Vind het vooral allemaal nog even zwaar .. ook de nasleep met het hormoon.. Ik heb voor mijzelf ook besloten het nog tot één volgende zwangerschap te proberen en mocht het weer misgaan we niet door gaan voor een 4e.. Het is pas een 2e miskraam en sommige hebben veel heftiger dingen mee gemaakt, maar ik merk dat het voor mij nu echt even teveel is. Lig vandaag vooral plat, heel erg moe, en hoofdpijn, dus het wordt een rustig dagje denk ik..
Kan me het goed voorstellen dat het onwijs zwaar is Heftige beslissing, maar snap je wel ❤ Heb er even geen woorden voor
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) 20 december (1) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 na mk - (ronde 14 totaal) 26 december (1) BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 28 december (1) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 30 december (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 16 31 december (1) dominique87 -ronde 9- 1 ekindje. 3 januari (1) LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 6 5 januari (1) capo - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 (ronde 3 na vmk) 6 januari (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 15 7 januari (2) MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2 na stil geboren zoontje 24wkn) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 20 15 januari (1) MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 (5e na vmk) 16 januari (1) Bloemm90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 18 januari (1) Marloes-38 Jaar - 4e kindje - ronde 6 na MA - ronde 14 totaal 19 januari (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 6 Onbekend (1) Newbie_123 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei: (13) Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 --20 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei 19Summer87 - 2e zwangerschap, 1e kindje samen - ronde 4 Uitgerekend in juni: (2) ☆ Marinda1988 - 33j - ronde 1 na stilgeboren zoontje 16 weken - 1 juni (miskraam met 9 weken geworden) KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 - PCOS, Letrozol 5 MG Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 - 23 juni Uitgerekend in juli: (2) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 3 - 16 juli Augustus (2) ☆ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 - 13 augustus (miskraam) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 30 augustus SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 15 - 28 augustus September (1) Sophie2019 - 2e kindje - ronde 5 na missed abortion en vmk ♡♡♡♡♡♡Totaal (17) Wachtbankje (4) Zwanger (20) Sterretjes (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.
Dames even een vraagje, wie heeft hier wel eens sperma ingeleverd voor onderzoek? Ik kreeg te horen van de fertiliteitskliniek dat het een speciaal potje moest zijn wat ik bij de apotheek moest halen, maar mijn apotheek had dit helemaal niet Het mocht geen potje van kruidvat of etos zijn
@Poes123 @SteffieD mooie oploop!!! @WinMom90 heftig meid, idd een moeilijke beslissing. Hopelijk is het jullie wel gegund en hoef je hier niet nog een keer doorheen ❤
Lief van je ❤ Ik hoop het ook inderdaad, vorige miskraam viel allemaal wel mee maar dit is allemaal zo'n rollercoaster.. dan heb ik voor mijzelf zoiets, dan hebben we natuurlijk al 3 gezonde jongens.
Huh nee geen idee, wat bijzonder. Bij ons waar je bloed kan laten prikken, urine etc kan inleveren hebben ze wel van die doorzichtige potjes met groene deksel. Wellicht omdat ze dan zeker zijn dat het sperma niet beïnvloed wordt of dat er misschien andere stofjes in materiaal zitten?
❤ Blijf gewoon rondes mee proberen, liever wat rondes verder en één goede zwangerschap dan dit weer. En ik blijf sowieso mee kletsen hoor mocht het zover komen, want ik wil heel graag jullie allemaal op roze zien❤
Ik was het topic kwijt Wat fijn om weer roze op de lijst te zien! Gefeliciteerd dames. @WinMom90 wat een vreselijk lange nasleep Zo naar. @Maudje123 huisarts heeft normaal gesproken de potjes wel. Of even naar het ziekenhuislab gaan waar je het ook in moet leveren / bloed kunt laten prikken, daar hebben ze de potjes ook wel.
Wij kregen een potje van de fertiliteitspoli mee. Ik heb echt geen idee.. een potje lijkt me een potje.. maar weet niet of het dan ligt aan de materialen waar het potje mee gemaakt is. Lijkt mij dat dit de poli moet verstrekken? Mss het laboratorium van het ziekenhuis bellen?
Mijn amh waarde is toch nog binnen gekomen, helaas niet gelijk gebleven if verbeterd, slechter geworden dus
Nee toch.. Weet je ook hoeveel slechter? En kunnen ze ook iets betekenen om het te verbeteren? He shit dit zeg
Van 0.8 naar 0.5 Nee hier doen ze niks aan, ik slik wel iets wat ze in Duitsland in de fertiliteitskliniek voorschrijven bij lage amh, maar of het helpt??
Ja van 0.8 naar 0.5, dus is nu echt wel best laag Kans dat ik spontaan zwanger wordt is echt wel klein
Dames die op roze zijn proficiat! Hier momenteel vooral druk met a.s feestdagen voor de deur. Vandaag een afspraak gehad bij een fysiotherapeut die toegepaste kinesiologie toepast in een behandeling. Heel vreemd allemaal met een magneet en weet ik allemaal wat Maar ook daar kwam sterk naar voren dat ik last van bacteriën en schimmels heb Maar wat dus ook het hele zwanger worden voor nummer 2 in de weg kan staan. Ik heb pas geleden AB genomen en heb er alweer last van. Moet nu een detox starten met druppels en tabletten. Ben er beetje sceptisch over Maar baat het niet schaad het niet denk ik dan maar..
@Maudje123 oh nee ! En nu? Kunnen ze nu andere stappen ondernemen om te helpen? Bizar dat een verschil zo groot kan zijn. Dikke knuffel! @WinMom90 hopelijk snel hersteld meis en wat rust in je koppie. Ik duim hard mee voor een goede plakker volgende keer hoor♡♡ @Bloemm90 inderdaad, baat het niet dan schaad het niet toch? Ik sta ook.wel open voor dat soort dingen. Veel succes! Ik start vandaag met Letrozol, ben heel benieuwd en heb veel hoop op deze cyclus! Oudjaarsdag een echo.