Hopelijk werken de injecties! Ik duim voor je Hier weinig verbetering. Die eeuwig durende vermoeidheid ben ik wel zat. Morgen telefonisch consult. Dan weet ik 100% zeker of ik naast endometriose ook adenomyose of een fibroom heb (had?)
Wel heel stil hier, misschien toch nog een actiever groepje met gelijkgestemden zoeken om ook bij aan te sluiten. Hoe gaat het meiden? CD 10 Follikelmeting 1 Beide eierstokken zit nu een follikel van 10-11 mm. Baarmoederslijmvlies is nu 0.8, Prima, doorgaan met huidige dosering Gonal F en woensdag weer een echo om te meten
Succes morgen! Hier ook wat stiller, ben nog best verrot en wil ook niet constant klagen ofzo terwijl jullie allemaal nog aant proberen zijn enzo
Lief dat je het vraagt. Er is wel adenomyose gevonden, maar ze kunnen niet zeggen wat het voor mij betekent. Het was in ieder geval weinig. Verder was het voornamelijk littekenweefsel. Dit keer werd er niet zo aangedrongen op de pil, dat vond ik wel fijn (wil het om veel redenen niet). Die mist in m'n hoofd en vermoeidheid horen ze vaker, dus dat is uitzitten. Eind sept echo, dan weet ik of de operatie geslaagd is. Inmiddels 2e menstruatie gehad, deze was echt vreselijk.. begon pijnloos met normaal bloedverlies. Maar de CD3 liep ik werkelijk leeg.. ieder half uur verschonen en dan al doorgelekt. Gigantische stolsels. Naproxen remde de bloeding, in overleg met gyn dat ook een paar dagen blijven slikken. Ze zeggen dat het niks met m'n operatie te maken had. Maar ben me echt rot geschrokken.. morgen maar ff bellen om ijzer te prikken ook..
Kogel is door de kerk , eind augustus strart voor icsi. Mag wel een gaan gebeuren hoor. Dit is ronde 16 al
Hier ook op vakantie en heel slecht bereik Over 2,5 week kom ik alles even bijlezen en reageren dames!
Jeetje meid dat is pittig! Dikke knuffel! Hopelijk eind september goed nieuws en je volgende menstruatie wat minder! Xx
Gisteren was CD13 Follikelmeting 2 Helaas, beide eiblaasjes zijn gelijk gebleven (10-11 mm) baarmoeder slijmvlies wel mooi opgebouwd naar 1,3 cm..voor nu ophogen naar 75 Gonal F en pas over een week (?!) terug.. Ik vind het zo gek, met Letrozol had ik nu al een eitje van 20mm (bij 2 gemonitorde cyclussen) en ook zonder medicatie heb ik een eisprong op een aardig normale hoogte van mijn cyclus.. kortom #snaperhelemaalniksvan
Jeetje wat balen zeg, je had inderdaad wel verwacht dat ze mooi gegroeid zouden zijn Gelukkig is het slijmvlies wel mooi gegroeid Hopelijk groeien ze gauw