Ik durf het eigenlijk niet zo heel erg aan, alleen is het toch fijn om ergens mee te kunnen kletsen. Zit nu in ronde 9 alweer... Nod 8 september
Welkom, en wat durf je niet aan? Ik zou zeggen kom lekker luchten en mee kletsen. Iedereen is welkom. En elke ronde is spannend.
Ik heb echt zooooooooveeeeeel trek de hele tijd niet normaal, en allerlei krampjes en zeurtjes in mijn baarmoeder. Heel apart haha, wilde ik toch even delen. En oh ja nieuwe maan natuurlijk ipv volle maan hehe.
Hé wat klote!!! Maaaaarrrr die pijn is meestal de laatste groeispurt. Dus als je man morgen (vandaag typ al na 12-en) thuis komt, grijp je hem gelijk beet hahaha! Echt doen hoor want je eitje kan 24-48 uur erna springen. En heb je het nog pas geleden kunnen doen, dan kun je nog steeds zwanger raken
He mama's. Ik kom ook gezellig mee kletsen. We zouden 2 maanden niets doen ivm mijn werk, maar omdat we beide weten dat een zwangerschap niet te plannen is, gaan we er gewoon voor. Wel zonder ovutesten etc. Ik heb dus geen idee hoelang mijn cyclus gaat zijn. Normaal 35 dagen, maar vorige maand was het 42 dagen. Aankomende dagen/week in ieder geval gezellig maken en dan zien we wel . Mijn nod staat voor nu op een cyclus van 6 weken.
Hier ook guilty! Vorige maand testte ik al vanaf 7/8dpo Lullige is dat ik getest heb tot 10dpo omdat ik steeds streepjes zag en nog best duidelijk ook als ik ze bewerkte. Maar vervolgens dus allemaal voor niks Vandaag alweer 3d dpo, nog 4 dagen hahahah
Dat herken ik heel sterk. Wij zijn destijds half serieus begonnen in het najaar van 2013. Naast een lichte teleurstelling was ik ook iedere maand opgelucht. In het voorjaar van 2014 besloten we dat ik nog 1x als reisleidster naar Afrika zou gaan en dat mijn man mee zou. Ik zag het niet zitten om zwanger te zijn bij temperaturen van 40+, maar we bleven wel proberen. Uiteindelijk is 22 september 2014 mijn beste vriendin bevallen. Op het moment dat ik hem vast had voelde ik...'ik ben er klaar voor '. 2 weken later had ik een positieve test in handen en onze oudste is 9 mnd jonger dan die van mijn vriendin. Blijkbaar heb ik het toch tegengehouden door er nog niet helemaal klaar voor te zijn. Bij onze 2de was ik er na een jaar klaar voor en dat was ook in 1x raak. Dit zal niet voor iedereen opgaan, dat begrijp ik.
Hoi Fissie, ja, die zijn van de Action inderdaad. De eerste die ik gebruik, dus weinig ervaring hiermee.
Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat als je geen pijn meer voelt het eitje is gesprongen. We gaan het zien en anders volgende ronde beter.
Ik gebruik nu ook voor het eerst die van action, maar ik stap toch weer over op sensitest. Nu werken ovulatietesten bij mij niet echt. Bij onze jongste zou ik volgens mijn cyclus op donderdag mijn eisprong hebben. Maandagochtend een ovulatietest gedaan. Amper een streepje te zien. Einde middag voelde ik mijn ei springen. 2 uur pijn ban gehad. Oudste op bed gelegd en toen mijn man. En ja hoor, ruim een week voor (wat volgens mijn cyclus) mijn NOD zou zijn positief getest. Ik heb nu ook afgelopen dinsdag mijn ei voelen springen maar de ovulatietesten laten wat anders zien en volgens mijn cycus zou het gisteren of vandaag pas zijn.
Dankjewel, de teleurstelling is vaak zo groot elke keer we gaan er gewoon weer voor @Elisabeth83 fijn om te horen dat bijna alles hier mag het is echt mega frustrerend af en toe als het niet lukt nu nieuwe ronde nieuwe kansen.