@MM34 Wat een onzekerheid gelijk weer he! Duim dat het goed zit en deze keer gewoon een gesprongen adertje was. Maar snap je angst heel erg goed. @Maudje123 Lieverd ik leef zoo met je mee.. je had zulke mooie korte cyclussen en nu deze onzekere onduidelijke ellende. Het is gewoon pijnlijk en frustrerend dit. Knuffel lieverd ❤️
Lief van je Tja ik trek het slecht op het moment Heb net nog wel een ovu en een zw test gedaan, tja je wilt wat uitsluiten hè Maar allebei keihard negatief
Wat onwijs bagger zeg Ik blijf hopen dat ie er snel aan komt, niet dat je daar wat mee opschiet maar goed, beetje positieve energie jouw kant op sturen kan vast geen kwaad voor het universum!
Ik snap je heel goed. Als het pas ronde 2 of 3 was, kan je het naast je neerleggen, maar dit doet zoveel pijn en maakt je zo onzeker. Snap dat je inderdaad alles wil uitsluiten! En het maakt het dubbel zo pijnlijk omdat ze je te oud vinden om te helpen, of in ieder geval voor onderzoeken. En dan al die positieve zwangerschapstesten van anderen in soms ronde 1, 2 of 3 is nog confronterender.. En tuurlijk is het iedereen gegunt. Maar in jou stadium en aantal rondes mag je het jezelf nu gewoon het meeste gunnen ❤️❤️
Lief van je, het is echt superfrustrerend Heb er meer vrede mee dat ik een ei heb en dat het niet raak is Maar hier kan ik niet tegen, klinkt echt heel dramatisch maar zie het nu zo onderhand best somber in Zie door nu echt als begin van de pre menopauze Nu weet ik wel dat dit niet hoeft te betekenen dat het niet meer kan lukken maar toch
Ja dat kan ik mij voorstellen. Iedere keer geen ei of een laat ei voelt natuurlijk meer als verloren tijd dan als er een eisprong is. Dan zijn er tenminste nog kansen. Jaa het kan uiteraard nog tijdens de pre-meno, maar er komt dan ineens wel meer "druk" . Ik hoop echt dat het geluk snel aan jou zijde komt. Gun het je echt heel erg!
Oke maak me helemaal gek. Ik heb ooit 14 digitale clearblue weken testen gescoord voor de prijs van 3. En ik heb nog een berg van die dipstickies. Dus ik dacht net, ik gooi er nog even een testje tegen aan heb er toch genoeg, dipstick (van af 10mIU/ml) en digitaal (vanaf 25mIU/ml). Had 100% niets verwacht van die digitale. En zie hier: Ik snap er echt geen fluit van. Hoe slaat die digitale aan en die dipstick mega mega tuur, zo tuur dat ik eerst dacht dat ie negatief was en ik hem op de wc had laten liggen toen ik mn man verbaasd die digitale ging laten zien. K denk nu: dat of die digitale misschien wel fout zijn, of fake dat ze daarom zo goedkoop waren ofzo. Of die cheap dipstick testen doen vaag, of allebeiii Wat een mindfuck dit!!
Herken je zeker nog!! Ik mocht eindelijk na bijna 2 jaar een positieve test hebben.. Nu wachten op de 1e echo zucht.. Gaat het goed met je?
Wauw geweldig! Wat super dit!! Zowel jij, @MM34 als @xDanielle ❤️ Lieverds ik hoop zo op plakkertjes, en dat dit het begin mag zijn van nog meer roze voor de andere dames ❤️❤️❤️
Ik moet het eerst nog maar op een andere test zien hoor haha. K geloof er geen fuck van. Gevoelige dipstick zegt nauwelijks iets, k moet een half ritueel uitvoeren, draaien in tig hoeken, en een paar goden aan roepen om een beetje iets te zien of op de foto te krijgen. Maar die moeilijke digitale doet het gewoon zomaar ff op een avond plas? Ha leugens! Morgen ff etos early halen en dan zondag/maandag weer kijken
Jij bent hartstikke zwanger Ik had die digitale ook, en niet zwanger zei hij echt, niet zwanger. Ook van dat goedkope pakket
Jaaaa wat is het jou gegund zeg! Hier ging het zwanger worden best goed, maar het zwanger blijven daarentegen.. Ik zat afgelopen december echt in een halve depressie, maar gelukkig is de zon weer gaan schijnen. Al geloof ik het pas echt als dit baby’tje veilig in mijn armen ligt. Voor jou ook enorm spannend de 1e echo straks, ik blijf mee lezen hier en duimen! @Maudje123 jou houd ik ook nog steeds in de gaten, denk dat het hele forum met je mee juicht als je een positieve test hebt, want ook jou is het enorm gegund! @MM34 jeetje wat een spanning voor jou zeg, was het maar al dinsdag! Ik duim kei- en keihard voor je! @MamaAlice030 omg je bent gewoon zwanger!!!! Ik kan me niet voorstellen dat beiden testen zouden liegen, maar ga morgen nog maar even flink los voor de bevestiging !