Die van 12.00 is echt een stuk minder hoor, heb expres weinig gedronken, maar ik laat het nu los. En bereid mij mentaal vast voor op de menstruatie.
Ahhahha ik hoop 't Ik raakte in 't verleden best snel zwznger.. Dus je hoopt uiteraard dat dat weer zo isvorige maand lag m'n cyclus helemaal overhoop. En nu hebben we niet heel veel seks gehad. Omdat we 5 dagen ervoor echt 'n week lang elke dag seks hadden omdat ik toen dacht m'n eisprong te hebben Dus zover hoop had ik niet meer. Maar deze ovulatietest geeft me hoop!
@Barbsan , deze doos, ikke dus, wist net dat je even moest wachten.. ong 30 min word aangeraden. Dus zie hier nogmaals. De bovenste van 12.00 onderste van 10.00. Word aangeraden om het dus niet met ochtend urine te doen, en dat heb ik ook niet gedaan. Uiteraard overtuigd dat ik ongesteld word. Gezien de negatieve early testen gister.
Als je zo vroeg al een streepje krijgt op je ovulatietest zou het dan ook kunnen betekenen dat je een bevruchte eicel hebt gevonden, maar deze nog niet ingenesteld is? Dus dat het uiteindelijk misschien geen zwangerschap word?
[="Secret Promise, post: 23199709, member: 65934"] NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 Dirkje11 | 28 jaar | 1e kindje | 1e ronde 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (3) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthegarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 5 september (0) 6 september (1) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 7 september (3) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde 8 september (1) Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 9 september (0) 10 september (3) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 september (2) BabyGirlGreen -27 jaar- 1e kindje - ronde 1 12 september (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (0) Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (22) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (13) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, 1e ronde voor 1e kindje, dus helemaal blue haha! Mijn cyclus is erg onregelmatig, als ik uit ga van de laatste keren is mijn NOD morgen, maar zelf denk ik dat mijn eisprong een halve week later is geweest. Dus ik twijfel nog een beetje, eigenlijk 'mag' ik van mijzelf pas zondag testen als ik dan niet ongesteld ben geworden. Ik heb geen gebruik gemaakt van ovulatietesten, we staan nog zo aan het begin. Daarnaast voelt ik mijn ovulatie goed aan door pijn en door aan mij baarmoedermond te voelen. Ik denk van alles te voelen en dat ik zwanger ben, maar dat weet ik van een aantal keer eerder dat ik dacht zwanger te zijn door voorbehoudsmiddelen heen haha (Ik wil het iets te graag, maar mijn vriend was er nu 'pas' aan toe). Dus ik weet dat ik mijzelf waarschijnlijk van aaaalles wijs maak. Ik hoop voor iedereen dat we snel zwanger zijn!!!! Ik duim!
Hier bij t afvegen net beetje bruin bloed, dus denk dat t voor mij klaar is deze ronde. Even afwachten nog of t doorzet..
@Dirkje11 Welkom Begint hier wel een beetje vervelend te worden Zit nu op CD 20. Heb 1x eerder pas een positieve ovutest gehad op CD 21. Hoop maar op ineens een knaller morgen... Straks moet ik nog doorschuiven naar een ander NOD groepje
Hallo allemaal, Ik wil ook nog graag aansluiten, wij gaan voor ons derde kindje en dit is de 1ste ronde na verwijderen van mijn spiraal Vorige week dinsdag een knaller van een ovulatietest zie bijlage, dus nu "lekker" op het wachtbankje. Ben benieuwd, gisteren ineens Roze afscheiding vreemd.
NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 Dirkje11 | 28 jaar | 1e kindje | 1e ronde 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (4) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthegarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 5 september (0) 6 september (1) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 7 september (3) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde 8 september (1) Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 9 september (0) 10 september (4) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannekrul - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 september (2) BabyGirlGreen -27 jaar- 1e kindje - ronde 1 12 september (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (0) Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (23) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (14) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Welkom nieuwe dames! Gezellig! En doorschuiven doen we niet aan joh, we lullen wel door tot je ook bij bent Hier echt vervelende steken in m'n borsten. M'n man zei net.. Je hebt allemaal aders op je borst lopen.. Je weet wat dat betekent hé