Hier stond ik net de boodschappen op te ruimen toen ik bijna moest spugen zonder mij ziek te voelen. Even een ovulatietest gedaan en tada!! Gelijk mijn man het bed ingesleurd
Ik zie een grijs lijntje. Maar foto is natuurlijk beetje vaag misschien in het in het echt beter te zien. Ik duim voor je dat je morgen zichtbaarder test krijgt!
Nou nu update vanuit mijn kant. Nog steeds zere borsten. Maar vanochtend man man man, ik moest op m’n hurken gaan zitten van onderbuik krampen. Het trok helemaal door naar mijn rug. Ik dacht jeetje heftig dat is bijna om pijnstillers vroeg. Na een uur was het weggegaan. En net ook last van maagzuur. ♀️ Geen idee of het zwangerschapskwaaltjes zijn of het tussen mijn oren zit. But we will see over een paar dagen
Volgens de kalender 4 dagen DPO maar ik denk 5 want ik voelde mijn eisprong een dag eerder volgens de voorspelling van m’n app.
Wat je voelt is de laatste groeispurt Dus waarschijnlijk dan echt 4dpo Dan lopen wij gelijk op! Ik ben nu ook 3/4 dpo. super spannend. Vanaf morgen kan er een innesteling plaats vinden
ooooooh veeelste spannend dit. Ik heb echt geen geduld. Ik wil gewoon weten of het raak is of niet. Dan pas kan ik beetje rusten. Hahahah. hoe denken jullie dames over moeders voor moeders? Ik heb bij beide zwangerschappen wel gedaan maar twijfel of ik bij de volgende zwangerschap zou doen. Omdat elke keer als ik die pot open deed ik bijna over m’n nek ga van de stank. Het ruikt mega zuur. En je hebt al last van zwangerschap misselijkheid komt dit er nog bij. Maar waarschijnlijk ga ik het wel doen even kijken hoe ik me voel. Kan altijd eerder stop zeggen als het echt niet gaat.
Ik heb ook altijd moeder voor moeders gedaan, maar zal het deze keer niet doen. Veel te druk en veel te vaak weg...
Kijk eens wat een mooie test... mijn gevoel zegt dat de mijne snel komt alleen testen zeggen iets anders... irritant!!!!
Ik heb het bij mijn jongste ook gedaan. Ben 2 weken eerder gestopt omdat ik het niet meer zag zitten met tien al harde buiken en heftige bekkeninstabiliteit. Ze kwamen het destijds niet ophalen bij ons huis. Dus afgesproken het dan bij m'n schoonmoeder neer te zetten. Maar moest dus verplicht elke zondag half uur rijden. Ook als het dus niét ging. Inmiddels zijn we verhuisd en ga ik 't wel weer doen. Maaar klaar is klaar. Als ik er geen zjn/tijd mee voor heb dan stop ik gewoon vroegtijdig. Alles is meegenomen
Ja dan heeft het geen zin. Want zo’n pot meenemen om buiten huis plas op te vangen gaat ook lastig he
Goedemorgen! Dag 5 van de witte testen dame. Ik denk wel ergens dat mijn eisprong eerder 48uur na de test is geweest dan 24uur, omdat ik 2 dagen achter elkaar positieve ovulatietesten had (avond en een ochtend) 18 en 19 augustus. Ik ging nu uit van een eisprong op de 19e maar kan ook 21e pas zijn geweest. Dan ben ik nu 8 dpo ipv 10. Heb gespannen borsten en gespannen tepels, moodswings, veel trek. Maarja kan ook allemaal pre ongesteldheidsklachten zijn. Hmmmm