Thanks, wat een goeie tips! Moest even opzoeken wat randje fietsen was maar zie veel succesverhalen! 1e of 2e ronde zwanger klinkt wel echt top, ga dit ook allemaal maar direct toepassen
Ja vanmorgen, meeste vage uitslag ever..dus niks wijzer. M'n man de testen laten zien en die denkt ook vals positief.
Ik doe helemaal niks Ik drink af en toe een wijntje. Niet noemenswaardig.. En stop uiteraard bij een positieve test. Roken vind ik enorm vies dus zal ik nooit aanraken. Verder eet ik gelukkig geen dingen die ik niet mag eten als je zwanger bent.. Dus dat scheelt
Idem.. heb ik zin in een glaasje drink ik het. Heb maanden geen salami en preparé gegeten. Deze week kon ik het niet laten, even schuldgevoel nadien maar goed. Kan zo leven als een non ook stel dat dit zo een jaar duurt wordt ik nog meer chagi
Hahaha had ik ook toen ik het voor het eerst hoorde ik heb me na mijn zoontje ingelezen over innesteling etc. Schijnt te zorgen voor een (betere) (ver)warme baarmoeder en dit is nodig voor een innesteling.
I knowww en heb sinds vandaag mega last van m'n onderrug, en bm krampen. Heb vandaag action zw testen gehaald (de gewonen, niet de early) en een pakje predictor (early + snel). Ik ga het proberen zo lang mogelijk uit te stellen...schijnt dus wel vaker voor te komen dat ze positief lijken...maar die ene met roze die houdt me in twijfel...
spannende slopende tijd dit voor je! Hopelijk morgen duidelijkere test! Of wil je morgen nog niet testen?
Jaaaaaaaaa ik zie ook een streep. Streep is streep. Gefeliciteerd!!!! Ik wens je een voldragen zwangerschap!!!
Sinds vandaag misselijk en mijn hele onderlichaam doet pijn. Vanaf mijn onder rug tot aan mijn kuiten. Zou het toch raak zijn? Of ben ik me aan het verbeelden. Ik wil morgen gaan testen.
Je bent vandaag 5 dpo toch? Dus innesteling is pas vanaf vandaag 'm'ogelijk' En dan duurt het nog zeker 2 dagen voor er HCG zichtbaar is en je dus klachten krijgt van de HCG. Ik zou nog even wachten met testen