Ja upload is echt al minder duidelijk dan de foto en in het echt nog beter. Maar zolang ik geen oplopende test zie ben ik niet overtuigd. Wel echt pijnlijke borsten en wat krampjes, temp is ook mooi gaan stijgen nu. Ik weet het niet, wel een goed voorgevoel dit keer
Hier nog steeds niet veel opgeschoten.. Uitslag HCG gisteren 166.. Ik weet het niet meer. 13-12: 205 (zeiden eerst hoger maar blijkt nu dus 205 te zijn, verkeerd doorgegeven) 15-12: 273 20-12: 164 23-12: 166 Dus voor mij allemaal een groot vraagteken dit..
Hier aan het stoeien met ovulatietesten. Nu op cd18 en de digitale blijven negatief, gister ochtend had ik er eentje die bijna positief leek, en nu achteraf is ie positief opgedroogd dus dat maakt me aan het twijfelen of ik het gister dan wel goed heb gezien. Maar goed de digitale bleef negatief en m'n positieve testen knallen normaal gesproken echt, dus blijf het een vaag verhaal vinden. De onderste lijkt ook positief maar in het echt is beter te zien dat de teststreep nog iets lichter is dan de controle streep.
@noukie 1992 ik zie ook wat! Spannend! @MamaAlice030 de een na onderste vind ik overtuigend. @BKD balen meis.. geniet maar extra van je wijntje ❤️ @WinMom90 wat verwarrend! Ga je er wat mee doen na de kerst? Of afwachten? Wel vervelend zo die onzekerheid
Vandaag meteen al gebeld of de uitslag echt klopte van gisteren.. maar dat klopte dus. Volgens hun geen reden tot zorg.. want tov vorige week maandag bij hun terug gelopen. Maar ik vind het wel bijzonder allemaal..
Dat idee heb ik ook, volgens vk wel normaal dus ik kan alleen maar afwachten en hopen dat het snel weg is
@noukie 1992 ohhh spannend en veelbelovend meis!! @WinMom90 wat gek zeg!! Je zou toch veel snellere afloop verwachten?
Jaa ik had daar wel op gerekend.. in ieder geval niet dat het weer hoger was (al is het maar minimaal natuurlijk)
goedemorgen dames, fijne kerst allemaal ♥ vraagje voor de dames die ovulatietesten gebruiken, welk tijdstip op de dag doen jullie dit?