Alle september uitslagen goed en die vansparky voor dubbeltje niet, daar teken ik voor! 1sept is prima haha 4 sept ook te ver!
Ik wil een mei cluuuuubbbbb!!!!!! Probeer mijn gedachten echt ergens anders naartoe te zetten maar ben er gewoon mee bezig... Op me werk, thuis, in ons verbouw-huis... De dagen moeten van mij echt omvliegen nu! 4 sept zit ik 9 dpo, dan ga ik testen. Heb er zo'n goed gevoel over maar dat slaat nergens op. Is echt nergens op gebaseerd... Ik ga sowieso niet op symptomen letten, vorige maand had ik ze ALLEMAAL! Enige wat we kunnen doen is goed voor ons lichaam en misschien vruchtje zorgen en zo relaxt mogelijk wachten...
Lees is net je berichtje goed voor ons lichaam zorgen... Heb net een paar happen ben & Jerry's op Maar heb wel braaf een paar extra dikke wintersokken aan
Las hier op t forum dat je geen koude voeten mag hebben?? Dat het beter is voor de innesteling om ze goed warm te houden. Ga zo eens googlen of er meer over te vinden is Ik dacht baat t niet dan schaadt t niet
Haha de ben en Jerry's laat ik staan. Drink ook alleen water bij de maaltijden ivm de vitamines en verder thee of bouillon. Lichaam warm houden met warme sokken, dikke trui..
Las er net over op Google inderdaad. Vanaf nu geen ijs meer! Ik ga snel een kopje warme choco maken om de kou weg te halen hahaha Dacht dat alleen je voeten warm moesten zijn! Vannacht zelfs met sokken geslapen! Dat doe ik normaal echt nooit!
Dubbeltje! Roomijs en volle yoghurt is goed voor je vruchtbaarheid heb ik gelezen!! Dus je bent goed bezig!! Zou leuk zijn als we tegelijk roze zijn, liefst volgende week!! 😄👍15 mei is een mooie datum!!
Dit menen jullie niet! Hahaha dubbeltje met je sokken aan in bed?! Ik heb echt altijd ijskoude handen en voeten! Nog meer tips waar ik niks van af weet?! Tarwekiemolie slik ik nu wel. Las ook iets over frambozenbladthee??
Welterusten dames. Allemaal de sokken aan in bed Heb net even een calculatie gedaan op sensitest. Uitgaande van mijn vorige menstruatie en 45 dagen zou ik woensdag mijn ei moeten hebben... Fingers crossed! Spannend. Welterusten