Nou de easy@home is ook binnen. Net eentje gedaan. Ziet er nou niet echt gunstig uit qua ei Als ie zo wit is, zal een ik foto maken en plaatsen
Ontzettend vreemd toch Het kan toch niet zo zijn dat ik van het ene op andere moment geen eisprong meer heb
Nee joh dat geloof ik niet. Heeft eerder met keto te maken denk ik. Laten we hopen dat je cyclus zich gauw herpakt.. dit is niks zo
Helaas, nog steeds erg licht Doe mij dan volgende week gewoon maar een menstruatie, reset aub, en dan een normale cyclus graag
getver kan de huisarts niet iets doen ofzo? En dan niet in het zwanger worden verhaal (want ''te oud'' bullshit) maar onder het mom van cyclus reguleren ofzo?
Denk niet dat ze veel doen omdat ze het al gauw onder pre menopauze gooien en ik het waarschijnlijk gewoon af moet wachten
Ergens snap ik het wel op mijn leeftijd maar toch, als er nog een wens is Enige wat ik nog kan doen is bloed prikken weer op waardes
Ja snap t ergens ook wel, maar dat maakt het niet eerlijker ofzo. Alleen mensen met bakken geld kunnen zich dan int buitenland laten helpen. En als je waardes gewoon nog goed zijn enzo moet hulp nog wel mogelijk zijn. Maar goed, als ik de regels zou maken zou de wereld er sowieso anders uitzien haha. Zouden die waardes nog niets nieuws kunnen vertellen? Misschien eerst nog even paar maanden keto afwachten, dat je lijf ff kan wennen ofzo?
De waardes kunnen nu mss wel aangeven dat er echt een pre menopauze is Maar ik wacht deze cyclus nog even af, komt vast door het keto dieet Hopelijk gauw een ei of een menstruatie en dan de volgende cyclus kijken wat ie doet
Je weet dat je dat bij je huisarts aan kan kaarten? Als 14 jarig meisje had ik namelijk menstruatie problemen de ene keer was ik 3 weken lang aant menstrueren, en dan 3 maanden niks. Ik kreeg daar tabletjes voor zodat je binnen 2 dagen bloeding kreeg. Maar, mijn eitjes zijn ook wel eens traag geweest dat hij ineens vanuit het niets positief was! Maar heb ook 1 ronde gehad waarin mijn temp en ovulatietest niets deed en ik toch uit het niets ongesteld werd (ik dacht altijd zonder ei geen menstruatie?!) Dat de huisarts niets doet ie echt onmenselijk want nu laten ze je inprincipe met je wens rondlopen maar ook met de gedachten dat je een pre meno kan hebben.. Het zou toch juist uitgesloten moeten worden?! Knuff!!
Lief je reactie! Maar ben bang dat de huisarts het gauw op pre menopauze gaat gooien Ben tenslotte ook al 45 hè Dus enige wat ze gaat doen is prikken op waardes, verder doen ze niks voor me Geen cyclus monitoring oid Het voelt wel oneerlijk, maar ergens moeten ze ook een grens trekken. Dat snap ik dan ook wel
Ze mogen best een grens trekken, maar niet zonder het grondig te onderzoeken vind ik! Bedoel ook als je geen kinderwens hebt, kan het zeer vervelend zijn als je last krijgt van het niet hebben van een menstruatie toch?! Ze laten je nu aan je lot over en dat is gewoon onmenselijk!
Ben het wel met je eens hoor, maar ze houden gewoon vast aan die 42 jaar grens Bloed prikken gaan ze nog wel in mee, maar daar houdt het echt wel mee op