Dankje!! <3 Vooral heel blij dat ik hem krijg, kan maar helpen!! T spannende is of het effectief iets zou doen of niet! (en ik hoop ook dat ik niet drie keer per dag moet, want ik zie dat niet goed zitten op kantoor zo'n pil inbrengen! Als het moet dan moet het natuurlijk, maar gezellig is het niet! )
Been there done that . En je afscheiding word uiteraard heel cremig en stroperig. Je kunt er een inbreng tool bij krijgen. Het is puur om je BMSV zo goed mogelijk te vormen en vast te houden voor een innesteling. Maak jezelf alleen niet gek. Vaak pas als je stopt ga je menstrueren. Heel soms kun je al een doorbraak bloeding hebben en je je tieten, meid pffff. Dus verwar dat niet. (alleen wat tips)
Heb het vorige maand ook vol gehouden, maar snap het voor de meiden die het wel doen. Deed ik ook in het begin maar na 7 jaar is de lol er wel een beetje vanaf, dus wacht ik liever hahaha
Dat snap ik heel goed ja! Ik ben nu 3x vrij snel zwanger geraakt.. Dus dan is de verleiding heel groot om weer snel te gaan testen.. Nu is mn cyclus helemaal van de kaart.. Dus is de verleiding weer iets minder omdat ik 't idee hebt dat het nu toch niet lukt
Ooh, goed dat je het zegt! Die uitleg zal ik straks ook wel krijgen zeker? Maar voor het zelfde geld moet ik maar een paar dagen, en niet de rest van de cyclus... Ben eens benieuwd!!
Die overtuiging moet je echt los laten, zelfs ik na 7 jaar doe dat. Want niks zegt dat het niet lukt. Ok, misschien is je cyclus van de leg, maar dat zegt echt helemaal niks. Straks ben je je eigen blokkade. En geloof mij daar kom ik nu ook achter. In mijn geval zit er echt wel een stukje zelf sabotage bij.. ik was er gewoon echt nog niet klaar voor en dat ben ik nu wel. En niks gaat dat meer tegen houden of in de weg staan.
De wil is er zeker wel haha. Ik wilde al voor de 3e gaan toen m'n dochter 1 was.. En die is afgelopen zaterdag 3 geworden. Nu is mijn man (eindelijk) gelukkig ook zo ver. Dus beetje balen dat cyclus dan zo raar doet haha. Maar volgensmij valt 't mee.. Morgen weten we iig of ik dus nog een piek krijg of dat ie vandaag gewoon even iets duidelijker was..
Oh leuk al die berichten hier! Iedereen op het wachtbankje wens ik alvast heel veel testplezier voor straks. Ik neem ook plaats, maar ik hoef niet testen. Ik heb gisteren en vandaag een ovulatietest gedaan en gisteren was het een knaltest en vandaag werd 'ie al wat lichter. Had afgelopen nacht ook enorme steken aan mijn linkereierstok, dus dat was dan mijn eisprong. Maar helaas nog steeds geen man thuis om mij te bevruchten, dus op naar de volgende ronde, haha. Ik ga hier wel lekker meelezen en meehopen met jullie.