Inderdaad.. zoals iedereen me zei, een geliefde weg is iemand terug. Ik hoop dat mijn opa goed over ons babytje waakt na ons mk in februari.. ♥️
O dat turen, ik zie er niet veel op zo vanaf het beeldscherm maar ik geloof dat deze wel regelmatig voorgedrukte streepjes tonen..
Ja dat hebben ze, ik heb er eentje open gemaakt en zag duidelijk de strepen al staan. Ik zal vanavond kijken of deze ook de teststreep gaat laten zien.
Ik ben benieuwd ik heb gisteren nog een keer getest en toen geen voorgedrukte streepje.. Lijkt me dat ik het dan nog een keer had moeten zien..
Ja bij beide kinderen altijd fijn mee getest. Maar door de berichten die ik de laatste tijd lees minder enthousiast..lastig wel als er zoveel testen zijn die onbetrouwbaar blijken.
Ja binnen 2 min zag je al 'n schaduw lijntje opkomen. Deze foto was na 1.5/2 min gemaakt. Maar tis minder duidelijk als gisteren. Dus geloof niet dat dat dit de juiste kant op gaat. Helaas.
Heb je zwanger en kids al eens geprobeerd? Ik zake exacte naam even opzoekek... daar heb ik nog nooit een streepje op gezien als er geen zwangerschap was
Ik heb nog nooit een indroger gehad op die van innovita, ook te koop bij zwanger en kids, groen en wit strips