Zwanger nr 5 gefeli! ! Super zeg wow!! Dames deze tas moeten jullie echt zien! Kon m jullie niet onthouden! Een echte must have! En nier duur!http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B000FVXH86?pc_redir=1408121520&robot_redir=1
Hey meiden weetje wat ik mij bedenk... Echt super cool eigenlijk: Vandaag springt eitje en vandaag is ook onze trouwdag! Dus als deze ronde raak is... Dan is het kindje op onze trouwdag verwekt ☺️☺️☺️☺️ Hoe cool en voorbestemd zou dat zijn 😛😛😛
Menneh, dat zou zeker mooi zijn zeg! Ik hoop het voor je! Kayleihg, hmm niet echt mijn ding die tas. Mijn ervaring is ook dat je een baby het makkelijkste onderweg verschoont in de wagenbak van de kinderwagen. Shart, mannen snappen dat vaak gewoon niet.. Is toch meer een vrouwending.
Menneh, dat zou zeker leuk zijn!! Ik ga voor je duimen!!! Kayleigh, misschien een beetje blond, maar waar is die tas voor??
Die tas heb ik ook voorbij zien komen op fb. Lijkt me ook een beetje onhandig ding eerlijk gezegd. Een luiertas is denk voldoende. Bijna overal heb je verschoonplekken... Shart, ookal heb ik nog geen kinderen, ik begrijp dat je je zo voelt. Probeer je gedachten een beetje om te zetten in het positieve, je dochtertje gaat het vast super krijgen, bij opa en oma worden de meeste kindjes lekker verwend! En jij gaat lekker met je man een broertje of zusje voor je dochtertje te maken!! Jullie krijgen het vast heerlijk... Menneh, zou super zijn! Zo zit ik ook altijd te denken haha... Als ik nu zwanger zou raken, is mijn bevallingsdatum op ons jubileumdatum, zou ook te gek zijn...
Wow das al vroeg! Gefeliciteerd!! Net vandaag wilde ik gaan klagen over dat mijn cyclus in de war is, geen lh piek gehad, wel op dag 14 veel cervix slijm, (zit nu op dag 17) dacht dat ik mijn piek gemist had, maar temperatuur is nog steeds laag.. Had ik net een bijna positieve test! (Donkerste tot nu toe) Ik wilde al bijna stoppen met testen maar ik dacht, ach ze zijn goedkoop ik heb er nog genoeg dus waarom niet! Ik hoop alleen dat mijn lf dit keer iets langer is dan 7 dagen.. Over 14 dagen zijn we op vakantie, dus zwangerschapstesten mee! (Of ik ben de hele vakantie ongesteld als het tegenzit....)
Anoniem, het advies is om van je kortste cyclus uit te gaan, of goed kijken naar je afscheiding (als je voor jezelf weet hoe dat verandert in je cyclus). Shart, ohw meis, ik zou denk ik helemaal hetzelfde gevoel hebben. Tot nu toe alleen 2 x weekend zonder dl geweest, vond het weggaan ook lastig, maar kon gelukkig wel genieten! Probeer het wel hoor, want daarvoor heb je geboekt, ze is in goede handen! Mooie banner zwanger5 En al wat mooie springende eitjes die eraan komen
Kv 2v5 is dit. Toch de gevoeligste test volgens mij Roos dankjewel! Menneh dat zou heel mooi symbolisch zijn! Shart helemaal begrijpelijk dat je je zo voelt hoor meid!
Mamavanisabel, ik duim voor je dat je een positieve test krijgt op vakantie!! Dat zou toch mooi zijn!!! Edit; een zwangerschaptest wel te verstaan!!!
Oke, ben alleen ben bang dat het vandaag niks meer wordt, want heb wel redelijk wat gedronken en gaan zo weg, dus zal tot morgen worden.
Ja hoor... Ik heb nu echt pijn aan de rechterkant. Voelt alsof alles beurs is daarbinnen. Dus mijn ei is/gaat nu gesprongen/springen. Heeft het dan nog nut vanavond een dansje te doen? Ik weer zelfs dat vrijen nu echt onwijs gevoelig is, hebben jullie dat ook altijd tijdens/rond eisprong?
Mooie banner zwangernr5! Hoe wordt er eigenlijk geteld? Vanaf je eisprong of vanaf enkele dagen dpo?? Succes deze ronde Boris10! Hier niet zoveel te vertellen. Ik probeer het een beetje los te laten. Komende week wel om de dag baby dansjes maar meer kan ik er niet aan doen. Hoop echt dat mn ei voor 2 sept komt. Beetje down momentje...
Rvdc, op 14 dpo ben je 4 weken zwanger. Je begint eigenlijk met tellen vanaf je erisprong en de eerste 2 weken krijg je er gratis bij ik duim echt voor een snel aankomend ei. Menneh, hier nooit zoveel last tijdens de babydansjes rond de eisprong. Hier van ellende op de bank gekropen. Constant krampen en steken in mijn baarmoeder. Gezien mijn baarmoeder gekanteld ligt voel ik alles in mijn onderrug en dat is zoooooo naar!!
Bah, ook echt zo lang wachten voor je rvdc Morgen beginnen is prima hoor anoniem! Ik begin echt nooit eerder dan dag 10 en vaker later! (En mijn kortste cyclus was 25 dg). Toen sprong m'n ei op dg 13 en had ik dg 12 een posi test. Menneh heeft vnvd zeker nog nut want voor t eitje helemaal afgedaald is en weg zou gaan heb je geloof ik nog even! Zou t zeker nog even doen!