Shart86 je maakt ons jaloers ik zie alleen regen hier. Geniet ervan Lisette89 ik zie helaas niks op de foto. Misschien beter te zien als je de foto bewerkt? Ik duim met je mee
Op de nieuwe foto's zie ik echter niet iets... Moet ook zenuwslopend zijn nu! Zag je zelf wel wat op de nieuwe test?
Ja dat zou ik echt geweldig vinden!! Maar ik ga maar uit van eentje hoor, haha Lisette ik zie er helaas niks op . Hopelijk is het nog te vroeg!! Shart heerlijk meid!! Geniet er van! Ben zo benieuwd wie de volgende is die op roze mag!!
Heey dames, wat is er alweer veel geschreven . Shart, wat een heerlijk uitzicht! Jaloers haha. Lisette, hoe is het met je symptomen? Ik zie helaas ook niks. Misschien nog te vroeg. Zwangernr5, super goed nieuws! Geweldig!! Ik heb het gevoel dat m'n menstruatie eraan zit te komen. Zo voelt t iig met vlagen. Vanmiddag getest, Omo wit natuurlijk.
Ohhhhhhhh heerlijk!!!! 😃😃😃😀😀😃😃😃😃😃😃
Vermoede ook niet dat jullie iets zagen hoor!! Maar t vreemde is is dat me vriendinnetje op whatsapp (de exact zelfde foto's) wel iets lijkt te zien.. Maar hier op t forum niet.. Hmm toch maar van t negatieve uitgaan en dat ik over 4 dagen gewoon ongesteld wordt!
Anoniem: Wat leuk dat we dezelfde maand voor je gependeld hebben! Lisette: Zie echt helemaal niks... Shart: Heerlijk uitzicht!
Oh maak ons maar jaloers Shart Lekker genieten hoor, ziet er heerlijk uit! Ik zie helaas niets Lisette, maar ben sowieso geen goede tuurder. Hopelijk over een paar dagen een mooie test!
Hahaha meiden nogmaals, ik ging er niet vanuit dat jullie iets zagen Foto's bewerken hoe doe ik dat op me iPhone 😁
Ik zie ook niets lisette Ik had vandaag een omowitte pvulatietest, maar wel veel ontzettend goed rekbaar slijm! Zou mijn eitje er dan toch aan komen? Misschien morgen een positieve test vanuit het niets dan! Of kan vruchtbaar slijm een aantal dagen voor de ovulatie al zijn?
Ja kan wel hoor! Alleen als t echt heeeel veel en rekbaar is dan is dat meestal de dag voor je eisprong..
Nee lisette je wordt niet ongi! Ik duim met je mee!! We hebben een mei topic wat op ons staat te wachten! Dit is m'n ovu test van vandaag, nog zeker niet posi maar wel al stukken duidelijker dan gister!
Shart, in ieder geval al een stuk duidelijker dan die van gisteren! Djingo, he wat balen! Hopelijk was je gewoon nog iets te vroeg. Hier een pendellijst gemaakt op mijn computer. Daar wil ik gaan bijhouden bij wie ik het juist heb en niet. Als mij dat teveel wordt open ik wel een poll topic bij pendelen. Verder rustig hier. af en toe steekjes... Verder niks bijzonders.
haai meiden fijn dat ik hier nog wat mag blijven meekletsen zwangernr5 of moeten we er 6 van maken gefeliciteerd meiden met knal ovutesten of bijna knal veel dansplezier de wachters succes met wachten en de zoekers succes met zoeken