Ik weet het niet meer... Test nog steeds positief met die ovulatietesten... Wanneer zou mijn eisprong nou zijn? Als ik het goed begrijp heb je de dagen vóór ovulatie positieve testen en op de dag van de eisprong zelf negatief... Sorry hoor ik begrijp dat jullie het misschien vervelend vinden maar voel me zo onzeker hierover.... 😓 Wat denken jullie? Moet hij nog komen of zit ik al op het wachtbankje... Wanneer is voor mij nou 1DPO?
Dat verschilt per vrouw en per merk ovulatietest. Het kan zijn dat hij vanavond/vannacht springt of morgen. Aangezien je vanmiddag een babydansje hebt gedaan zou ik morgen nog een keer doen en dan dinsdag als 1 dpo rekenen.
Ik hoop het, maar wat het ook was het deed goed pijn. Flinke krampen en steken in mijn baarmoeder. Op een gegeven moment bijna constant. Maar nu is het gelukkig weg.
@menneh ja vrijen is voor mij tijdens de ei sprong ook niet altijd prettig qua gevoel soms zelfs erg pijnlijk .... Weet iemand hoe ik die standaard vaste tekst onder mijn geschreven berichten krijg ???
Ja juist echt pijnlijk kan het inderdaad zijn! Pfew ben ik niet de enige Als je bij instellingen kijkt kun je daar je handtekening aanpassen. ☺️
Ik heb dat ook hoor dat het tijdens ei pijn echt zeer doet, maar alles voor het goede doel! Nou ladies daar ga ik! Woon gelukkig naast het vliegveld dus we gaan zo maar eens rijden zo afscheid van m'n dl nemen bah! Heb net maar een biertje gedronken ter ontspanning! Intouchables staat op de iPad voor tijdens de vlucht! thanks lisette!!
@ debbie: ik begrijp het hoor, heb ook veel vragen. Volgens mij kun je er zo naar kijken: 1e dag ovuknaller --> eitje springt 24-48 uur later. Tweede dag een knaller --> eitje springt die dag. Volgens mij is voor jou ook tweede dag met knaller dus denk ik dat hij vandaag springt. Dan zou je morgen 1 dpo zijn. Maar ik voel dus vandaag mijn eisprong. Erg pijnlijk en beurs gevoel rechts onderin. Let erop Miss voel je nu ook vandaag wel beetje kramp of beurs gevoel. Dan weet je het zeker. Maar niet iedereen voelt dat. Volgens mij lopen wij dan gelijk op. ☺️
Hele fijne vakantie en geniet ervan! Ga maar lekker broertje of zusje maken voor je dochtertje ☺️☺️☺️ Komt helemaal goed op vakantie en ook met je meissie. Tot snel!!!
Spannend allemaal he. Ik wil mijn vriend hier niet zo "mee belasten"... Hij is gewoon anders, komt het wel dan wel, is het niet raak, dan volgende maand... Ik daar in tegen zit alweer te kijken hoe ik op z'n vroegst een positieve test kan verwachten... Zo slecht maar kan er niks aan doen! Voel sinds gister avond al pijn in me onderbuik meeste aan de linkerkant... Vorige maand had ik hem heel heftig gevoeld, het was bijna niet leuk meer! Ik wacht het wel ff af, misschien weet ik het vandaag wel zeker en voel ik hem echt springen... Zou leuk zijn als we gelijk op lopen. Wil jij wachten tot je nod met testen? Of ga je al eerder...
Ik reken dinsdag als 1dpo, er van uitgaan dat hij morgen springt... Kan iemand mijn nod dan op 8 sept zetten???
Ik wil wel echt proberen te wachten tot 6 september. Maar ik heb bij die ovutesten ook aantal vroege zwangerschapstesten gekregen. Dus... Dat in combinatie met testjes hier... Maakt het wel verleidelijk. Maar wil mijzelf niet kwellen met een vroegtijdige miskraam voor nod. Want dan weet ik dat ik echt er last van krijg. Dan ben ik bang dat ik dan van alles in mijn hoofd ga halen. Of dat mijn lichaam niet goed functioneert want daar ben ik op een of andere manier bang voor... Ja dus nu weer overtuigd om te wachten tot nod. 😛😜
Debbie, hier hetzelfde wat man betreft hoor en ik wil er alles aan doen terwijl hij zoiets heeft, ach komt wel.. Meestal is het eipijn het groeien van je ei. Als dat stopt is hij meestal gesprongen. Shart, heeeeeel veel plezier! Ga maar lekker een broertje of zusje maken tijdens je vakantie en vooral heeeel veel genieten.
Zou ik ook doen hoor. Is toch een mooi moment om samen twee strepen te zien in plaats van in je eentje.