Nope! Ik slik al jaren geen pil meer of anticonceptie.. Mijn cyclussen waren voor mijn zoontje gewoon 4 weken. Daarna werden ze 5 weken en vorige ronde 6 weken.. Nu lijkt het zelfs naar de 7 weken te gaan .. Morgen gelukkig naar de huisarts. Hopelijk kunnen ze dan eens kijken wat de oorzaak kan zijn
Jeetje dat is inderdaad wel heel raar!! Goed dat je naar de huisarts gaat. Hoewel ik nog steeds hoop dat het gewoon een zwangerschap is natuurlijk!
Gaan we vanavond en morgen doen. Als goed is, is dat dan nog op tijd, aangezien eisprong dan pas over 24 a 48 uur is, toch?
Hier nog steeds geen menstruatie.. Krijg ook altijd puistjes en ook die zijn nog niet gearriveerd. Menstruatie pijn ook nog niet.. Dus hoop toch dst dst snel komt..
Ik ga er van uit van niet. Met een temperatuur van 36.4 vanochtend en de rest van de week 36.5 lijkt mij het eerder vanwege een eisprong
Ja.. M'n hoop op 'n zwangerschap is eigenlijk wel weg.. Dus waarom komt het dan niet als m'n nod al geweest is
@Dominique1991 sorry ik heb de ovulatiie test niet gedaan vandaag . Ik denk bij jou dat je even lekker van bil moet gaan *eisprong* en dan duimen wij met zn allen dat het raak is.
Nee maar ik werd altijd tussen 10-12 ongesteld. Dat is dus gister-morgen.. @sannekrul die kans is niet echt meer mogelijk denk ik. Dan had die streep wel duidelijker moeten zijn.. Dit was mijn ovulatietest gisteren trouwens. Daarom blijf ik denken dat er wat was. Hen 'm nooit zo donker voor menstruatie
Ik hoor en lees overal dat een ovutest echt knal positief moet zijn en het dan kan betekenen dat die op een zwangerschap reageert. En als je menstruatie er aan komt kan die ook weer oplopen.
Ik heb bij m'n dochter ook getest op 8 dpo met ovulatietest en toen was ie nog niet eens zo donker als mijn bovenstaande test. Dus die vlieger gaat niet op. Hij knalt ps als je richting nod komt denk ik.
Na je piek komt er vaak eerst een dip bij de ovulatietestjes, maar daarna kunnen ze inderdaad (na een aantal dagen al) weer gaan oplopen. Dit kan soms voor verwarring zorgen.. Als je zwanger bent en positief op hcg kan testen, is je lh-test vaak inderdaad aardig duidelijk, naar wat ik heb gezien bij anderen
Dat denk ik ook! Een ovulatietest zal niet gaan pieken bij een tuurstreepje op een hcg test, denk ik... helaas zou het wel makkelijker maken om zeker te zijn van je zwangerschap hihi