Ohh wauw ook zo'n mooie oploop. Gefeliciteerd ❤️ Jaa die dubbele gevoelens zijn lastig. Ik ga ook hard voor jou duimen ❤️
Vandaag ben ik depressy-bessy en heb ik het idee dat het nooit meer gaat lukken en we het beter helemaal op kunnen geven
Ovu alweer / nog steeds licht Onderste van net Ik sta echt op het punt om het op te geven, het lukt maar niet om zwanger te worden... stom lijf dat niet meewerkt Zo ik heb ff gezeurd, nu moet ik mijn klep houden en weer doorgaan Zit helaas niks anders op dan afwachten
@Maudje123 en @MamaAlice030 ik depri met jullie mee,gaat het ooit nog gebeuren? Blehhhhh Afleiding zoeken helpt gelukkig! We hebben een abonnement op de Efteling genomen voor het hele gezin, heerlijk!
Wat super leuk! Als we dichterbij zouden wonen hadden we dat zeker ook gedaan. We zijn laatst geweest, peutervent was voor het eerst en ik was er zelf ook al zeker 10 jaar niet meer geweest. Super fijn dagje weg was het Heb vandaag ook mn twijfels en mn zorgen geuit tegen mn man, die is nog redelijk optimistisch maar het was wel fijn om even mn ei kwijt te kunnen. K vind mezelf soms zo'n zeikerd dus hield het meeste voor me, maar daardoor snapte hij niet waarom ik soms zo blegh was. Hoe is dat bij jullie, delen jullie veel van het testen de teleurstellingen en wisselende emoties of toch ook minder?
Choochooooo 7dpo en de testtrein is van het station vertrokken. Niet helemaal de dienstregeling die ik me voor genomen had. Heb dus maar weer de rem er op gezet en de testen bij de wc weggehaald, hopelijk houd ik het dan vol de rest vd week niet meer te testen