Het vergt even wat oefenen en handig worden. De eerste keer zat ik ook vloekend en tierend op de wc haha, maar toen ik het eenmaal doorhad was ik verliefd haha. Als een soort cup-jehova vertel ik iedereen en zn moeder dat die dingen te gek zijn haha. Op lichte dagen doe ik hem sochtends in, en savonds voor het slapen gooi ik hem leeg en doe ik hem weer in voor de nacht. Heftigere dagen tussendoor nog een keer of 2 legen voor de veiligheid. Er zijn verschillende manieren van inbrengen, maten, vormen dus voor ieder wat passends. Ja eerlijk, het is ff prutsen en oefenen de eerste paar keer, maar oefenen als je niet ongesteld bent scheelt al een stuk. En je moet niet verlegen met jezelf zijn want je moet echt wel úp in there om te voelen of die rand goed open gevouwen is. Maar na een weekend stoeien had ik het onder de knie
Nee heb ik echt niet altijd zo erg Dit is echt bizar veel bloed, maar ja wel hele lange cyclus gehad, mss dat het daardoor komt? Glijmiddel hoef ik bij mijn vriend niet mee aan te komen
Zie mij dat niet op het werk doen Maar was voor nu thuis met zoveel bloed mss wel makkelijk geweest, sta elk uur zo'n super tampon te verwisselen
Zou kunnen, dat het zich opgestapeld heeft.. geen idee of dat kan trouwens. Hopelijk neemt het snel af voor je!
Ja hoop echt dat het na vandaag een stuk minder is zeg Anders zit ik niet echt fijn op kantoor, mag ik wel een heel pak tampons meenemen
haha nou eigenlijk is het bijna net zoveel werk als een tampon wisselen, uit, ondersteboven houden, even beetje afspoelen met water er en weer in. Als je eenmaal handig bent is het super snel, maar ik zou ook zeker niet voor het eerst oefenen met zo'n ding op je werk idd haha. Lijkt me geen succes Maar heb je dat vaker joh zo heftig? Wel klote joh. edit: oh lees net dat het normaal niet zoveel is, misschien door je gekke cyclus idd!
Nee inderdaad, lang niet altijd gelukkig Denk idd door die idioot lange cyclus van 43 dagen ipv 24 dagen Bijna 2 keer zo lang
Hi dames, mbt menstruaties had ik na de nacht ook altijd een probleem. Leek het net of er een afgeslacht was. Super tampon én zo'n maandverband voor de nacht en nog liep het letterlijk langs mijn benen.. Verder met de nodige hoofdpijn etc erbij. Toen ik die progesteron ben gaan gebruiken is dat allemaal veel beter geworden. Maar lieve dames. Even goed "doorspoelen" en dan op naar een succesvolle ronde, voor jullie allemaal. Het moet nu toch eens gaan gebeuren ❤️❤️
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 28 april(1) Dominique87- 34 jaar- 1e kindje- ronde 13 10 mei (1) MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk, ronde 7 na stil geboorte 28 Mei (1) Marloes- 39 Jaar - 4e kindje - ronde 10 na MA - ronde 18 totaal 15 Mei (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 4 juni (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 21 12 juni (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 15 Onbekend (3) Newbie_123 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 19 MM34 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 11 (vmk ronde 4 en MA ronde 10) ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei (13): Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 --20 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei 19Summer87 - 2e zwangerschap, 1e kindje samen - ronde 4 ☆ MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 1 na stil geboren zoontje 24wkn (ma met 9 weken) Uitgerekend in juni (2): ☆ Marinda1988 - 33j - ronde 1 na stilgeboren zoontje 16 weken - 1 juni (miskraam met 9 weken geworden) KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 - PCOS, Letrozol 5 MG Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 - 23 juni Uitgerekend in juli (2): Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 3 - 16 juli Uitgerekend in augustus (2): ☆ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 - 13 augustus (miskraam) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 30 augustus SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 15 - 28 augustus Uitgerekend in september (4): Sophie2019 - 2e kindje - ronde 5 na missed abortion en vmk Bloemm90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 - 27 september MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 8 na mk - (ronde 15 totaal) 26 september BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Uitgerekend in oktober (2): capo - 36 jaar - 3e kindje - ronde 8 - 8 oktober ☆ MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 10 (6e na vmk) - 17 oktober (Missed Abortion) BibiQ - 40jr - 2de kindje - 3de ronde IUI-D - 18 oktober Uitgerekend in December: WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 9 ♡♡♡♡♡♡ Totaal (8) Wachtbankje (2) Zwanger (27) Sterretjes (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.[/QUOTE]
Deze had ik https://www.bewustpuur.nl/nl/john-lee-md-progesteron-creme.html En inderdaad, proberen kan geen kwaad!
Ik moest het iedere keer weer even opnieuw doorlezen haha, iets met vergeetachtigheid. Maar volgens mij was het bij normale cyclus vanaf cd 12. Ik smeer het nu trouwens nog tot de placenta het voldoende overneemt. Durf niet te stoppen haha
Zou ik ben toen ook ergens maar zo in cyclus begonnen de eerste keer en toen had het gelijk al positieve invloed op menstruatie. Dus denk dat iets later wel kan Maar ik zou voor zekerheid nog even googlen op gebruik haha
ik heb nu een korte ronde gehad en idd veel lichtere menstruatie, maar dat besef ik me nu pas omdat ze al een half jaar zo onwijs lang en misschien daar dus ook heftiger zijn