Vandaag 9 of 10 dpo. Ik zie wel wat maar heb geen vertrouwen meer in zwangerschapstesten.. Net als bij maudje lijkt het alsof er bij mij altijd wat staat.. De groene is ovulatietest ter vergelijking (zelfde urine)
One step. Besteld via zwanger en kids. Heb er verder dus geen ervaring mee... Het zoude gevoelige tests zijn maar als ik echt 10 dpo was, was hij wel duidelijker geweest toch.. Mijn ovulatietest was duidelijk piek op dag 15 en 16. Zet ik beide dagen op Piek verschuif ik naar 9 dpo. Zet ik ze op Piek en Hoog ben ik 10 dpo. Haal ik beide weg en laat ik het afhangen van mn temp dan schuif ik naar 7 dpo
Als ik zo kijk denk ik dat 10 dpo wel klopt. Maar stel de innesteling was 9dpo dan is dit prima. Ik ga gewoon heel hard duimen dat dit echt positief is. One step testen ben ik ook niet bekend mee. Wel eens op het punt gestaan ze te bestellen maar ik kon er weinig over vinden dus niet gedaan haha
Naar mijn idee maakt het niet meer uit wat voor testen je doet.. Alles lijkt tegenwoordig positief uit te slaan ofzo. Echt gewoon geen hoop terwijl je met zon streepje eigenlijk al een gat in de lucht zou willen springen.. Thanks!♡♡
Dankje maar ik durf nog helemaal niet blij te zijn Ben bang als ik morgenochtend test, dat de streep weg is
Herkenbaar. Zit ook al helemaal te stressen.. Streepje stond er wel duidelijk maar nu is hij bijna niet meer zichtbaar na opdrogen. Vroeger was het "een streepje is een streepje" tegenwoordig is het wachten tot je een ons weegt
ik heb er altijd goede resultaten mee gehad! Mooie streepjes al vroeg, en nog nooit een vals positieve gehad, en ik heb er veel van die gedaan haha. (maar goed, er zullen vast dames zijn die daar ook slechte ervaringen mee hebben hoor! Maar ik ben enthousiast en dit zijn mijn go-to testen)
oooh wat spannend!! Beter sta je morgen extra vroeg op om een test hier te posten hoor, ik weet nu al dat ik de hele ochtend ga refreshen tot je iets gepost hebt haha
Whahaha zo leuk ben je ❤ Ik sta op dit moment nog rond 8 uur op omdat ik nog vrij heb. Maar ik ben zooooooo bang dat deze vals is en er morgen niks meer staat