gister heel stil te wachten.. Maar nu slaan de zenuwen wel een heeel klein beetje toe
Lisette, bij jou klinkt het ook al zo hoopvol. Spannend meid! Als ik dat van jou en zwangernr5 zo lees, ben ik mijn hoop al helemaal verloren. Ik voel niks van iets wat maar met een zwangerschap te maken heeft. Alleen dan niet helemaal fit zijn door de verkoudheid denk ik.
AnitaP ik gebruik ook nog geen testen hoor. Eerst maar eens zo proberen.... Heerlijk Shart op vakantie naar de zon. Daar verlangen we allemaal wel naar denk ik! Hier schijnt nu even de zon en daar knap je van op maar verder vind ik het ook maar ijs koud! Hier nog helemaal niks wat zou kunnen lijken op zwangerschapsklachtjes maar vorige keer had ik dat wel en toen was er niks aan de hand dus we wachten maar af tot volgend weekend. Best vervelend dat wachten. Eerste dagen gingen goed maar nu begint het toch al wel een beetje te kriebelen... Succes met wachten en de mensen die nog een dansje voor de boeg hebben, maak het gezellig
Shart fijne vakantie meid! Menneh jeej das n mooie knaller! Veel plezier! Roos das idd toevallig!! Lisette idd knap nog niet getest! En hopelijk komt die steek van het groeien van je bm!! En zulke schoonouders heb ik ook gehad, grr Djingo meid t zegt allemaal niks hoor, wel of geen kwaaltjes!!
Lisette: Ja he! Normaal is het dan als je temp 36,55 is dat een normale thermometer 36,6 aangeeft en deze is gewoon nauwkeuriger.. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik vond laatst hier op zp een heel stuk over dat temp bij bijna alle vrouwen daalt rond 5dpo door een daling van een bepaald hormoon op dat moment... Zal het nog eens terug zoeken rvdc: Oh balen zeg, nou dan hoop ik nog meer met je mee dat je ei gewoon snel gaat springen! Hier Ohhh kwam ik net bij de kruidvat... En heb ik toch 2 pakjes testen meegenomen Had alleen nog casettes van z&k en die vertrouw ik niet helemaal... En een digi, maar die gebruik ik pas als ik zeker ben. Verder enorm rommelende darmen... volgens mij elke keer na mn ei...
Ja die rommelende darmen heb ik ook altijd na ei! En obstipatie op die manier weet ik ook dat m'n eisprong is geweest. De rondes dat ik zwanger was dit jaar geen obstipatie maar wel het tegenovergestelde haha dus ben benieuwd!!
Hier geen rommelende darmen of obstipatie, maar wel enorm opgezette darmen. Daaraan weet ik ook altijd dat ik na m'n ei zit, lijk elke helft van de maand wel 20 wkn zwanger, en de andere helft gewoon plat 😕
Shart, oeh vliegangst, sterkte! Oh en wat een rotopmerking in het andere nod forum zeg! Lisette, ik krijg nog meer hoop voor je! Rvdc, hopelijk komt je ei nog voor die operatie! Djingo, ik voelde sommige zwangerschappen ook niks vreemds hoor. Zegt echt helemaal niks. Dubbeltje, haha goed bezig! En denk je dat je het nog vol kunt houden tot 10 dpo? Hier was de fotoshoot leuk. Dochter speelde een zeeeer ervaren fotomodel en zoontje stond met zijn armen over elkaar boos te kijken . Uiteindelijk toch nog een enkele foto kunnen vinden waarop hij niet boos kijkt. Ook niet lacht, maar gewoon zijn eigen norse blik heeft. Bij dochter was het moeilijk kiezen, maar uiteindelijk toch de leukste eruit gepakt. 1 foto van ieder apart en 1 van hun samen. Het blijft toch schreeuwend duur om alle leuke foto's te nemen, dus dat wou ik zowiezo niet. Ik krijg ze online en kan ze dan gratis downloaden. Vriend vanavond gewoon thuis, helaas ziek geworden.
Hmmm krijg net te horen dat de action al om vijf uur dicht gaat bij ons.... Moet nog een uur rijden voordat ik thuis ben uit het werk dus dat gaat hem niet worden. Had gehoopt dat de action tot 8 open zou zijn.
Fijn dat de shoot gelukt is sparky! Wel jammer dat je vriend ziek thuis is.. Heel hij het erg te pakken??