Mar10e: Weer wat geleerd ik vind onze datum super! We gaan ervoor!! Debbie: Haha ja echt van die van die vreselijk lelijke dikke sokken! Ik heb t ervoor over haha... Heb eindelijk geen ijsklompjes meer snachts haha! Maar als ik zwanger of ongesteld ben gaan ze meteen weer uit! Zijn niet de sokken waar k de hele dag op loop hoor
Dames slaap lekker, ik duik er ook in Voor de testers morgen succes en voor de meiden met ovulatie testen goodluck
. . Idd lekker warme voetjes allemaal!! En bedankt voor de tip wbt forumnaam, ik zal 'beheer' eens vragen!
Slaap lekker dames. Hier ook weer mijn bedje in! Morgen weer om half 6 eruit!! 😳😳😳😳😳😳😳 Tot morgen met hopelijk al weer een tweede roze zwangerschapstest!!! ☺️
Haha ik deed precies hetzelfe! Mijn voeten zijn altijd koud! 😂😂😂 Welterusten allemaal!
He meiden? Iemand hidr die al eerder zwanger is geweest. .hebben jullie je innesteling gevoeld e hoe voelt dat en waar in je buik ongeveer?
Jeetje.. Ben een avondje weg en heb gewoon heel wat gezelligheid gemist!!! Ik hou inderdaad ook lekker me voetjes warm Niet meer op blote voeten lopen, maar met me sokken in me wintersloffen.. Heb vd week ook met die dikke sokken in bed aan gelegen.. Maar had het sowieso koud.. Dus had ook me winter dekbed er op & me jogging broek en een trui had het s ochtends warm!! Maar gelukkig geen extreem hoge temp! Maar gewoon normaal voor na me ei
Ik weet niet of dat gaat lukken, want ga deze week ook op vakantie, dus als hij dan oploopt wordt het niks. En moet ook nog uitvinden hoe ik die dan kan uploaden, waar vind ik daar een uitleg over? Groeten
Ik had blijkbaar deze maand een erg korte cyclus (nog steeds wel 35 dagen, maar geen 42 zoals verwacht). Dit werd duidelijk dankzij mijn temperatuurkaartje! Ik heb dan ook meteen een testje gedaan en deze was positief!! Nu is mijn NOD dus nog net in augustus en zit ik hier dus niet meer op mijn plaats. Succes aan alle dames die binnenkort kunnen gaan testen!!
Gefeliciteerd Ilse!! Hier met gewone halve sokjes in bed dan heb ik ook geen koude voeten meer. Verder een dochter met nachtmerries dus slapen lukt ook al niet al te best.
hihi sparky wat ben jij nog laat online De mei mama's lijkt mij ook wel wat. Zat ik twee jaar geleden ook in.
Gefeliciteerd Ilse! Ojee hier toch meer testdrang dan ik dacht! Heel snel naar het toilet zodat eerste urine weg is haha dan is het voor vandaag weer klaar . Maar toch twijfels, terwijl er waarschijnlijk helemaal niks te zien is! Moeilijk moeilijk! Vandaag een leuk dagje. Eerst consultatiebureau (ja vind ik leuk haha), ben benieuwd hoe ze zit qua curve. En mijn vader is vandaag jarig dus ook gezellig.
Ilse: Gefeliciteerd Sw1: Dacht dat plassen mij ook hielp maar ik ging dan alsnog smiddags testen gefeliciteerd met je vader!