Ik heb dat nu niet in m’n shop staan Maar bedruk wel shirtjes en rompertjes etc. Dus kan van alles gemaakt worden!
NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (2) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthegarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 5 september (0) 6 september (0) 7 september (3) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde 8 september (2) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 9 september (0) 10 september (3) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 september (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde2 12 september (0) 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (0) Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (19) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Oké volgens m’n app berekend ie m’n nieuwe nod op 7 sept met hoe m’n cyclus is en de dag van positieve test.. Dus eerder dan de 2e testen heeft echt geen zin
Ma Maar lieve schat.. Deze kv test ziet er aardig ingedroogd uit en dan mag je hem ook niet meer aflezen ❤️
Ik heb werkelijk waar nog nooit een valse KV test gehad en in 7 jaar heb ik er echt heel veel gedaan, ook geen indrooglijntjes of posief getest op LH of met ovulatie. Echt nog nooit. Alleen bij mijn 2 mk's positief getest net als alle andere zwangeren...
NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (2) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthegarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 5 september (0) 6 september (1) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 7 september (3) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde 8 september (1) Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 9 september (0) 10 september (3) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 september (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde2 12 september (0) 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (0) Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (19) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
op welke dag van je cyclus zit je nu? Want als het vlak voor je NOD is dan is er wel kans dat je zwanger bent. Maar ook ik test met KV heel vaak vals positief.
Urghhh dames, ik heb al 3 dagen last van gevoelige borsten. Vooral ‘s avonds en ‘s ochtends. Maar ik wil mezelf geen valse hoop geven. Nog zolang tot NOD!
Ik test dus experimenteel elke dag met de sensitest. En dan wil ik 11 DPO er een predictor tegen aan knallen, dat is voor mij zondag.
Oooow zo spannend idd! Ik heb ook allerlei klachtjes, vandaag hyper emotioneel. Maarja kan ook PMS zijn...
Irritant hè?! Wij zijn nu echt diegene die staan te trappelen om op de bank te komen hahaha terwijl er al aantal aan het testen zijn... man dat helpt me niet straks met mijn testdrang hahaha oeps
Hahah jij mag al bijna testen! Ik had met mijn eerste zwangerschap 4 dagen voor NOD positief getest btw XD misschien kan je morgen al testen. Was wel een Tuur streep btw.
Merkte je toen wel verschil aan je afscheiding? Of had je geen symptomen maar wist je het door de test?