Goedemorgen Weer aardige tempstijging morgen geeft ie wel n kruis denk ik in ff! Zuurtje, Zie je heeeeeeel veel meelezen, kom je ook meekletsen?
goedemorgen eigenlijk heb ik hier niets te zoeken dubbeltje, mijn ongi is net voorbij (hoop ik toch dat het wegblijft) wanneer mijn nod is weet ik niet, ongi was heel raar en weinig we zullen maar verder tempen en de ovutesten die ik heb gebruik ik op
Oeioeioei ff ego meiden, ik heb n streepje!!!! Yeah hij is echt duidelijk, duidelijker dan vorige maand, toen zag ik ze pas na een uur en grijzig. Nu binnen 5 min en roze!! Wauw.... Lig te stuiteren in bed Hoop dat jullie ze al zien, weet dat kv na een halfuur meestal duidelijker wordt.
Koude voeten = koude bm en dat zou negatief bij de innesteling zijn. Of t echt zo is weet ik niet hoor! Lekker warme sokken en sloffen aan doen
Doorschuiven, als er nou aardig wat roze is deze maand zouden we onze eigen groep kunnen maken bij zwanger zijn clubs Debbie, die is mooi knal zeg! Heb je nog kans gehad om een babydansje te doen? Pendelen, iedereen uit dit topic mag mij een pb sturen met volledige naam en geboortedatum Shart, hier ook altijd voor het vruchtbare slijm komt hele waterige afscheiding. Dan duurt het meestal niet lang meer voor het eitje springt. Jezzebel, idd je eisprong op 19 of 20 aug gehad. Mooie knaller! Lisette, warme voeten zorgen voor een warmer lichaam. Je baarmoeder warm houden zou positief moeten werken. Dubbeltje, fijn dat je temp weer omhoog is gegaan.. Weet je al of je gaat stoppen met tempen nadat FF een kruis aangeeft? Zuurtje, je mag hier gewoon meekletsen hoor, wat mij betreft. Lijkt mij heel lastig dat je zo'n lange cyclus hebt steeds. Is er een reden waarom je niet voor de MMM gaat? Zwangernr5, jaaaaa ik zie hem! Zo zag mijn valse streep er ook uit helaas. Maar ik heb goede hoop voor je! Morgen is hij vast nog duidelijker!
Hier, pas 5 dpo en nu al mega testdrang!!!! HELP! Pendelen probeer ik vandaag te doen. Hier een hele rustige dag. Vriend is wel iets opgeknapt, maar nog niet fit. Hopelijk gaat deze dag een beetje snel voorbij, door de weeks gaan de dagen wat sneller voor mijn gevoel.
Sparky mijn valse vorige maand zag ik pas na een uur en was grijzig. Deze stond er binnen 5 min en roze. Vorige maand twijfelde ik zelf ook of ie wel klopte, nu echt geen twijfel! Manlief zag m ook direct, en dat wil wat zeggen want die ziet anders nooit wat op testen
Ojee nu komen de kriebels echt! De eerste al op roze! Gisteren 2v5 kv gehaald, dat zijn mijn "ik kan niet wachten testen en doe ik vaak te vroeg" haha. Maar ik weet dat bij mijn dochter de eerste test negatief was en week later de 2e positief dus te vroeg schiet niet op. Ik heb nooit koude voeten, maar ik wist niet dat het zo werkte.
Spontaan allemaal ineens testdrang he! Hier ook haha. Ik heb je pb gestuurd. Wordt de eerste voor mij dus heel erg benieuwd.
Ja hij is zeker mooi! Ik had 1 van die valse strepen ook gelijk binnen 5 minuten in beeld en was ook echt roze. Maar de andere 'valse' strepen waren idd grijzig. Maar het zal vast een gewoon een foute test geweest zijn. Ik vind hem positief! Voorzichtig gefeliciteerd! Dit is ook geen tuurstreep meer... Wil je op roze op de lijst?
Dankjewel. Ja je mag mij op roze zetten, heb er een heel goed gevoel over en ja, fout kan het altijd gaan, na een week of (helaas ook in mijn geval) na 12 weken nog. Ik ga gewoon genieten zolang ik zwanger ben en test komende dagen nog een paar keer of ze mooi oplopen, want dat is bij mij het eerste teken dat het goed zit!
Oh zwangernr5, op mijn telefoon is jouw test wel degelijk een stuk duidelijker dan mijn valse test!! Ligt gewoon aan mijn laptop dat hij zo leek.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (11) : Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 7, 4e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Djingo, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Zwangernr5, 36 jaar, ronde 13, 6e kindje Lisette89, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje Lindsey, 25 jaar, ronde 1, 2de kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sparky, 27 jaar, ronde 2 na v.mk, 3e kindje Jezzebel88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Sunset88, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje 2. (2) : Roos1978, 35 jaar, ronde 9, 2e kindje Ilsevr, 30 jaar, ronde2, 1e kindje 3. (2) : MMD86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Guppymaaike, 33 jaar, ronde 3, 1e kindje 4. (7) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Mags, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Menneke1990, 24 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 18, 1e kindje. BellaDS 30 jaar 14de ronde 1ste kindje 5. (4) : LVtje, 29 jaar, ronde 4, 1ste kindje Mar190, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Miich, .. jaar, eerste ronde iui, 1e kindje Mar10e, 31 jaar, ronde 2, 1ste kindje 6. (3) : Mennehh, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Emmie83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Kayleigh2007, 29 jaar, ronde 8, 2e kindje 7. (5) : Screamxme, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Loes1990, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Scarlett1985, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Elf84, 30 jaar, 11e ronde (na part.mola), 1e kindje Miayni, 24 jaar, ronde 37, 2e kindje 8. (1) : AnitaP, 28 jaar, 1e ronde na mk, 3e kindje 9. (4): DeBJjJ , 23 jaar, 14e ronde (in sept MMM), 2e kindje Denisja, 25 jaar, 2e ronde, 3e kindje Modra, 25 jaar, 2e rondje, 1e kindje Chats, 30 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 10. (3) : mo leannan, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Bee1986, ?? jaar, 1e ronde, 2e kindje Mini1988, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje 11. (4) : Linky, 27 jaar, ronde 1(na MA) 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Dogs84, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje TJS, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 12. (4): Dniese, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Lalas, 25 jaar, ronde 13, 1ste kindje Moielle, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Debbie, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 13. (5): Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje Katrien, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje. Mila85,??? AugustusMama, 29 jaar, ronde 17 (7e na mk), 2e kindje Anoniem451, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje 14. (1): Jessie90, 24 jaar, ronde 8, 2e kindje 15. (2): SanneS1987, 27 jaar, ronde 6 na MA, 1e kindje Sloppyslayer, 40 jaar, ronde 2, 3e kindje Datumloos (3) : Iez, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Boris10, 32 jaar, 3e kindje, ronde ?? Rvdc, 25 jaar, ronde 6, 1ste kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 60 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of liever vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan bij je datum en onder bij totaal van alles ook.