Ik test altijd alleen. Ik ben veel te nieuwsgierig en ik vind het testen ook echt leuk. De spanning van 'wel een streepje, geen streepje' is verslavend. Ik test ook nu nog iedere dag met 2 testen. 1voor 10miu/ml en 1 voor 25miu/ml.
@Asil ik ben plaatsvervangend aan het balen voor je. Het voelt zo oneerlijk dat jij al jaren bezig ben en dat wij voor de 3de keer in 1x zwanger zijn. Ik heb enorme overgewicht, dus eigenlijk zou ik helemaal niet zo vruchtbaar moeten zijn. Hoop zo voor je dat binnenkort definitief op roze staat!
@Elisabeth83 welke hoeveelheid hou jij aan voor tarwekiemolie? Op de verpakking staat 6 capsules, maar ik las ergens dat 1200 mg hiervoor is aanbevolen. Ik heb capsules van 400 mg per stuk. Dat zou betekenen dat ik er 3 moet hebben ipv 6. Komt dat een beetje overeen met wat jij inneemt?
ja ik herken dat ook wel hoor, ik dacht dus een aantal keer zwanger te zijn toen ik dacht dat er iets mis was gegaan met anticonceptie, en toen ging ik ook steeds testen. vanwege mijn onregelmatige cyclus zei ik toen steeds maar oo hij kan nog positief worden! Dan blijf je in die onzekerheid dus ik heb mijzelf voorgenomen: als je er echt voor gaat ga je wachten. Nou dus dat doe ik nu hihi. Maar nogmaals begrijp jullie ook (lees hier constant over testers dus ik denk jullie zullen me vast raar vinden met mijn gewacht haha)
Nee hoor, hier ook een 'wachter' Ik heb gewoon geen zin om op 9/10 dpo al teleurgesteld naar een witte test te kijken en dan nog op m'n NOD te moeten wachten. Dan word ik liever gewoon ongesteld (en teleurgesteld), maar wel gelijk cd 1 nieuwe ronde
NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) Dirkje11 | 28 jaar | 1e kindje | 1e ronde 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (4) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthegarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 5 september (0) 6 september (1) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 7 september (3) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde 8 september (1) Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 9 september (1) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 0 10 september (4) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannekrul - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 september (2) BabyGirlGreen -27 jaar- 1e kindje - ronde 1 12 september (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (0) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (14) Zwanger (2) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden quote weghalen.
Haha zo ben ik ook! Mijn man zou mij voor gek verklaren. Ik test ook super vroeg. Daarom zei ik niks totdat ik een positieve test had.
Lieve dames! Ik denk dat mijn ei 1 sept is geweest! Geen mega LH waarde, maar dit moet hem wel zijn geweest. Ik ga morgen en overmorgen nog testen doen. Meer heb ik niet en we zijn dinsdag pas terug van vakantie haha. Kijken jullie met me mee? Liefs Ps: heb bovenstaande lijst/bericht aangepast naar mijn NOD
Ik kon geen capsules vinden, dus heb de olie in een flesje. 3 lepels... super ranzig! In jouw geval zou ik indd 3 capsules nemen Wel pas vanaf je eisprong hè!
Neeeee helemaal niet!!! Ik vind het super knap! Wou dat ik het kon.. maar dan zit ik de hele dag te piekeren. Ik test altijd te vroeg en zo krijg ik rust. (Meestal hahahah)
Als ik naar de ovutesten kijk, heb je hem nog niet gehad. Soms kun je ineens een donkere hebben. Maar de testen zelf zijn nog niet positief (even donker of donkerder dan de teststreep)
Ik test ook alleen, maar mijn man weet wel dat ik dat doe. Tja na vier (vijf) zwangerschappen weet jij ongeduldig ik ben en hij laat dat gevoel lekker gaan gelukkig
De temperaturen voor eisprong kloppen niet hoor. Heb het alleen toegevoegd omdat ik daar de streep wilde hebben. Temp blijft hoog..
Ik had vorige keer wel zelf getest maar ik ging wel gelijk melden wat de uitslag was. Had besloten om nu te wachten tot maandag (samen testen) maar merk dat ik het steeds moeilijker begin te vinden
Ik zit op dag 23 nu. Weet niet precies wanneer ovulatie was. Maar dag 21 roze slijm verloren na de sex , nog nooit gehad.. gisteren niks en vanochtend ineens weer licht roze bloed bij afvegen.. ik heb nog nooit kortere cyclussen gehad dan 26 en nog nooit tussentijdse bloeding. Innestelingsbloeding of extreem vroege menstruatie? Spannend