Ik denk dat je inderdaad je eisprong al hebt gehad. In het begin, want de tweede keer springt het er niet uit. Blijft een beetje vaag. Volgende keer misschien een clearblue digital voor als er een donkere streep komt, om toch het zeker te weten. Indien het nog nodig is. Hopelijk niet!!! Hihi
Heb sinds vanavond 'n soort spierpijn gevoel in m'n lies.. Bij m'n kids had ik ook pijn in lies rond 5dpo. Dus ik hoop inderdaad dat het niet meer nodig gaat zijn hahhaha. Maarja, weet hartstikke goed dat je lichaam je echt voor de gek houd nu
Echt spannend! Ik kan zelf ook helemaal niet wachten. Ik zou zo graag nu willen testen, maar dat gaat niet. Ik zit op 10/11 dagen voor NOD. Maar 5dpo is wel positief, want dan kan er sprake zijn van een innesteling. We gaan het zien! We gaan verder duimen.
@Barbsan Ow echt! Dat klinkt als wat ik hier ook heb. Geldt eigenlijk voor m'n hele onderbuik. Gisten vnl links waar ik ook m'n meeste eisprongen voel spannend hihi. Hoeveel DPO ben je nu?
4 of 5.. Ligt er 'n beetje aan wanneer m'n eitje is gesprongen. Dus ik hou 't op 4.. Maarja. Nog 4 uur verwijderd, en dan 5 dpo. Op 4 is innesteling wel erg vroeg eigk.. Maarja, die paar uur moet 't verschil niet maken denk ik.. Spannend dat jij het ook hebt.. Hoeveel dpo ben jij?
Ook 4 DPO .. vroege innesteling kan natuurlijk, maar misschien zet het pas vast over een dag of 2. Voor mij is dit gevoel niet gewoon na m'n eisprong. Maar kan ook zomaar zelf verzonnen kunnen zijn objectief blijven is lastig. Ik moet ook vaker plassen, heb jij dat ook?
Nee dat heb ik niet. Maar had ik bij m'n kids ook nooit echt heel heftig eigenlijk.. Hoor altijd van iedereen dat ze meerdere keren per nacht eruit moeten enzo en dat heb ik nooit gehad.. Ik heb alleen een voordeel doordat m'n eisprong/testjes zo twijfelachtig zijn.. Dat ik nog gewoon 5 dagen door test om zeker te zijn.. Dan zit ik dus al op 9 dpo.. Een ovulatietest reageerd ook op hcg dus mocht ie op 9dpo al knallen dan ga ik heel snel een zwtest doen haha. Zo niet.. Dan kan ik me ook wel inhouden tot nod omdat ik dan ook eigenlijk wel weet dat 't niet is gelukt
Schiet mij maar lek.. Dit is nog te vroeg om 'n zwangerschap aan te duiden.. Krijg ik dan toch echt nu pas m'n eisprong?
Heb nog nooit na dag 14 een ovulatie gehad. Heb ook altijd steken in m'n lies bij 'n ovulatie en die heb ik nu ook niet. Zit nu op 5a6 dpo en op cyclusdag 16. Alleeeen heb nu 2 maanden terug m'n spiraal eruit laten halen na 3 jaar.. Had al wel 'n hele regelmatige cyclus hoor.. Dus opzich zou dat niet veel moeten uitmaken.. Maar wellicht dus toch wel en nu pas laat ei.. Wel balen als je al denkt op 5a6 dpo te zitten
Hahhaha ja dat wel ja heb m'n man naar even geappt dat ie aan 't werk moet vanavond Opzich is 't ook positief anders had ik gewoon een heel kort cyclus. Maarja dat wachten is zo ruk. En nu begint 't weer van voor af aan We gaan weer -on-geduldig verder..
Heel goed haha Ja het wachten is echt vervelend..en hoe langer het duurt hoe stommer het wordt vind ik Maar wel een goede kans met het vinden van je ei, ga je vandaag vaker testen?
@Barbsan heb je eerder deze maand positief getest op ovulatie? Ik ben geboren met twee baarmoeders dus af en toe heb ik ook twee eisprongen per maand. Is dat misschien bij jou ook het geval? Ik weet namelijk ook dat het niet bij elke vrouw ontdekt wordt, tenzij er een onderzoek of een eerdere zwangerschap is geweest. Dat is wat ik weet over 2 keer positief testen op ovulatie.