Sparky: Van mij mag je de mijne goed hebben hoor Steekjes wel goed toch? Ik heb ook steekjes. shart: Gaat de goede richting op, ziet er al donker uit! Mooi uitzicht! Lisette: ik duim voor je! Ga je morgen weer testen? Djingo: Balen van je omo test maar kan nog alle kanten opgaan. Duim duim duim! Zwangernr5: Tweeling zou leuk zijn! Goed nieuws die bloedtest! Mich: Ik voel me raar haha ben nieuwsgierig maar wil niet negatief testen anoniem: laat je een foto zien zodra ze oplopen? Rvdc: succes met de babydansjes inmiddels pagina 5 en wordt oud nieuws haha dus vind het wel prima zo
Symptomen hier: Pijnlijke borsten (niet extreem) Opgeblazen buik zwaar gevoel steekjes ineens duizelig dat was het wel.... meerdendeel wuif ik gewoon weg want had vorige maand ook zoveel "klachtjes". Kan bijna niet wachten!!!!!
Ja de steekjes zijn heeeel erg vergelijkbaar als bij mijn dochter en zoon! Maar durf nog niet te hard te hopen. Toch voelt het goed! Ik hoop ook dat ik het goed heb voor je
Spannend dames Opgeblazen ben k altijd na ei, schijnt heel vaak zo te zijn. Als ik zwanger was had k juist geen last van m'n borsten.. De dagen gaan nu helaas wel langzamer
Ja ze gaan langzaam he!! Hier ook elke maand na ei opgeblazen hoor maar nu net wat anders. En pijn in borsten vorige 2 maanden niet gehad maar bij dochter wel.
Jij bent ook al 3 dagen verder dan ik symptomen kan ik nog niet hebben en je hoort t vaker bij zwangerschap hoor dat borsten gevoelig zijn. Bij mij was t andersom, maar ik ben niet normaal
Meiden die ovu-testen doen, lezen jullie hem nog na als de max. tijd verstreken is? Bij het testen vanavond zag ik dat die van gister avond behoorlijk paars zijn geworden, maar dat is natuurlijk 24 uur geleden. Ik heb de testen van sensitest, waar bij staat dat je de resultaten binnen 30 min moet aflezen. Ik verwacht mijn ei eigenlijk pas over een dag of 4, heb wel wat slijm maar nog niet draderig. Hier lees ik echter dat jullie wachten tot alles is opgedroogd, of bedoelen jullie daarmee ingedroogd? Is pas mijn eerste maand met de testen, dus vandaar alle vragen
Een positieve test zie je eigenlijk gelijk al opkomen en na 10 minuten knalt die zeker wel! Een test die begint op te lopen is moeilijk te beoordelen als hij nog nat is. Je kan ovutesten prima vergelijken als ze opgedroogd zijn, dan zie je mooi of ze oplopen
Spannend dames!!! Ik gebruikte ook sensitest. Vaak kwam ik thuis uit het werk. Deed de test, legde hem veilig weg ging douchen en dan keek ik. Zegmaar 15 min. Over het algemeen veranderde hij dan bijna niet meer. Heel veel succes en op naar roze!
ik lees hem af na 10 min en tot 30 min. En uiteraard als hij helemaal opgedroogd is om te vergelijken met de vorige.
Hier ook nooi pijnlijke borsten als ik niet zwanger ben. Maar als ik wel zwanger ben ook niet echt. Dan vaak rond of na nod wat pijnlijk en zwaar en soms groter. Maar voor die tijd wel steken. Ik ga morgen alleen een ovutestje doen.. Ga een rijtje maken om te kijken of ze op gaan lopen aankomende dagen.
Sw1, ik ga morgen weer testen!! Vooral omdat me beste vriendin hem ook lijkt te zien in t echt... Nu kan ik natuurlijk niet niet gaan testen morgen
Ik heb altijd na ei wel gevoelige borsten.. Maar nu doen ze zeer... Kan niet eens op me borsten liggen.. Normaal nooit last van.... En dat en dan die vage test geeft hoop.. Bah..... Zuurtje welkom!!!
Sparky Hou er wel rekening mee dat ze sowieso donkerder kunnen worden richting nod! Vorige maand had ik t ook weer en was dus niet zwanger. Als ze echt positief zijn dan krijg ik zelf goede hoop Maar ga t zelfde doen hoor denk ik, dan doe ik in ieder geval geen zwangerschapstesten misschien doe ik 7-8 dpo de eerste Ovu
Zien morgenvroeg wel weer foto lisette Benieuwd naar jouw rijtje sparky! ik heb totaal geen drang om met ovulatietesten te testen. Zwangerschapstest doe ik zaterdag pas.
Sparky, doe je in dit geval de ovu testen dan met ochtend urine? Of net zoals je ze ook echt voor de ovutlatie gebruikt?
Lisette, super spannend. Morgen op m'n werk ga ik ff tussen door hier spieken om te kijken hoe je test is.
Even een ego momentje. Ik denk dat ik mijn rechter eierstok voel! heb telkens van die steekjes. Alsof het samen trekt. Ook als ik opsta.. Zou het echt???? Spannend lisette!! Ben heel benieuwd hoe je test morgen is.
Ja ik weet dat het niks zegt.. Maar wellicht kan ik dan van de zwangerschapstesten afblijven de aankomende dagen.