Ik ben al 45 dus helaas te oud voor een vergoed traject Het zal uit eigen zak moeten komen en die is nagenoeg leeg
Nadat ik het toen eindelijk kwijt was, was toen het hcg ineens heel snel weg. Van jou was nog iets hoger natuurlijk omdat het bij mij in die weken al wel wat gezakt was, maar dat laatste was ineens als sneeuw voor de zon weg
Erg eigenlijk he dat je daarvoor dan te oud bent.. Ik blijf voor je hopen. En ik denk ook nog wel even gezelschap houden. ❤
Hier de afgelopen cyclus progesteroncreme gesmeerd. Dit eigenlijk om hevige menstruatie bloedingen wat te verminderen. En het is ook echt zoveel minder! Normaal kon ik echt de eerste dagen niet normaal functioneren door de hoeveelheid bloedverlies en nu is het echt minder! Nu nog hopen op een vroeger eitje dan vorige ronde.
Ja en nee, ergens snap ik best dat ze een grens moeten trekken. Maar ja het is wel hard als je nog zo graag wilt maar dat niks meer gedaan of vergoed wordt Het zij zo jammer genoeg
Jaa ik sta er echt van te kijken. Bij wijze van zou ik nu 1 tampon voor een hele dag kunnen gebruiken (doe ik uiteraard niet haha, maar qua hoeveelheid). Voorheen was het 1 tampon én maandverband omdat het echt na een uur er langs stroomde.. Zo bizar dat het werkt haha. Geloofde er eigenlijk niet zo in. En LF is verder niet langer geworden.
Jeetje zeg dat had ik niet verwacht Ik had afgelopen ronde ook elk uur een super tampon en dan nog Normaal heb ik het niet zo zwaar Ik heb toen 1 keer mijn progesteron waarde laten prikken en die was voor mijn leeftijd goed Dus weet niet wat het toevoegt voor mij
Ik weet mijn progesteron eigenlijk niet, maar kwam erop door het zoeken naar oplossingen voor die hevige bloedingen haha. Vrijdag begonnen en zojuist eigenlijk weinig bloed meer te bekennen. Het is niet heel goedkoop maar ik blijf het wel gebruiken als het zo'n positieve werking blijft houden. Haha ik had er eerst ook nog niet van gehoord, puur door menstruatie klachten eigenlijk erop gekomen
Wel een mooie continuïteit in je temp. Wat kan het toch allemaal voor de gek houden he.. Ik teste net en zag echt een streepje na 2 minuten.. Maar inmiddels zie ik niks meer! Heb het streepje wel op foto maar als ik nu foto maak zie ik niks meer.
Oh meiden wat een baal berichten, ik duim hard voor jullie!! Hier CD13.. verwacht morgen positieve ovu test, alles gaat de laatste maanden heel correct, behalve zwanger worden...
Temperatuur nog steeds vast op 36.7, maar niet getest vanmorgen Als mijn temp morgen niet daalt dan kan ik nog een testje wagen @mamamarloes hopelijk komt je positieve ovu gauw en heb je een gouden ei deze ronde!