@Dominique87 shit man, ik was aan het teruglezen hier en wilde je gaan feliciteren. Maar een vroege miskraam dus, zo ontzettend verdrietig. Had het je enorm gegund. Veel sterkte xx @Maudje123 Mèèèh voor jou ook een dikke knuffel. Zie de menstruatie maar weer door te komen @Newbie123 Voor jou mag wel de vlag uit Wat ongelofelijk fijn!!! Gefeliciteerd x x x
Ovulatie was eerder dan anders..(ruim 3 dagen eerder) dus nu hebben we per ongeluk seks gehad in vruchtbare dagen (slik geen pil). Mag officieel niet. ben pas 3 dpo. Maar man mn borsten doen pijn, misselijk.. leuk die hormonen kan in elk geval nog geen hcg zijn. Hoe is het met jou?
Vooral heel erg aan het hopen op goed nieuws voor jou als ik hier kijk, maar ondertussen zelf bijna op de uitgerekende datum en hopelijk snel ons kindje veilig in de armen. @Caithxxx het is nu 4 maanden geleden toch? En 5 als je erachter komt of…? Ik denk dat dat geen kwaad kan, ik las sowieso vaak verhalen dat vrouwen stiekem die 6 maanden naar 5 maanden vervroegden en dat dit ook allemaal goed kwam als het wel lukte. Ik denk dat vooral de 1e 3 niet handig zijn. Dusssss, stiekem ga ik toch voor je hopen deze ronde ! Zou toch een leuk ongelukje zijn
Lief ❤️ ja idd. Ik hoop het natuurlijk stiekem ook maar ook wel een beetje angstig ofzo. Tegelijkertijd weten we dat dit kan gebeuren als we geen anticonceptie gebruiken.
@Caithxxx spannend!! Hopelijk is het raak (ondanks dat het officieel niet zou mogen hihi) @Marinda1988 hoe voel je je zo in het laatste stukje? @Maudje hoe is het met jou, duim zo voor je ❤ Hier erg druk met klussen/verhuizen, wat familie dingen die spelen, gedoe rondom nieuwe werkplek na verhuizen, en nu spannende periode in de zwangerschap omdat het vorige keer dat we zo ver waren mis begon te gaan. Dus emotioneel zo stabiel als een vaatdoek Maar gister ff flink jankmoment gehad en nu kunnen we weer door
Lieverds? Willen jullie duimen? Ik voel me zoooo gek! Sinds maandag nemen er klachten toe.. en ik ben bekend met pms. Maar dit voelt anders. Ik voel me onderin mn buik vol, weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven. Gister was er duidelijk iets gaande gezien de krampen en steken, ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden. Borsten zijn gevoelig. M'n humeur gaat alle kanten op. Hele dagen maagzuur.. terwijl ik niks geks eet of drink.. Zaterdag is mn NOD. Ik ben nu 10 DPO. Ik ga echt niet voor zaterdag testen. Ik ben vrij angstig en wil mezelf echt behoeden voor als het misgaat. De teleurstelling zou zo groot zijn. Tegelijkertijd voel ik me echt zwanger ofzo en vertrouw ik het wel. Maarja.. iets met geen vertrouwen hebben in m'n lijf dus ik wil hier ff tot die tijd spuien
Oja! En ik voel me de hele tijd zenuwachtig.. ik moet echt heel bewust en diep ademen om dat gevoel een beetje normaal te houden (alsof mn hart op hol slaat)