Na 23 actieve rondes, niche resectie en 4 IUI behandelingen mag ik eindelijk op roze ❤️ morgen 14 dpo. Uitgerekend in januari, maar vanwege niche zal 't december worden.
Is uitslag van de mri, ze willen waarschijnlijk mijn bm eruit halen Maar dat ga ik natuurlijk niet doen
Ik ga nog voor een second opinion naar Radboud in Nijmegen en dan verder zien Ondertussen slik ik provera, maar voel me er echt niet fijn bij. En paar soorten homeopathische middelen die ook zouden kunnen helpen Afwachten dus
Nee nog niet, daarvoor moet ik eerst de verwijzing hebben. Staat op de site een toegangstijd van 5 dagen voor de poli gynaecologie maar dat lijkt me sterk
Hier zijn we eindelijk allemaal iets meer geland. Was echt een hele heftige eerste periode.. constant kolven, voeden, op me slapen, tijd zoeken om te kolven, gedoe met productie, bijvoeden, meer kolven.. als ik geen 3 liter dronk liep mn productie meteen terug, als ik een nacht slechter sliep, gelijk een dip, ongesteld geworden (booo) weer een dip.. met medicatie nog geprobeerd de boel op te krikken.. Zo onwijs veel geprobeerd en steeds maar weer verder gepusht tot mn lijf echt op de handrem ging, al het vocht wat mn lijf in ging kwam er niet meer uit en ik kreeg steeds hoofdpijn en bleef maar dorst houden. Kreeg steeds meer gezondheidsklachten en de genezing van mn knip liep ook voor geen meter (ben nog 3x terug geweest naar het zkh waar ze het met zilvernitraat behandeld hebben. Vrees dat k misschien nog 1x moet) En dat allemaal voor nog geen hele voeding per kolfbeurt.. na 2 maanden de borstvoeding gestopt en ik voel me zo veel beter. Ben weer een beetje mens! Mn lijf was zo gaar en dat viel achteraf pas echt op
Gaat wel, voel me nu slechter met medicatie dan daarvoor zonder Kan nog maar halve dagen werken en het is nu wachten op de oproep vanuit radboud