Gister alsnog een knaller gehad! Met korte lf en afhankelijk van welke dag mn eitje echt springt, zou mn NOD nog 15 september kunnen zijn, dus zet me hier ook gewoon bij op de lijst
NOD-lijst 1 t/m 15 september ♡ ♡♡♡♡♡♡ 1 september (1) Dirkje11 | 28 jaar | 1e kindje | 1e ronde 2 september (5) Strijkplank - 36 jaar - derde kindje- ronde 2 Asil - 38 jaar - 1ste kindje (7 jaar wens + MMM) Nowiie - 29 jaar - eerste kindje - ronde 11 Irismarieke - 30 jaar - 4e kindje (1e met mijn man) - 1e ronde 3 september (1) Mimosa - 35 jaar - vierde kindje - ronde 1 4 september (4) LillyAlphen - 25 Jaar - eerste kindje - ronde 2 Mosine83 -36 jaar- derde kindje- ronde 1 Flowerinthegarden 28 jaar - 2e kind - ronde 1 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 5 september (0) 6 september (1) Fissie - 32 jaar - 2de kindje - ronde 1 7 september (3) Shirleymommy - 27 jaar - derde kindje - ronde 1 Mommytobe090818 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 na mk Barbsan - 24 jaar - 4e kindje (1mk) - 2e ronde 8 september (2) Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 Luchia - 25 jaar - 2de kindje - ronde 6 9 september (1) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 0 10 september (3) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 28 iui6 Laura95 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Sannekrul - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 september (2) BabyGirlGreen -27 jaar- 1e kindje - ronde 1 12 september (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 1 13 september (0) 14 september (1) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 na vmk 15 september (2) MilouVelbi | 2e kindje (⭐) | ronde 126 Pickwickje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Onbekende datum (0) ♡ ♡♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (16) Zwanger (2) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden quote weghalen.[/QUOTE][/QUOTE]
Maar het gebeurt allemaal in jou lichaam dus snap dat je dan wil testen enso en mannen misschien dat wat minder snappen Ik zie nu net ook je andere berichtje dat je al ongesteld bent geworden, Dikke hug voor jou! Ik duim dat ik je snel op de lijst in het roze mag zien
Goedemorgen allemaal, Ik heb met spanning alle berichten van de afgelopen dagen gelezen. Het duizelt me een beetje van de namen, maar iedereen die een positieve test had, Van harte gefeliciteerd! Alle dames die helaas ongesteld zijn geworden geef ik een digitale knuffel! Hopelijk is het de volgende ronde raak en wordt hij of zij een mooie juni baby. Prachtige maand om te bevallen weet ik uit ervaring! Mijn testen lopen erg mooi op. Ondertussen zijn het knaltesten geworden. Ik stop nu ook met testen. Van de week me ingeschreven bij de verloskundige en ook de huisarts is reeds op de hoogte. Het begint nu wel echt te worden
Nog gefeliciteerd! Altijd spannend weer wachten tot de eerste afspraak bij de verloskundige. Lekker genieten!
De meeste testen die ik hier van je heb gezien... En ook deze test lijkt al opgedroogd en buiten de 5 minuten afleestijd. Je moet het streeoje binnen 5 minuten aflezen en anders is het (voor nu) ongeldig. Je maakt je zelf helemaal gek zo ... Ik zeg het niet om vervelend te zijn overigens... Meer uit ervaring