Eerst nieuwe testen halen. Weet nog niet welke. Ik heb alle merken denk al geprobeerd en alles streept
etos early en 2besure blijven bij mij altijd omo wit (geen garanties voor wanneer je altijd streepjes hebt maar goed)
Welk merk is de dipstick? Die zie ik duidelijk, roze en zonder turen. Die kruidvat vind ik rot dingen en zijn ook nog eens minder gevoelig dan de meeste andere testen volgens mij
@xDanielle wat mooi om te doen en wat spannend je streepjes!! Ik duim hard mee voor je!! Ik heb ook een beetje extra hoop deze maand, voorspelling van tarot reader..hoop doet leven toch? Hihi
7dpo en de testtrein vertrekt alweer. ChooChoo. Negatief natuurlijk, maar kon het niet laten. Ik denk dat ik de testen aan mn man ga geven en dat hij ze dan zondag op zn vroegst mag teruggeven. Ik heb totaal niet het gevoel dat het raak is deze ronde ofzo.
Ik ga onwijs duimen dat we allebei 2 streepjes mogen zien zondag (en dan niet in totaal he , gewoon allebei een vet positieve test!) Moet wel om ons lachen, elke ronde ''ik proberen dan en dan te testen, als ik niet eerder test" en altijd meteen de mist in en toch vroeg testen haha!
Ach ja ik test altijd op 7 dpo, bedenk me nu dat dat al overmorgen is Heb nog geen etos early in huis Hoop ook dat wij nu eens onze BFP krijgen hoor
Nee niet meer getest. Voel aan alles dat ik gewoon ongesteld word. Die streepjes zeggen mij niks meer
Pfff ik zit me toch een partij onrustig te wezen, soort verveling en dat de tijd niet snel genoeg kan gaan enzo. Terwijl ik niet denk dat het raak is. Mijngod ik zit mezelf zo dwars. (helpt ook niet dat ik nog 500 huishoudelijke dingen te doen heb die ik aan het uitstellen ben haha). Denk dat ik er deze ronde extra mee bezig ben omdat mn ei nu vroeg was. Terwijl ik ook ergens een soort onrustig gevoel heb of het ooit nog wel gaat lukken. Bleeeghhh. Ik heb een nieuwe hobby nodig om mezelf bezig te houden
Haha herkenbaar!! Het helpt niet mee als je al zolang bezig bent elke maand lijkt langer te duren ofzo.
Temp is zeer laag vandaag en de buikpijn bevestigd het ook wel. Vandaag zal het doorbreken. Ik vraag me af of ik er goed aan doe om te melden bij het ziekenhuis dat ik zovaak positief test (ze zullen zeggen dan moet je niet voor je nod testen?) Of moet ik het juist niet melden en ze zelf laten ontdekken wat er is. We hebben tot nu toe gewoon een stempel onbegrepen. Zaad was qua kwaliteit niet best maar de hoeveelheid maakte het "oke" (1% minder dan het minimale) Allebei al kinderen gehad, dus inprincipe zou het moeten kunnen. Cyclus is gewoon goed, netjes optijd een ei, netjes optijd menstruatie etc. Toch gaat er iets niet goed.. En het ergste is, ik heb dit natuurlijk al eerder mee gemaakt. Icsi, na 4 jaar spontaan zwanger na pregnyl in eigen cyclus. Ik word langzaam ook wel gek. Ik ben denk nog redelijk jong hier (31) maar toch gaat er steeds door me heen straks ben ik te oud De kinderen worden er ook niet jonger op (11&6 en 9)