Wat rot zeg. Hier kun je in ieder geval je hart luchten! Wij maken ook van dichtbij mee hoe rot het is als het niet lukt... Maakt mijzelf ook een beetje zenuwachtig merk ik, ookal beginnen we net Hopelijk ook voor jullie deze maand 2 streepjes
Het blijft natuurlijk altijd spannend voor iedereen, alleen elke maand die er bij komt is zo balen. Ik hoop voor jullie ook 2 streepjes deze maand!
NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (2) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthecarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 5 september (0) 6 september (0) 7 september (1) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 8 september (1) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 9 september (0) 10 september (3) Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 september (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde2 12 september (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (0) Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (15) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren[/QUOTE]
NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (2) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthegarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 5 september (0) 6 september (0) 7 september (1) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 8 september (1) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 9 september (0) 10 september (3) Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 september (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde2 12 september (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (0) Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (15) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren[/QUOTE][/QUOTE]
Hoi dames, Ik heb mijzelf nu ook toegevoegd tot de groep. Het alleen wachten op de Nod dag is erg lastig. Om die reden ben ik hier. Ik zou 4 september ongesteld moeten worden. Ik hoop uiteraard van niet! Duimen wordt dat. Ik heb alle voorgaande berichten gelezen, zodat ik enigszins af weet hoe het met de rest gaat. Respect voor iedereen die moet wachten en vooral voor de dames die een lang traject af zijn gegaan. Heel veel succes aan iedereen!
@Flowerinthegarden welkom! Ik ben benieuwd waar ik naartie ga met m'n eisprong.omdat ie voor m'n gevoel echt wel iets donkerder kon.nu is ie gelijk, maar hij kan echt wel donkerder dan de controle streep.. En nu lijkt ie weer op te lopen..
Het lijkt erop dat je eisprong is geweest, maar de laatste test lijkt het ook alsof het weer donker wordt. Even morgen weer testen om te kijken of het gaat veranderen.
NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (2) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthegarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 5 september (0) 6 september (0) 7 september (1) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 8 september (2) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 9 september (0) 10 september (3) Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 september (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde2 12 september (1) Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (0) Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (18) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ja precies.. Daarom bleef ik maar testen.. Heb nog 5 ovulatietesten dus kan er nog Max 5 doen. Daarna houd 't op.. Wij hebben 't over het algemeen altijd wel min om de dag gezellig, dus tis niet dat ik bang ben iets te missen.. Maar tis wle fijn om te weten wanneer ie geweest is haha
Klopt. Het zou meer zekerheid moeten bieden. Indien je deze maand niet zwanger wordt (wat ik wel voor je hoop), kan je de volgende maand het volgende proberen: Bij een donkere lijn, clearblue digital gebruiken. Daarop krijg je een smilie te zien. Dan weet je zeker of je een eisprong hebt gehad.
Ik zit nu inmiddels op dag 11 van de cyclus. Maar heb het helaas nog niet gezellig kunnen maken. Het zal vast geen probleem zijn als dit vanaf morgen wel lukt, maar ik heb geen inzicht in de lengte van mijn luteale fase en ik merk dat het me best veel stress oplevert, als in: 'dit zou mijn ronde geweest moeten zijn en ik heb er geen gebruik van gemaakt want te laat gezellig gemaakt'. Dit soort gedachtes helpen ook niet om het dan vervolgens daadwerkelijk gezellig te maken, want het brengt niet alleen mij, maar daardoor ook mijn vriend in een slecht humeur.. Herkennen jullie dat? Of heeft het echt te veel invloed op mij? Het geeft mij toch wel een enorme druk.. En: heeft iemand ervaring met een luteale fase langer dan 16 dagen? Ik las namelijk vaak dat de luteale fase niet zo variabel is meestal, max. 2 dagen verschil (dus tussen 12 en 16 dagen)? Misschien moet ik me toch maar eens wagen aan ovulatietesten want zo maak ik mezelf gek
Hey Laura, mee lutele fase is het tweede deel van je cyclus: de periode na de eisprong tot 1e dag menstruatie. Deze kan best wel veel verschillen. Er zijn vrouwen die hebben een lf van 9/10. Gemiddeld zeggen ze dat deze fase 13 dagen duurt maar dat is echt onzin. Wel is het zo dat de lf meestal hetzelfde is voor 1 persoon. Bij mij is mijn lf 12 dagen en dat is hij altijd. De fase tot de eisprong is wel veranderlijk. Die verschilt bij mij echt van 14 tot 17 dagen. Hopelijk ben ik je zo beetje duidelijkheid gegeven.
Ja, een ovulatietest geeft je Ja, het is handig om te weten wanneer je eisprong is geweest. Dan weet je of je op tijd was. Wellicht dat je er nog mee kunt beginnen. De kans is dat je vandaag een eisprong krijgt of morgen. Ik zou dan wel clearblue nemen, omdat die een smilie aangeeft. Indien je een test nu met strepen neemt, dan weet je niet echt zeker of het geweest is of nog moet komen.
Bedankt voor de reacties. Ik woon niet in Nederland en hier in de apotheek zijn alleen de goedkoopste testen al superduur, dus ik denk niet dat ik het deze ronde ga doen, misschien bestel ik het via internet. Ik wilde het ook een beetje relaxed aanpakken en niet gelijk beginnen met ovulatietesten maar nu dat ik niet weet wanneer mijn ovulatie is, is het eigenlijk meer gestress dan dat ik de testen zou hebben gedaan.. In ieder geval is het nu wat duidelijker, bedankt!
Je hebt online hele goedkoopste striptesten. Die je vervolgens op een a4tje kan plakken. Als je begrijp wat ik bedoel. Sensitest.
Hij is toch weer iets lichter als gisteren. Helemaal rechts is die van vanmorgen. Ik zou het ook nog even aankijken zonder ovulatietesten.. Even nog genieten van het samen proberen en wellicht over 3mnd nog is verder kijken als het dan nog niet gelukt mag zijn!