Maar stel nou hè, stel, dat mijn ei toch gesprongen is dan ben ik morgen alweer 6 dpo en dan is het bijna testtijd
Haha dat wel idd gewoon weer aan de slag op 7 dpo haha! Heb ik nog wat te doen nu ik zelf nergens mee bezig kan
Al zou ik het alleen al voor jou doen. Ik heb net testen besteld op amazon, die komen woensdag avond binnen. Tot die tijd heb ik een paar action testen
Yep weer easy@home besteld. Ik hoop het ook eindelijk een keer Ik zou bijna voor jou morgen al een test doen ❤
Ik vlieg echt door mn testen heen zo zoekend naar dat ei.. Maar net weer een nieuw doosje digitale binnen gehad, en er komen nog een berg dipsticks aan (incl zwangerschapstesten haha) dus we kunnen weer vooruit! M'n man vroeg net of ik een verzameling aan het starten ben
Ik gebruik die van alie! Bij de LH testen zweer ik erbij. Intussen gebruik ik ze niet meer omdat het voor mij overduidelijk is wanneer mijn ei is. Maar als dan grijp ik naar die. Kosten ook geen drol.
Vrijdag zo misselijk en overgeven nu nog altijd wat misselijk maar op 11dpo negatieve test, heb me er bij neergelegt dat het oke is dat ik ook in ronde 9 niet zwanger ben. Dan maar nieuwjaar met een glaasje cava inzetten want kerstmis heb ik alleen maar zitten overgeven
oh das niet duur idd, en ik dacht dat het bij 2besure al goedkoop was! Heb je nog een vaste verkoper? Ik zie namelijk best veel verschillende soorten haha
Pff hier schiet het ook niet op, de test deze ochtend was nog steeds even vaag dus de moed is me alweer in de schoenen gezakt ik had zoveel verwacht van deze ronde en zag het ook een beetje als ‘laatste’ kans omdat ik terug in gesprek ga met de gyn mbt de operatie. Niet dat ik spoedig geopereerd zal worden vanwegen heel de Corona enz. Maar toch Men borsten staan letterlijk op springen, deze avond heb ik terug een beetje hoop verzameld in de hoop dat ik toch nog een mooie test krijg de komende dagen.. we zien het wel
https://a.aliexpress.com/_vrQ7XF Deze heb ij altijd. Al waren ze toen 5 nog iets voor 50 stuks. Al is het nog goedkoop
Oh ik had zo geduimd voor oploop lieverd. Test je met dezelfde tests en op hetzelfde moment? Probeer inderdaad hoop te houden. Morgen nog een keer testen? Wanneer zou je NOD zijn? Het is je potdorie ook wel een keer gegund zeg En je gevoel was zo goed!
Als het klachten van het hCG zouden zijn dan zou je verwachten wel wat op een test te zien inderdaad Maar het kán nog wel. Wanneer verwacht je je NOD? Wat naar dat je met kerst zo ziek was trouwens. En dan wellicht zonder fijne reden/doel
Alleen maar liefde en knuffels voor jou!! Als afstand nemen helpt: doen!! Als je toch hier wil kletsen: ook zeker doen!! Even goed aanvoelen wat nu het meest helpend is voor je XXX
Ja nog steeds pijn in m'n borsten, das wel nieuw. Maar ik vloei echt zoals altijd dus dit is echt m'n menstruatie.
NOD-lijst 1 t/m 15 september 2021 Door tot iedereen op ROZE! ♡♡♡♡♡♡ 15 december (1) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 7 na MA (ronde 14 totaal) 20 december (1) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 7 na mk - (ronde 14 totaal) 30 december (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 16 31 december (1) dominique87 -ronde 9- 1 ekindje. 3 januari (1) LalayG - 45 jaar - 5e kindje - ronde 6 5 januari (1) capo - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 (ronde 3 na vmk) 6 januari (1) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 15 7 januari (2) MamaAlice030 - 30 - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2 na stil geboren zoontje 24wkn) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 20 15 januari (1) MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9 (5e na vmk) 16 januari (1) Bloemm90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 18 januari (1) Marloes-38 Jaar - 4e kindje - ronde 6 na MA - ronde 14 totaal BKD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 25 januari (1) Caithxxx - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 Onbekend (1) Newbie_123 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 ♡♡♡ Zwanger ♡♡♡ Uitgerekend in mei: (13) Liva - 37j - 4e kindje - ronde 1 - 13 mei Doublerainbow - 31j - 1e kindje - ronde 10 - 15 mei Kleinbeginnen - 31j - 2e kindje - ronde 2 --20 mei Jo913 - 29j - 2e kindje - ronde 1 - 18 mei JLNE - 30j - 3e kindje - 1e ronde - ? mei Enigma - 39j - 2e kindje - ronde 3 IUI-D - 22 mei Marjohke - 30j - 1ste kindje - ronde 2 (na vmk) - 23 mei Primerose - 35j - 3e kindje - ronde 4 - 22 mei Olivia88 - 33j - 2e kindje - ronde 5 - 25 mei Witte2017 - 31j - 2e kindje - ronde 2 - 26 mei BruggeGirl - 28j - 2e kindje - ronde 2 met IUI - 24 mei Ines98 - 22j - 1e kindje - ronde 1 na vmk - 27 mei 19Summer87 - 2e zwangerschap, 1e kindje samen - ronde 4 Uitgerekend in juni: (2) ☆ Marinda1988 - 33j - ronde 1 na stilgeboren zoontje 16 weken - 1 juni (miskraam met 9 weken geworden) KimK93 - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 6 - PCOS, Letrozol 5 MG Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 - 23 juni Uitgerekend in juli: (2) Campus- 35 jaar- 2e kindje- ronde 3 Eliesjee - 27 jaar - 2de kindje - ronde 3 - 16 juli Augustus (2) ☆ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 - 13 augustus (miskraam) Poes123 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 11 - 30 augustus SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 15 - 28 augustus September (1) Sophie2019 - 2e kindje - ronde 5 na missed abortion en vmk ♡♡♡♡♡♡Totaal (17) Wachtbankje (5) Zwanger (20) Sterretjes (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.[/QUOTE]
Ik heb mezelf verplaatst naar 25 januari.. is ons jubileum.. zou het mooiste cadeautje zijn. Maar voor nu ben ik gewoon oprecht verdrietig dat we met lege handen staan