Ladiesss, hier nog steeds geen ei dus schuif echt door naar het volgende groepje, maar blijf hier lekker meelezen en reageren als dat ok is
Wat balen dit. Het is altijd balen als iemand een vals positieve test heeft, maar voor mensen in jouw situatie nog een beetje meer... waarom halen ze die testen niet uit het assortiment als er zoveel bij misgaat....?
Ik wilde eerst naar jou typen dat het mega kak is als je van die vreemde testen hebt, en/of als het niet wilt! Uiteindelijk dacht ik t verwijderd te hebben om vervolgens op ander bericht te reageren.. dat ging dus behoorlijk vreemd!! je hebt gelijk... maakt niet uit hoeveelste het is, t is altijd prachtig. Maar... ik besef me maar al te goed hoe dit op andere over kan komen..
Hahaha, dan moet je niet op zo een forum zitten, in mijn geval dan Ik ben altijd hartstikke blij voor een ieder die hier niet mee te maken heeft. Gun het ook werkelijk niemand maar dat doet niets af aan het feit dat ik heel nieuwsgierig ben naar jouw test hoor en de oploop ervan. Heel erg lief van je maar echt nergens voor nodig. Misschien ook omdat ik er nog steeds positief in sta en er bijna nog blind op vertrouw ook nog zwanger te raken. Met of zonder hulp
Ik wens je een makkelijke zwangerschap en bevalling toe. Ik kan meepraten m.b.t. het hebben van depressie, als stoornis. Dat jij er nu klaar voor bent, houdt in dat jij heel sterk bent. Je hebt gevochten om uit de donkere tunnel te komen. We gaan lekker positief tegen de komende zwangerschap aankijken en hopend erop dat het soepel zal verlopen.
Is zeker mindfuck, ik plas gelukkig nooit tuurstreepjes altijd echt vet negatief, ik weet het ook niet verder ben geen test expert
Ik heb het zo het gevoel dat het deze maand raak is dat het straks nog een fikse teleurstelling word als het niet zo is