Ja.. dat heeft me ook echt aan t twijfelen gebracht of ik het wel wil.. ook omdat er geen garanties zijn.. mja.. zo doormodderen of evt IUI en dan zonder effect is ook niks.. want dan moet de operatie uiteindelijk alsnog en dan zit je alsnog weer met 6 mnd wachttijd.
Ohhh kuttt @Maudje123 Hier na mijn laatste post toch op dag 14 en vandaag dag 15 knallende ovulatietesten en vruchtbaar slijm! Dag 13,14 en 15 geklust, pleassse laat het deze ronde raak zijn! Vorig jaar was ik nu 5 wkn ..al een jaar geleden!
Hier is de letrozol trein gestart. Drink nog even enthousiast mn wijntjes en dan maandag even extra gezond eten weer, ook maar eens kijken of ik ergens iets van sporten/bewegen kan oppakken. Dat kan misschien ook niet onverstandig. Niet dat ik veel te zwaar ben, maar voor mezelf (en een zomer body) en voor de kinderwens kan het ook geen kwaad.
Bah ik loop helemaal leeg, niks aan Helemaal niet met dit mooie weer Maar ja beter als ik thuis ben, dan op kantoor, dat dan weer wel
Zo waardeloos dit, toen ik vanmorgen uit bed kwam kon je me door het hele huis volgen Hopen dan maar op een goede schoonmaak met een vers schoon nestje voor het nieuwe eitje
Jeetje das wel heel erg ja zo is dat.. als ik een beetje geluk heb, kan ik het nog één ronde proberen. Heb niks gehoord over een datum en is wel zo netjes als ik m'n baas op tijd kan vertellen wanneer ik er een paar weken uit lig. Dan wil ik denk ik wel met die conceive plus proberen.
Ik zie trouwens net dat m'n volgende ei verwacht wordt rond ons jubileum. Dat zou wel heel bijzonder zijn.❤️
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 28 april(1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 13 10 mei (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte 30 Mei (1) Marloes- 39 Jaar - 4e kindje - ronde 10 na MA - ronde 18 totaal 15 Mei (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 4 juni (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 12 juni (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 Onbekend (3) Newbie_123 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 19 MM34 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 (vmk ronde 4 en MA ronde 10) ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei (13): Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 --20 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei 19Summer87 - 2e zwangerschap, 1e kindje samen - ronde 4 ☆ MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 1 na stil geboren zoontje 24wkn (ma met 9 weken) Uitgerekend in juni (2): ☆ Marinda1988 - 33j - ronde 1 na stilgeboren zoontje 16 weken - 1 juni (miskraam met 9 weken geworden) KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 - PCOS, Letrozol 5 MG Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 - 23 juni Uitgerekend in juli (2): Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 3 - 16 juli Uitgerekend in augustus (2): ☆ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 - 13 augustus (miskraam) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 30 augustus SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 15 - 28 augustus Uitgerekend in september (4): Sophie2019 - 2e kindje - ronde 5 na missed abortion en vmk Bloemm90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 - 27 september MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk - (ronde 15 totaal) 26 september BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Uitgerekend in oktober (2): capo - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 - 8 oktober ☆ MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 10 (6e na vmk) - 17 oktober (Missed Abortion) BibiQ - 40jr - 2de kindje - 3de ronde IUI-D - 18 oktober Uitgerekend in December: WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 9 ♡♡♡♡♡♡ Totaal (8) Wachtbankje (2) Zwanger (27) Sterretjes (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.
@Maudje123 en @Caithxxx same!! Ik hou echt niet van ongesteld zijn blegh. Moet wel zeggen dat sinds menstruatiecups en ondergoed het echt een stuk minder is. Niet meer van dat plakkerige verband, of geen gehannes met droge/schurende tampons.. Thuis alleen menstruatieondergoed, buiten de deur icm cup.. ideaal! Dat ondergoed is prijzig maar imo het 100% waard. K stond er gister eentje uit te spoelen, en de hoeveelheid water die er in ging voor hij ''door lekte'' was echt bizar. Nooit meer terug naar verband/tampons voor mij!
Oh echt? Maar is het dan niet een vies klusje? das doorlekken overigens ook maar ach . Hier is het vaak 1 a 2 dagen echt heel erg en dan loopt t al heel snel terug. Om vervolgens tot dag 13 spotting te houden.
Nou echt hè, dat met een superrrr tampon Zou mooi zijn als je nog een ronde kan doen! Is dat dat glijmiddel of de tabletten?
Het wisselen van een cup is bij mij 9vd10x ook echt een bloedbad (kan vast anders hoor, misschien als je iets voorzichtiger doet ofzo. Maar goed, ik was gewoon goed mn handen en dan ist ook opgelost haha) Ik ben echt niet vies van mezelf en met die cup dus wel wat gewend haha. Ik gooi het broekje meestal in de gootsteen, koud water er op, even laten liggen, paar keer knijpen en dan nog wat spoelen en dan in de wasmachine. Maar ik ken ook mensen die ze tijdens het douchen op de grond leggen en dan zo de boel door spoelen voor ze in de machine te gooien zonder er al te veel aan te hoeven zitten En als je er echt niet aan wil zitten, zit er vast en of ander kort of voorspoel programma op de wasmachine en dan gooi je ze daar in en dan daarna pas de rest van je was er bij!
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar twijfel nog steeds over zo'n cup Gelukkig vandaag gewoon thuis, hopelijk morgen weer wat minder bloedverlies
Als je het zo uitlegt valt het wel mee idd. Ik ga me er eens in verdiepen. Misschien stuur ik je tzt nog een pb met vragen