Als je zwanger bent worden vaak je ovutesten ook heel donker rond nod. Mijn ervaring met dipsticks is dat je daar het verschil goed kan zien. Action bijvoorbeeld nauwelijks. Maar als ze oplopen is geen garantie natuurlijk. Maar ik hoop dat ik hiermee nog even van de zwangerschapstesten af kan blijven.
We moeten ALLEMAAL naar het mei topic!! Maken we lekker ons eigen clubje Ik word wel al gek van m'n gedachtes nu... Ik weet dat we goed gedanst hebben en ff geeft een "high" voor de kans die we hebben... Daardoor ga je toch al hopen... Mijn man vroeg net wanneer ik mag testen...
Haha, ja weet je... die dingen kosten ook geen drol (in mijn geval niks want ik heb ze gratis gekregen net als mijn zwanger en kids zwangerschapstesten)
Sparky: Ja dat wel, maar dan heb je eigenlijk nog niet helemaal zekerheid als de test wit of onduidelijk is. Maar dan lijkt t wel minder lang... Dus... Is t al 1sept??
Haha ik doe hopelijk mee hoor! Oh en ik heb toevallig erg veel sept gependeld... Dusss roze maand volgens mijn pendel.
nee nog geen 4 sept. ik heb nog wat werk voor volgende week donderdag want dochter is dan jarig, laat ze nog even mijn kleine meisje zijn
Sterkte meiden, dat afwachten en twijfelen 'voel ik iets wel of niet', is echt zo waardeloos!! Hier wel echt megapijnlijke borsten! Als die kleine zich tegen me afzet, pfoei! Voel ook wat groeipijn in m'n bm en bij vlagen misselijk. Vanmiddag was ik heel erg misselijk, maar was ook een groot deel spanning denk ik! Zuurtje nu ist idd zwangernr6! Kan helaas m'n forumnaam niet veranderen haha